Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Powinien być zakaz odświeżania tak starych tematów(sprzed 2 lat).

A wybór skrzyni to indywidualna sprawa.Każdy ma to co lubi.Ja mam automat i manual.I jedno i drugie mi odpowiada,dlatego nie lubię takich bezsensownych tematów.

ec2Wze6.jpg
  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chyba moderatorzy są tutaj prawda? co z tego że z przed dwóch lat? Nie ktorzy na tym forum są od niedawna i może tez chcą się wypowiedzieć?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinien być zakaz odświeżania tak starych tematów(sprzed 2 lat).

A wybór skrzyni to indywidualna sprawa.Każdy ma to co lubi.Ja mam automat i manual.I jedno i drugie mi odpowiada,dlatego nie lubię takich bezsensownych tematów.

 

Nie są takie bezsenowne. Bez przesady. Wiele osób może nie zdawać sobie sprawy z wielu aspektów związanych z automatyczną skrzynią biegów. Inna sprawa, że takie tematy często się zamieniają w pyskówki zamiast bazę uargumentowanych wypowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby nie patrzeć, i tak wszystko sprowadza się do kosztów naprawy..., jak praktycznie w co drugim temacie :roll:
Opublikowano
Shadow69 celna uwaga, też mnie to zjawisko bardzo często dziwi na forum BMW.. Nie dziwiłoby mnie na forum skody, ale BMW? Przecież tych samochodów nie wybiera się dlatego, że są tanie w utrzymaniu, tylko dlatego że są dobre :) A potem płacz, że trzeba wydać tyle i tyle, żeby było dobrze...
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Shadow69 celna uwaga, też mnie to zjawisko bardzo często dziwi na forum BMW.. Nie dziwiłoby mnie na forum skody, ale BMW? Przecież tych samochodów nie wybiera się dlatego, że są tanie w utrzymaniu, tylko dlatego że są dobre :) A potem płacz, że trzeba wydać tyle i tyle, żeby było dobrze...

 

 

Bez przesady kolego. Nie jedna skoda jest droższa w utrzymaniu od tego starego BMW. Ludzie kupują te auta w takim przedziale cenowym że raczej nie są super zamożni i też chcą by auto tej klasy było w miarę najtańsze w utrzymaniu. Co innego gdybyśmy się cofnęli 15lat wstecz i mówili takie coś o e39 :) Ja nie chciałem automata bo wole manuala i też nie chciał bym wydać kiedyś 3-4tys na skrzynie.

Opublikowano

U mnie automat 5 lat chodzi bez problemu, jak się zepsuje to naprawię, nie wiem o czym ta dyskusja, kupując auto używane, nawet przy najlepszym sprawdzeniu ponosi się pewne ryzyko. Jeśli chce się mieć luksus, to za luksus się płaci i trzeba się z tym liczyć.

Po prostu, chce mieć automat, jest automat, automat się popsuje, to się naprawia i jeździ dalej - chyba takie auta się wybiera ze względu na walory użytkowe a nie na niskie ceny :?.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

danielxc717, może i jest ale nie o to chodzi. Skody nie kupujesz dla jej charakteru bo takiego nie ma, a raczej ze względu na cenę i powiedzmy przestronność wnętrza. Analogicznie: BMW może być tanie w utrzymaniu jeśli się nie psuje, ale też nie dlatego je kupujesz.

 

Poza tym BMW nie jest rozsądnym wyborem na auto używane, jeśli ktoś patrzy na koszty. Nie dość, że w cenie e39 z lat 2002-2003, można mieć auto innej marki np. 3-5 letnie, to jeszcze na 100% pochłonie ono mniej kasy na naprawy i paliwo. I dlatego właśnie dziwią mnie dyskusje nad np. wyborem tarcz hamulcowych, gdzie jedym z głównych argumentów jest cena (czy wybrać lepsze za x, czy może tylko trochę gorsze za x minus 20zł).

 

Do skrzyni biegów może faktycznie moja krytyka nie pasuje, pod warunkiem, że ktoś nie jest zdecydowany w wyborze- wtedy rozumiem, że potencjalne koszty naprawy mogą być decydujące, zwłaszcza że idą w tysiącach. Ale jak ktoś zdecydowanie preferuje automat i przed kupnem BMW z automatem powstrzymują go potencjalne koszty naprawy, to tego już nie rozumiem.. Ale ogólnie odnoszę się do stwierdzenia kolegi Shadow, a nie tylko do sutacji ze skrzynią:

Jakby nie patrzeć, i tak wszystko sprowadza się do kosztów naprawy..., jak praktycznie w co drugim temacie :roll:
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

Że nie ma charakteru to się zgodzę.

Myślałem, że jesteś z tych co myślą o e39 jak o jakimś super luksusowym aucie na którego stać tylko elitę. Co do przykładu tarcz czy amorków harta to też to widzę.

Więc wszystko jasne :cool2:

Opublikowano
z jednym moge sie zgodzic e39 to auta leciwe i maja juz w wiekszosci spore przebiegi tu rodzi sie pytanie czy szukasz tego auta dlatego ze akurat ten model ci sie podoba i tym modelem chcesz jezdzic czy szukasz tego auta dlatego ze sasiad takie ma albo takie poleca.Jezeli kochasz marke i chcesz akurat ten model(w mojej opinii to ostatnie BMW ktore ma dusze chociaz nowsze modele tez mi sie podobaja)to znaczy ze wiesz chcoiaz odrobinke o tych autach.ja swoje e39 kupowalem w tym roku w maju auta szukalem okolo 8 miesiecy i nastawiony bylem na duzą pojemnosc benzynowa koniecznie po 2001 roku najchetniej w kombi koniecznie z kilkoma opcjami ktore musiala miec(nie mialem wymogu skrzyni manual ani automat-bylo mi to obojetne).Niestety rynek aut uzywanych w ppolsce szybko sprowadzil mnie na ziemie.Sprawdzilem i obejrzalem okolo 50 samochodow z calego kraju pod wzgledem przebiegu stanu technicznego i historii powypadkowej z przykroscia oswiadczam w pelni swiadomie ze niestety w tamtym okresie czasu zadne bmw e39 z silnikiem 3,0 i 4,4 benzyna nie bylo zgodne z opisem sprzedajacego tzn albo bylo o dobre 150tys cofniete albo mialo zadziwiajace wyposazenie w porownaniu z fabrycznym albo stan techniczny byl tak oplakany ze auto wymagalo nie naprawy a wrecz odbudowy!!!!Po dlugich dyskkusjach i naradach(cala rodzina to fani i milosnicy marki)zdecydowalem sie rozejrzec za dieslem koniecznie 3,0 i koniecznie po lifcie majac naa uwadze wyzsze ceny aut z silnikami benzynowymi o duzej pojemnosci w bardzo bogatym wypposazeniu w wersjach kombi diesle jakie zwrocily moja uwage to tylko gorna pulka cenowa-uwaga mila niespodzianka udalo sie trafic kilka bez wiekszych klopotow bez powazniejszych napraw blacharskich z historia serwisowa ktorej pozazdroscic moga auta duzo nowsze od konkretnych prywatnych ludzi!!!!Udalo sie tez dokladnie wybrac liste opcjii ktora akurat mnie interesowala ba na dodatek udalo sie tez wybrac kolor czym na poczatku wogole sie nie sugerowalem co wydaje mi sie oczywistym przy zakupie 10 letniego auta najwazniejszy powinien byc stan techniczny historia serwisowa i bezwypadkowa historia a cala reszta schodzi na drugi plan!!!No i tu dochodze dosedna sprawy moim zdaniem przy ZADBANYM EGZEMPLARZU od konkretnego prywatnego sprzedawcy tylko AUTOMAT!!!Silnik ma taka moc i moment tak wysoki ze automat jest do niego stworzony!Jezdzileem tez manualem ale to naprawde nie pasuje do tego auta z tym silnikiem...Mysle ze przy 2,0 benzyna tylko manual ale przy takich silnikach jak 3,0 diesel czy 3,0 benzyna lub 4,4 tylko automat!Utwierdzi cie to tez w przekonaniu ze jednostka napedowa bedzie napewno w lepszej kondycjii niz przy manualu bo nikt nie "strzelal ze sprzegla" nie ciaagnaal auta do "odcinki" a co za tym idzie nie katowal po wiejsku gdzies na szkolnym boisku!!!!!Ja polecam automat moim zrobilem juz ponad 20tys. i nie zamienil bym go na manual..
Opublikowano

Ja włożyłem w remont skrzyni (automat), a raczej jej regeneracja bodajże coś koło 8000zł. I wiem, że kasa dobrze zainwestowana. Jeżdżę ponad 2 lata i nic się nie dzieje. Wszystko w najlepszym porządku. Automat jest w stanie długo wytrzymać tylko trzeba wiedzieć jak o niego dbać. Uwielbiam automat w korkach. Moja nie chce innego auta. Uwielbia automat w Bmw.

 

P.S. kolego kubazielonagora słabo szukałeś :D Ja swój wymarzony znalazłem ponad 2 lata temu. Było jeżdżenia, wkurzania się na sprzedających za info przez tel. (jeden niestety dostał w łeb za kłamstwa) itd. ale znalazłem auto godne uwagi z wymarzonym silnikiem, serwisowane cały czas w Aso w Warszawie, do końca książka i żadnych ukrytych wad :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chyba moderatorzy są tutaj prawda? co z tego że z przed dwóch lat? Niektórzy na tym forum są od niedawna i może tez chcą się wypowiedzieć?

I co do tematu wniosła twoja wypowiedź?

Bo obawiam się że nic.Uzupełnij lepiej profil bo wynika,że nie posiadasz BMW.

Nie są takie bezsenowne.

Są.Wiesz dlaczego?Zaraz udowodnię Ci to kolejnym cytatem z postu powyżej.

przy ZADBANYM EGZEMPLARZU od konkretnego prywatnego sprzedawcy tylko AUTOMAT!!!
ale przy takich silnikach jak 3,0 diesel czy 3,0 benzyna lub 4,4 tylko automat!

Bo to co uważa ktoś..... jest zawsze zdaniem większości i tylko,tylko,tylko......... taka jest słuszna decyzja.

A ja w BMW wolę manual i nie twierdzę, że tylko manual.Jak już wcześniej pisałem, mam automat i manual.I jedno i drugie mi odpowiada.

I jak zawsze kończą się takie tematy???Co z nich można wywnioskować???

Z przykrością stwierdzam,że NIC.Bo to,że komuś się tak podoba to nie znaczy że komuś innemu się podoba.To powinna być przemyślana i indywidualna decyzja-bo każdy raczej wie co mu w duszy gra.

jednostka napedowa bedzie napewno w lepszej kondycjii niz przy manualu bo nikt nie "strzelal ze sprzegla" nie ciaagnaal auta do "odcinki" a co za tym idzie nie katowal po wiejsku gdzies na szkolnym boisku!!!!!
.

No i tutaj też się niestety mylisz.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Uwielbia automat w Bmw

 

bo masz " i " a nie "D". W dieslach powinny być dwusprzęgłówki, żeby to dobrze chodziło (oczywiście marzenie ściętej głowy w e39 :wink: )

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ajj.

Bo ten temat jest na zasadzie "POWIEDZ MI JAKI, A TAKI KUPIĘ" .

Nigdy nie pytałem się nikogo jakie auto,z jakim silnikiem i jaką skrzynią kupić?

Dlaczego?Bo to auto dla mnie,a nie auto kolegi sąsiada itd. i to ja mam się w nim dobrze czuć.

A jak się zepsuje? To trzeba naprawić.

Też wymieniłem kpl. sprzęgło z kołem dwumasowym i wyszło z robocizną 3k.Zarówno Automat jak i manual wymaga obsługi i kosztów związanych z tym.

Skrzynia automatyczna nie oznacza tego,że silnik jak i całe auto będzie w dobrym stanie-można tak samo zamęczyć jak przy skrzyni manualnej.

Jak?Lewa noga na hamulcu,prawa gaz w podłogę puszczamy hamulec i co nam to daje??? Sądzę że "Katowanie po wiejsku gdzieś na szkolnym boisku".

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.