Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedziesz szybciej, a wrażenia jakby było wolniej. Nie opisałeś jak to odczuwasz, ale spróbuje wytłumaczyć jak to zrozumiałem: przy 140 w escordzie jest takie samo nasilenie hałasu i tak samo się prowadzi jak e30 przy 120. Tak jest jak sie przesiądziesz z małego samochodu na większy, ale oba te auta są podobnych gabarytów, escord może nawet mniejszy. I dlatego plus dla tych kólek.

Ale chyba chodziło Ci o odwrotną sytuacje i stąd mój :lol: .

Bez urazy.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
MOJĄ BRYCZKĄ 740 NA FELACH 18 ZA LOMIANKAMI W STRONĘ GDANSKA 250km/h .PEDAŁ W PODŁODZE ,JAK ZDEJMĘ OGRANICZNIK TO SPRAWDZĘ ,MOZE DOJDZIE 10-15km/h SWOJĄ DROGĄ MA DOBRE HAMULCE Z 180km DO 0 HAMOWANIE BEZ DOTYKANIA KIEROWNICY ANI DRGNELA :wink:
Opublikowano
518i E-34 - 240km\h

 

kurczę, ale chyba jakoś ostro ją podrasowałeś, bo fabrycznie pójdzie 194, a i tak nie bardzo chętnie do tej prędkości się zbiera :)

Opublikowano
518i E-34 - 240km\h

 

kurczę, ale chyba jakoś ostro ją podrasowałeś, bo fabrycznie pójdzie 194, a i tak nie bardzo chętnie do tej prędkości się zbiera :)

Albo zjeżdzałeś z Giewontu :lol:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

A tak ogólnie na temat wątku - jest on trochę bez sensu w stosunku do "normalnych" (nie tuningowanych, zgazowanych lub ewentualnie nie mocno zaawansowanych wiekiem itp.) samochodów. Wystarczy spojżeć do danych fabrycznych (katalogowych) i tam pisze ile pojedzie i to się musi zgadzać. Jeżeli nie to (szczególnie jak zawyża) :

- licznik szwankuje,

- są niestandardowe opony,

- jechaliście "z górki"

- jechaliście na nitro ;-)

- i parę innych przypadków (może lekko wpływać, super odchudzenie samochodu, obniżenie itp., ale to już jest w zasadzie tuning)

Sprawdzałem wszystkie moje samochody - z tolerancją paru % zawsze się zgadzało z danycmi fabrycznymi (bo jak nie może się zgadzać) :

BMW 524td : fabrycznie - 192km/h , w rzeczywistości jechałem ok. 190km/h na płaskiej równej drodze, 200km/h - lekko z górki

Renault Safrane : fabrycznie - 206 km/h , w rzeczywistości jechałem ok. 200-210km/h na płaskiej równej drodze, 220km/h - ze średniej z górki (to nie był Giewont ;-) )

Toyota RAV4 : fabrycznie - 170km/h , w rzeczywistości jechałem ok. 165km/h na płaskiej równej drodze, ale na LPG (!) i nie miałem możliwości na drodze do dalszego rozpędzania, myślę, że jeszcze troszeczkę by "poszedł" (stawiam na 168-170) - kiedyś wypróbuję ...

BMW 735iL : fabrycznie - 240km/h , w rzeczywistości jechałem ok. 230km/h na płaskiej równej drodze, ale na LPG i nie miałem możliwości na drodze do dalszego rozpędzania - jeszcze sporo by poszedł, bo przy 230 jeszcze dość przyzwoicie przyspieszał - 235-240 myślę, że spokojnie "pójdzie" - na gazie !

Trzeba jeszcze pamiętać, że licznik przeciętnie zawyża ok. 3 do nawet 10km/h (sprawdzone teoretycznie i praktycznie).

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
zartowalem z 240 km/h

haha fajny żart. Ten topic to nie topic żartów i kawałów, ale normalny topic i mam nadzieję, że tak zostanie. Jak chcecie "zaszpanować" to może nie tutaj.

Opublikowano

Pare dni temu na nowym betonie z Legnicy do Wroclawia (A-4) licznik wskazał 270km/h wczesniej majac na liczniku 250 chwilowo na komputerze skasowalem srednia predkosc, w tym momencie wyswietlila sie predkosc 233km/h. Wniosek z tego taki, ze albo licznik oszukuje o jakies 7% albo komputer szwankuje. Stawiam na to pierwsze. Czyli jadac licznikowe 270km/h w rzeczywistosci bylo 251km/h

 

Pozdrowki

Ernest

750 E32 Z bolem sprzedam ale tylko w dobre rece :(

Opublikowano

Na pewno to pierwsze, przy tej szybkości błąd może być i 17 km/h ...

Bła jeszcze zależy czy prędkość się zwiększa czy zmniejsza - w rzeczywistości mogłeś jechać np. 238km/h (prędkościomierz pokazywał 250km/h), a następnie zwolniłeś (było minimalnie pod górkę, zawiał wiatr itp) do np. 233, a prędkościomierz nie pokazał mniej i wtedy zrobiłeś reset. To jest błąd spowodowany oporami łożyskowania wskaźnika prędkościomierza - wskaźniki sa nawet specjalnie "przytłumiane", aby nie robiły "nerwowych" ruchów podczas jazdy ...

U mnie, przy prędkościach ok. 40-120km/h błąd jest 2-4km/h, a przy zmniejszaniu prędkości 3-6km/h

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Ja dałem rady 230km/h na pięknej i pustej pod Lesznem (trasa na wrocław) trzypasmówce w nocy.

 

Z lekka się wystraszyłem jak radiowóz mi mignął w bocznej szybie :shock: (jechał w tym samym kierunku), ale chłopaki tylko migneli lampkami na dachu i odpuścili :)

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

Opublikowano
Ja dałem rady 230km/h na pięknej i pustej pod Lesznem (trasa na wrocław) trzypasmówce w nocy.

 

Z lekka się wystraszyłem jak radiowóz mi mignął w bocznej szybie :shock: (jechał w tym samym kierunku), ale chłopaki tylko migneli lampkami na dachu i odpuścili :)

 

Chyba nie chcesz powiedziec, ze to byl Polonez Caro 1.6 GLI na "gazie" :D

A tak na poważnie...czym panowie policjanci "lecieli" :shock: :x :twisted:

 

PS. Trzeba było "jej" przeładować na "4"... :wink:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

witam

 

licznikowe 207 km/h na autostradzie w niemczech.525 tds touring w automacie.Jeszcze był zapas gazu pod nogą ale ciasno się zrobiło i musiałem odpuścić:)

Opublikowano

Ja jechałem swoja ok 210 i miałem wrażenie że to nie jest kres możliwości(katalogowo 211) całkiem była "żwawa" :wink: przy tej prędkości ale prędkość max to się chyba uzyskuje przy odcięciu paliwa na 5 biegu

 

ile tak naprawdę pujdzie 520 24V tylko piszcie prawdę bo wyniki typu 260 audi 100 2,0 wkładam między bajki. Akurat wiem co potrafi Audi bo mój brat ma setkę 3,6l V8 coś ok 250KM i max to 260km/h

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
prędkość max to się chyba uzyskuje przy odcięciu paliwa na 5 biegu

 

Miałeś chyba ma myśli odcięcie zapłonu, ale na piątym biegu to będzie to ciężko uzyskać. Chyba że podniesiesz samochód :lol: .

A może chodzi Ci o ogranicznik do 250. Ale 520 i 150KM tego napewno nie osiągnie.

Opublikowano

:duh: jasne chodziło mi o odcięcie zapłonu. Nie mam zamiaru 520-tką latać 250(fajnie by było) :lol: Moje poprzednie autko odcinało zapłon na 5 tce ale to było ponad 200 konne Capri które miało od 0-200 niecałe 19s no i ważyło ok 850kg

 

Wcale bym się nie ździwił jak by mi 520 odcieło na 5-tce bo przy 210 mam ponad 6,5tyś a dokręca się do 6,8 tyś/obr

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Osobiście nigdy nie doznałem momentu odcięcia zapłonu na piąty biegu. Ani w peugeot'cie, którym jeżdze, ani w 730, bo tu akurat mam automat (a w nim 4 biegi). No i BMW - może wstyt się przyznać - jechałem "tylko" 190. Nie były to granice. A "wstyd" bo można było szybciej (miejsce testu - lotnisko), ale po co. Samolotu i tak nie dogonie :wink: .
Opublikowano
odnośnie 520i, trasa tychy - bielsko biała, szósta rano w jakieś święto, licznik pokazywał 215, dopiero potem kumpel uświadomił mi że jechałem na zimówkach z indeksem do 160 km, mój anioł stróż nie śpi
Opublikowano
no ładnie, teoretycznie opony powinny się rozwalić, miałeś niezłego fuksa

1. Opony mają indeksy z dużym zapasem.

2. Jeżeli było wystarczająco chłodno to mozna znacznie przekroczyć indeks.

3. Indeks ma znaczenie jak będzie się jechało z taką szybkością co najmniej z kilkadziesiąt minut.

Indeks 160km/h to jakieś "cienkie" te zimówki, takie zimówki to chyba jakiś rarytas, może Ci się pozajączkowało - miałeś indeks 180km/h ? (w takim rozmiarze praktycznie nie bywają z niższym indeksem niż 180km/h)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Na lotnisku W MIELCU 195km /h na odcinku 1,8 km na czwartym biegu , piątki nie było gdzie wrzucic . Myśle , że jak by było z 50 km pasa to na nowej pompie wtryskowej poszła by 230 km / h ale to tylko przypuszczenia. :think:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.