Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
moją e32 735 automat na zimówkach(225/60/15) ponad 235 na gazie-sekwencja,benzyna podobnie;na letnich (255/45/17 tył,225/45/17przód) ledwie dochodzi 230 jeżdzę wtedy sam max.1 pasażer;oczywiście potrzeba do tego kawałek "rozbiegówki"
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

 

Wiem, że nie BMW, ale już niedługo będzie e32 740, ale pozwalam sobie w ramach Vmax zamieścić.

Autosrada Konin Poznań.

Do 240 idzie w sprawnie (220 jest jeszcze na IV biegu), potem to już wolniej. Od 260 powolutku. Czasem nie jestem w wstanie przekroczyć tych 260.

Według wyliczeń mechanicznych - V obr./przełozniea + opony, odpowiada to 251 km/h - czyli można przyjąć w okolicach 250 ze wskazaniem raczej na minus - ugięcie opon, zużycie, uślizg sprzęgła.

 

Aha, wskazanie prędkościomierza nie zmieniają się w zależności od rozmiaru opon. Licznik pokazuje tyle samo, a my jedziemy z inną prędkością rzeczywistą. Powodem jest fakt, że prędkość na prędkościomierzu liczona jest pośrednio.

http://www.dra.bestiales.pl/Boogie/6.jpg

 

P.S. Omega 3000 24v

Opublikowano
E36 325 AC Schnitzer: Wydech na wzór m3, aluminowe drzwi, maska i tylna klapa z wlókna. Czas od 0 - 100 : 6,3. Masa pojadu 1054kg Okolo 256km i prawie 380Nm. Tylko spalanie za duze. Ale to sprawa drugozedna - przynajmniej narazie. Lecialem tym jakies 269km ale bez problemu te 20 jeszcze by poszla ale coz panowie z fotoradarem w zielonym mondeo zmusili do postoju. Nowa trasa A2
Opublikowano

A ja skromniutko ...

 

4 osoby, w sumie jakies 320 KG pasażerów, Bagażnik : 4 felgi stalowe i jakiś 60 kg bagaż ... A4 - płatny odcinek ... 215 na prostej ...

Później 1 osoba, pusty bagażnik tylko 4 felgi z 3 stalowe .... 240 licznikowo ... Na moje wyczucie jakieś 220 km/h ... Licznik na malutkim przechyle zamknął się ...

 

Więcej takich testów nie robię ... Optymalna prędkość na autostradzie z jaką przyjemnie się prowadzi to 160 - 180 ...

 

Pozdrawiam

Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

E-mail => http://tinyurl.com/6qvjz

Skype => callto://santex997/

tel.kom.: +48 880 445 818

--

http://ot.mklub.net - Ciemna Strona Forum BMW Klubu Polska :-]

Opublikowano
Witam

 

Wiem, że nie BMW, ale już niedługo będzie e32 740, ale pozwalam sobie w ramach Vmax zamieścić.

Autosrada Konin Poznań.

Do 240 idzie w sprawnie (220 jest jeszcze na IV biegu), potem to już wolniej. Od 260 powolutku. Czasem nie jestem w wstanie przekroczyć tych 260.

Według wyliczeń mechanicznych - V obr./przełozniea + opony, odpowiada to 251 km/h - czyli można przyjąć w okolicach 250 ze wskazaniem raczej na minus - ugięcie opon, zużycie, uślizg sprzęgła.

 

Aha, wskazanie prędkościomierza nie zmieniają się w zależności od rozmiaru opon. Licznik pokazuje tyle samo, a my jedziemy z inną prędkością rzeczywistą. Powodem jest fakt, że prędkość na prędkościomierzu liczona jest pośrednio.

 

 

P.S. Omega 3000 24v

 

 

no widze Pana z forum MPWR :D :D

ja tam nie wiem taki silnik jest wstanie poleciec okolo 240 a nie 251

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

ja leciałem swoją beemką na trasie warszawa - lublin 170 km/h

 

autko to e30 325i automat ale na gazie :(

chyba musze w niej troche podłubać, mam przydławiony dolot powietrza przez gazowników co bardzo mnie irytuje :twisted: i tak mnie pazury swędzą żeby to zlikwidować że .....

 

tak sobie myślę że to przez to przydławienie taki cienki Vmax

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
Oglądałeś wczoraj na TWN "Usterkę" ? - tam właśnie "spece" od gazu "naprawiali" przez dławienie dolotu powietrza, zamiast usunąć faktyczną przyczynę problemów ... ;-) :lol:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Witaj A.

MPWR to nie moje forum, nie czuje klimatu.....

Ty widze też jesteś tutaj bardziej oczywisty.

 

Napisze raz jeszcze - 240 to prędkość katalogowa tego auta.

A wyżej to już kwestia drogi, obciążenia, paliwa i innych czynników.

Auto nie jest ciężkie....

 

Poza tym lubie ludzi, kiedy przelatuje obok nich z taką prędkością....

Sporo mocnych aut poległo w ten sposób.

 

Zresztą, ja zawsze zaparaszam na przejażdzki, wątpiących.

Opublikowano
Witaj A.

MPWR to nie moje forum, nie czuje klimatu.....

Ty widze też jesteś tutaj bardziej oczywisty.

 

Napisze raz jeszcze - 240 to prędkość katalogowa tego auta.

A wyżej to już kwestia drogi, obciążenia, paliwa i innych czynników.

Auto nie jest ciężkie....

 

Poza tym lubie ludzi, kiedy przelatuje obok nich z taką prędkością....

Sporo mocnych aut poległo w ten sposób.

 

Zresztą, ja zawsze zaparaszam na przejażdzki, wątpiących.

 

:)

A tak z ciekawosci to jakie auta polegly ,a motory tez probowales?

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Hej

 

Nie szukaj mięsa na pożarcie, bo Ci go nie dam :wink:

Motory...... az tak kolorowo to mi sie nie śni.

Rozumiem że auta ze śmiegiełkiem Cie interesują.

Kiedyś miałem ciekawe starcie z 735 e32, na moją korzyść.

Ja miałem na mysli przewage pojemnosci na uturbionym 2.0 o takiej samej mocy. Na autostradzie czy innej "stradzie" widać to dobrze.

Opublikowano

Oczywiście :lol:

Chyba jest normalne że z 535 byłoby raczej cienko....

Panowie zostawmy temat, fakty sa takie a nie inne.

Jestem na forum żeby się troche dowiedzieć o 740 V8, tak więc sobie grzebie w archiwum.....

 

Pozdro

Opublikowano

ja swoją 318 81r leciałom cołe 30km/h :D :D :D

jak ją kupiłem to tylko tyle szła ale już w niedługim czasie będzie miała nowe serduszko... a wtedy zobaczymy

 

pocieszam sie tym że chociaż na holu szła 90 i dobrze,że długo tak nią nie jechałem bo mógłbym osobiście :shock: :twisted: zobaczyć. :D

Opublikowano
tak wszyscy się chwalą ja też bym chciał :-) ale jeszcze nie kupiłem BMki ale ostatnio VW Passat rok 98 silnik 1,9 TDI 110KM - 205km/h na niemieckiej autostradzie, auto na trasie Żary - Frankfurt /Main lata prawie non stop 180km/h i tylko pierwsza taka trasa zrobiła na mnie wrażenie - teraz trzeba sie pilnować by nie zasnać za kółkiem. Za tydzień będe moje wymażone BMW to się też pochwale

To moje auto :

------ chwilowy brak -------

Opublikowano
Ja ostatnio jechałem 215km/h i nie chciało więcej ale na obr.było 4,5 obr.min czy jest to uwarunkowane szerszymi oponami które wstawiłem 235/45/17. Czy moze jednak moja pompa wtrsk. uszkodzona nie pozwala na szybsze poruszanie się. :wink:
Opublikowano
motyla noga felix , czy Ci zycie niemile?? tak zaiwaniac?? spytam sie aliny moze ona cos bedzie wiedziec
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
Ja ostatnio jechałem 215km/h i nie chciało więcej ale na obr.było 4,5 obr.min czy jest to uwarunkowane szerszymi oponami które wstawiłem 235/45/17. Czy moze jednak moja pompa wtrsk. uszkodzona nie pozwala na szybsze poruszanie się. :wink:

Jeżeli jechałeś na ostatnim biegu, to na nim silnik nigdy nie osiąga obrotów maksymalnych ...

A po za tym to i tak nieźle "poszedł".

Ja akurat wczoraj robiłem "mały test" szybkościowy (jak zwykle był problem z rozpędzeniu się na polskich drogach i "maruderach"). I tak przy ok. 210-220km/h, po naciśnięciu pedału do końca (lub prawie) automat zrobił redukcję i poszedł bez problemu 230km/h, ale musiałem przerwać, bo jakiś samochodzik się "toczył" po lewym pasie jakieś 120km/h i wyprzedzał ciężarówkę ... i to wszysko na LPG i myślę, że bez żadnego problemu doszedłby do 240km/h.

 

No i co z tą Twoją pompą ;-) - nadal jest na półce, a nie w samochodzie (może Cię w ten sposób zmobilizuje do wymiany) ;-) :lol:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jechałem 265km/h licznikowo - samochód odcinał na 5 biegu. Natomiast na hamowni auto pojechało coś koło 290km/h ( brak oporów powietrza).

 

Witaj A.

MPWR to nie moje forum, nie czuje klimatu.....

Ty widze też jesteś tutaj bardziej oczywisty.

...

 

Nie narzekaj na klimat forum mpwr, ale strasznie się kłóciłes o te Twoje prędkości ;)

 

Co do tych Opli to przekłamują strasznie :)

Opublikowano

Witaj M3

 

Każde forum rządzi się swoimi prawami, na tym polega urok sieci.

Dlatego nie ma co narzekać, ale i nie odbierac wszystkiego jakim jest.

Jedyne co razi, to nastertydowane postaci niektórych członków, a zawsze można przecież pogadać....

 

Ople przekłamują, i wiele aut też. Ostatnio słyszałem o Lexusie jadącym 260, a według radaru Policji na autobahn w Niemczech było 230, na odcinku z ograniczeniem.

 

Jeśli BMW maja w ten sposób robione liczniki, i tak dokładnie kalibrowane, to pełen respekt. Chociaż czytałem od niektórych co innego.....

Opublikowano
a ja slyszalem ze liczniki BMW sa jedne z najbardziej dokladnych. Tak wiec na BMW nie mozna powiedziec nic zlego :D
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Tak czytam - 210 - 220 - 240 -260 i to Audi - moje 215 to marny wynik ale wydaje mi się bardzo realny i to na automacie. Dziwne jest że obrotak do czerwonej kreski nie dociągnął ale i tak nie dojdzie bo fizyka nie pozwoli.

Te 260 w Audi to raczej przekręt. Większość aut pójdzie może z 230, powyżej to już tylko wybrańcy typu pow.300PS.

KG.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
gdieś w Jaworznie nad ranem 220 to raczej nie wszystko ale jeszcze poczekajcie to będzie o wiele więcej :D
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.