Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam następujący problem po zmianie czujnika temp płynu chłodniczego, obroty utzrymują poziom 1000 obrotów po czym rosną do 1200 i spadają znowu do 1000. Odpalenie samochodu na zimnym jest masakrą conajmniej kilka razy musze odpalać bo gaśnie. czy mechanik mógł coś uszkodzic?
Opublikowano

Oczywiście przed wymianą czujnika nie było takich falowań?

Może czujnik jest źle dobrany? Spróbuj go rozpiąć, popsikać jakimś wd40 i załączyć od nowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz czy złączka dobrze siedzi na czujniku,bo z tego co piszesz albo jest niepodłączony albo nie działa.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dzięki kolego, już znalazłem przyczyne, wtyczka (chyba od silniczka krokowego) była nie podpięta, podpiąłem i działa jak należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.