Skocz do zawartości

lpg dziwny objaw E34 520 24v


przemo23

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam dziwny objaw z swoja E34 a mianowicie z instalacja gazową (firma BRC ale która generacja nie wiem , po przygazowaniu do okolo 2000 tys obr z benzyny przechodzi na gaz)

np po całej nocy postoju odpalam rano samochód lub po dłuższym postoju po chwili gdy chce przełaczyc na gaz zaczyna sie dziwny dzwiek wydobywac z tego przełacznika (jakby jakies zwarcie czy co ) samochód nie ma mocy nie da sie jechac ,( tak jakby nie dostawał gazu) , jak wciskam gaz to nie chca rosnac obroty ani nie chce sie rozpedzac , slychac tez jakies dziwne odgłosy jakby puknie czy ciche strzelanie.

Dodam ze nie zawsze tak sie dzieje ale gdy juz ten objaw wystapi to musze przelaczyc na benzyne i jechac az temperatura wzrosnie do pionu wtedy probuje przelaczac na gaz i zaczyna normalnie chodzic

 

koledzy co to moze byc ???

wiem ze powinna to byc sekwencyjna inastalacja alejakkupywałem samochód było wszystko ok ponad rok i teraz ten problem

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ile km na nim przejechałeś?Pewnie jest całkowicie zabity grafitem.Po rozgrzaniu auto potrzebuje sporo mniej gazu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile km na nim przejechałeś?Pewnie jest całkowicie zabity grafitem.Po rozgrzaniu auto potrzebuje sporo mniej gazu.

 

ja przejechałem okolo 35 tkm ale nie wiadomo ile poprzednik przejechał

dzieki kolego za porade , wymienie ten filtr i napisze czy pomogło

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trochę dziwne żeby awaria tego przełącznika miala związek z temperaturą.Jak pisze Loki sprawdz elektrozawór czy się otwiera(podaj mu prąd bezpośrednio)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Z Twojego opisu wnioskuję że masz 1 lu 2 generację. Problem występuje tylko na zimnym silniku więc stawiam na trzy możliwości. Nazbierał się olej w parowniku który to kiedy jest zimny przbiera konsystencję mazi i blokuje ruch membrany 2-go stopnia. Opróżnienie oleju może nie wystarczyć. Osady wytrącające się gazu osiadaja na zaworkach i ośkach na których pracują. Pomaga rozebranie i czyszczenie. Biorąc pod uwagę przebieg instalacji gazowej możliwe jest też że membrany parownika są już sztywne ze starości. Proponuję od razu wymianę membran połączoną z dokłądnym czyszczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
witam. wymiana filtra jednak nie pomogła. poza tym samo przełącza się z lpg na pb. wyżej wymienione objawy pojawiają się do całkowitego rozgrzania silnika czyli dojścia wskaźnika do pionu i jeszcze przez około 20 minut jazdy, później jest ok.
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.