Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Chciałbym poradzić się kolegów w jednej być może prostej kwestii. Przywiozłem z Niemiec Bmw 730i E32, nie palił przynajmniej na jeden cylinder ale po wykręceniu świec stwierdziłem ze jedna jest zalana, reszta raczej też do wymiany. Kupiłem komplet świec NGK po wymianie ten sam problem, pierwszy cylinder od kierowcy - świeca zalana, reszta w porządku. Po wyciągnięciu świecy iskra jest. Po przeczytaniu kilku wątków na podobne tematy nie znalazłem konkretnej odpowiedzi co może być przyczyną takiego zachowania bo zakładam że kable są dobre skoro iskra jest ? Jakie mogą być to usterki i ew jak bez ingerencji mechanika sprawdzić co i jak. Druga kwestia - przy pierwszym zapaleniu po dłuższym postoju komputer wyświetla na sekundę niskie ciśnienie oleju, zakładać ze pompa oleju do wymiany ? Z góry dzięki za podpowiedzi.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano
to sa 2 odmiennej konstrukcji silniki, u siebie mozesz miec przebicie na swiecy, lub samej fajce, sprawdz w nocy, wez psikacza takiego jak jest plyn do okien, nalej wody i lekko spryskaj kable, powinienes widziec golym okiem gdzie jest przebicie.moze sam palec i kopulka jest zuzyta i daje za slaba iskre na 1 cylinder? niby jest ale za slaba zeby zapalic mieszanke, a swieca jest mokra z paliwa czy oleju?
Opublikowano
oleju w komorze splaania nie ma prawa byc, jesli jest to jest usterka mechaniczna np glowicy - moglby byc taki objaw jak piszesz.
Opublikowano
wykrec swiece i zostaw na powietrzu na godzine, benzyna odparuje a olej nie, niech sie temu przyjzy jakis mechanik, moze kompresje zmierzy itd. na macajewa mozna tylko bardziej popsuc niz naprawic.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

jesli chodzi o zalewanie koledzy dobrze doradzają (kopułka palec i przewody )to pierwsze i najtańsze.....(ale jeśli masz możliwość sprawdzić ciśnienie w cylindrach to spróbuj)jeśli chodzi o ciśnienie oleju po długim postoju ......(gumki w kielichu od filtra oleju )to są zaworki które są odpowiedzialne za trzymanie oleju podczas postoju w przewodach olejowych .....olej rozumiem 10-40....???

pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.