Skocz do zawartości

e46/po lifcie - BIEGI NIE WCHODZĄ, PROBLEM Z WBICIEM BIEGU !


szyjaaa6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam BMW e46 2002r. 2.0 DIESEL 150KM.

 

W czasie powrotu do domu, chciałem zredukowac bieg i niemożliwym było wbicie biegu - wybiłem go 'na siłę' zjechałem na pobocze i niestety żaden bieg nie chciał 'wejśc'. :duh:

W momencie wrzucania 'wajchy' np. na BIEG NUMER JEDEN - bieg ten nie wchodzi - a samochód tak jakby chciał jechac. Żeby dojechac jakoś do domu wbiłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem na sprzęgle i udało mi się dojechac do domu. :mad2:

Bardzo proszę o pomoc, bo ułatwi mi to jutrzejszą gadkę z majcherami. ( każdy wie jak to z nimi jest )

 

 

PS. Szukałem podobnego tematu na tym forum, lecz nie udało mi się takowego odnaleźc, więc przepraszam jeżeli coś przeoczyłem a zakładam nowy temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź, jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie mam objawów zepsutego koła dwumasowego z pozycji w kokpicie czyt. strzałów itp. jezeli o to chodzi to wszystko dziala jak nalezy.. :arrow: A po rozmowie z majcherami mam juz mętlik w głowie, bo powiedzieli, że bez koła 2masowego nie mam po co przychodzic :mad2: :mad2: ale przecież jak piszecie,że to tylko docisk, to po co mam inwestowac w kolo dwumasowe ;(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło w mojej buni już całkowicie odmówiło posłuszeństwa, odpalona na rozruszniku ( na drugim biegu ) ledwo ledwo dojechała do domu. Zamówiłem już na jutro komplet sprzęgła LUK'a 760zł. Tak jak mówicie nie będę niepotrzebnie inwestował pieniędzy w dwumase - jak nie zobacze, że jest do bani to nie uwierze.

 

Jak już będzie po wszystkim, to dam znac.

PS. Dzięki Wam bardzo

PS1. Jesli bedziecie miec jeszcze jakies uwagi to śmiało piszcie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, żeby to wszystko Ci działało na 100% jak nówka, to radzę dać koło zamachowe (jeśli go nie wymieniasz na nowe) do przetoczenia w zakładzie zajmującym się auto szlifem. Koszt to ok 30-40 zł, a koło masz jak nówkę :) tutaj jak wygląda używany zamach przed i po "toczeniu":

 

u siebie wymieniłem sprzegło bez przetaczania koła dwumasowego i jest wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Na początku chciałbym wszystkim podziękować za pomoc, a przede wszystkim yoshimura01. W Sobotę zająłem się tą wymianą i udało mi się to zrobić w przeciągu ok. 6h. Dwumasówka jest ok. Biegi wchodzą jak w masło. W muszli skrzyni biegów było dużo suchego nagaru, który utrudniał ruch łożyska oporowego po kominie. Zero wycieków- środek suchutki. Co do docisku i tarczy- widać na załączonym obrazku :mad2: Zamach przetoczony. Jednak mam mały problem - chyba, że to moje urojenia. Moja bunia spalała około 5.8 w cyklu miejskim, po wymianie sprzęgła 7.8 :duh: :duh: Stała się strasznie czuła na dotyk pedału gazu, nawet przy lekkim rozpędzaniu zegar ekonomizera się zamyka ;( Nie wiem skąd to nagłe zwiększenie spalanie - Mam tą BMke już ponad rok i nigdy spalanie nie przekroczyło 6l. Oczywiście piszę tutaj o tym co wykazuje komputer.

 

PS. Zauważyłem lekkie cykanie wtrysków( jednego, lub dwóch) , przy gwałtownym rozpędzaniu autka. http://img75.imageshack.us/img75/9190/87653932.jpg

oto drugi link- większa rozdzielczość:

http://yfrog.com/14dsc01829eij

 

Pozdrawiam, Mariusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'Tak właśnie pomyślałem, czy przy wymianie mech odłączył akumulator??'

 

Tak jak już napisałem- sam wymieniałem docisk, tarczę i łożysko ;-) i oczywiście odłączyłem akumulator ;-) Pewnie masz rację, zobaczymy jak to będzie- POZDRAWIAM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zaznaczyć, że wtryski były regenerowane w Krakowie u Gladyska jakies 8miesięcy temu ( 1650pln za wszystkie wtrystki ) góra i dół zregenerowana. Na komputerze nie wykazało, że wtryski są zepsute/uszkodzone, zaś pokazało 64 razy błąd ERG oraz, że świeca żarowa spalona na pierwszym tłoku ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.