Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no właśnie też zwróciłęm na to uwage że coś mi tu nie gra.Europejska wersja 735 e32 miała licznik skalowany do 260 a skad nagle u amerykańców do 280 - może poprostu niemcy przycieli sobie z nimi w balona i zamiast jadac rzeczywiscie 220 to u nich wskazówka jest juz na 250 i maja powod do dumy :)

 

 

Bo to jest na 100% 750 a nie 735 nawet zobacz jaki ma wskaznik paliwa wyskalowany do 100 litrow

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
no właśnie też zwróciłęm na to uwage że coś mi tu nie gra.Europejska wersja 735 e32 miała licznik skalowany do 260 a skad nagle u amerykańców do 280 - może poprostu niemcy przycieli sobie z nimi w balona i zamiast jadac rzeczywiscie 220 to u nich wskazówka jest juz na 250 i maja powod do dumy :)

 

 

Bo to jest na 100% 750 a nie 735 nawet zobacz jaki ma wskaznik paliwa wyskalowany do 100 litrow

 

to na 100% jest 735iL :) a wskaznik paliwa - wszystkie wesje L miały bak 102 litry - obojętnie czy 735, czy 740 czy 750 .... :roll:

Opublikowano

poza tym V12 przy 250 miałby NIŻSZE obroty :P

P.S. NIKI - fajny ten TWoj HIGHLINER :cool2: nawet w Niemczech to perełka- widziałem na ebay, jak jeden poszedł za 8,900 euro - w wersji individual....

ale HIgliner - klasa - drewniane stoliczki, drugi panel z klimą z tyłu, lodówka - tylko pozazdrościć .... :cool2: :clap: :clap:

Opublikowano
poza tym V12 przy 250 miałby NIŻSZE obroty :P

P.S. NIKI - fajny ten TWoj HIGHLINER :cool2: nawet w Niemczech to perełka- widziałem na ebay, jak jeden poszedł za 8,900 euro - w wersji individual....

ale HIgliner - klasa - drewniane stoliczki, drugi panel z klimą z tyłu, lodówka - tylko pozazdrościć .... :cool2: :clap: :clap:

 

 

hehe dzięki a tak na marginesie ja za 8 900euro sprzedam ją już zaraz :D

Ja swoją przytargałem z Berlina jeździła w ambasadzie ;)

Auto nie ma tylko PDC a tam ma wszystko co do e32 włożono ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

na autostradzie konin poznań na gazie 222km/h , po zatrzymaniu sie na bramce aby uiscic opłate auto telepało, gdy zjechałem na parking klawiatura mało nie odpadła,wróciłem do domu na 5 cylindrach (do wawy),okazało sie ze zawór sie podwiesił na 3 cylindrze :( , zapytałem w servisie czemu sie tak dzieje i pan stwierdził ze ponoc czesto tak sie zdarza w silnikach m30, i po zadaniu tegoż pytania spytał odrazu czy jechałem z duzą predkościa,wieć wydaje mi sie ze chyba coś w tym jest.

a jesli chodzi o rekord predkosci to 300km/h autosrada miedzy abudabi a dubajem 6 pasów w jedną strone odcinek prostej 150kilometrów, fabryczna corvetta 343km 98rok produkcji kupiona dzień wcześniej w salonie zamyka szafe bez problemu :P

  • Członkowie klubu
Opublikowano
a jesli chodzi o rekord predkosci to 300km/h autosrada miedzy abudabi a dubajem 6 pasów w jedną strone odcinek prostej 150kilometrów, fabryczna corvetta 343km 98rok produkcji kupiona dzień wcześniej w salonie zamyka szafe bez problemu :P

1) Ciekawe gdzie Ty tam widziałeś 6 pasów w jedną stronę... :? Chyba że do 2001 r. zdążyli część tych pasów rozebrać... :lol:

 

2) Dzień po odebraniu samochodu 300 km/h? Gratuluję pomysłu. Ciekawe jak długo ten samochód jeździł bez awarii silnika... :?

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

widocznie rozebrali specjalnie dla ciebie

a widze ze zero masz pojecia,i zanim coś powiesz to poczytaj sobie na temat chevy ,i po 2 vette ma sie dobrze do dnia dzisiejszego!!!!!!!!!!!

  • Członkowie klubu
Opublikowano
widocznie rozebrali specjalnie dla ciebie
Nie sądzę... :wink:

 

 

a widze ze zero masz pojecia,i zanim coś powiesz to poczytaj sobie na temat chevy ,i po 2 vette ma sie dobrze do dnia dzisiejszego!!!!!!!!!!!
Fakt. Na chevy się nie znam. Ale mniej więcej się orientuję jakie są zalecenia producentów dotyczące użytkowania samochodów w pierwszym okresie eksploatacji. Ale może Chevrolet pozwala na jazdę 300 km/h od pierwszego dnia. W takim razie przepraszam za moją uwagę. :roll:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Czytam i się nie zgadzam z jedną rzeczą:

 

Hasło: "leci 230, a do odciny ma jeszcze kawałek, to jeszcze może"

 

otóż nie... Na ostatnim biegu pociągniesz w normalnych warunkach do mocy maksymalnej, czyli np. 5800 rpm, a nie do odciny. Po obrotach mocy maksymalnej charakterystyka się załamuje i silnik słabnie - sorry, znowu fizyki się nie da przeskoczyć.

 

Silnik 400KM też może mieć z tym problem niestety. Do "odciny" dochodzi się na niższych biegach bez problemu, ponieważ nie ma takich oporów (głównie chodzi o powietrze, gdzie opór rośnie z kwadratem prędkości).

Jadąc z górki, gdzie część oporów toczenia znika, a do tego pomaga nam grawitacja, można pociągnąć trochę więcej, ale nie przesadzajcie, to są na prawdę procentowo znikome wartości.

 

Co do prędkości, nie sadźcie bajek :)

Moja poprzednia M20 B20 E34 dochodziła do licznikowych 2,05 Macha po baaaardzo długiej drorze rozpędzania, jak tylko było płasko. Ani grama więcej.

Aktualnie M50 B25 E34 wchodzi dość szybko do prędkości 2,2 Macha (z czego podoba mi się przyśpieszenie od 1,6M do 2,2M mmmmm), potem dojdzie w miarę sprawnie do 2,35-2,40 Macha (licznikowo) i koniec. Jeden plus, że byle górka nie zbija prędkości, jak było w poprzedniej.

 

Dla sprostowania :) 1Mach = 100km/h :cool2:

Kai
Opublikowano
A ja Matizem mojej matki jechałem te licznikowo 160 :D
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
A ja Matizem mojej matki jechałem te licznikowo 160 :D

 

O! I to jest dopiero odwaga!

Nie sztuka jechać 2 Machy BMW, tylko odważyć się na 160 Matizem!

Kai
Opublikowano
A ja Matizem mojej matki jechałem te licznikowo 160 :D

 

O! I to jest dopiero odwaga!

Nie sztuka jechać 2 Machy BMW, tylko odważyć się na 160 Matizem!

 

 

a zdziwisz się ze auto z tą prędkością nawet dobrze się zachowywało :)

Nic złego się z nim nie działo ma też ABS więc se pozwoliłem ;) :D

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Nie sądzę... :wink:

 

 

jest odcinek gdzies w połowie drogi gdzie z 4 pasów robi sie 6 pokonałem ten odcinek kilkakrotnie wiec wydaje mi sie ze wiem co mówie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie sądzę... :wink:

 

jest odcinek gdzies w połowie drogi gdzie z 4 pasów robi sie 6 pokonałem ten odcinek kilkakrotnie wiec wydaje mi sie ze wiem co mówie

Również przejechałem tą drogą kilka razy więc może po prostu nie pamiętam... :oops:

Ale na pewno nie jest to odcinek o długości 150 km... :wink:

 

Odbiegliśmy od tematu... Z mojej strony EOT.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Dla sprostowania :) 1Mach = 100km/h :cool2:

 

Chyba coś ci sie pokręciło :wink:

1 Mach to jest stosunek prędkości ciała stałego do prędkości dzwięku, gdzie 1Mach = prędkość dźwięku, lecz nie jest liczbą stałą bo jest zależna od środowiska w którym dzwięk się rozchodzi np. prędkośc dzwięku nad powieżchnią ziemi wynosi ok 1200km/h zaś na 10000m jest to lekko ponad 1000km/h, a z kolei w wodzie prędkość dzwięku wynosi ponad 5000km/h i nadal jest to jeden Mach, ale w danym środowisku. Najszybciej dzwięk rozchodzi sie w stali.

 

Czyli Kai okazał się największym debeściakiem :!: jechał swoim BMW ponad 2500km/h :lol: :lol: :lol: :norty:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
mach dobry ale wole mowic w stylu 'złoty siedemdziesiąt' ;)

hehhehe to mów puki możesz bo niedługo będziesz mówił "jechałem euro czterdzieści" lub jak źle pujdzie nam w uni to "dwa ruble" :lol: :lol:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Czytam i się nie zgadzam z jedną rzeczą:

 

Hasło: "leci 230, a do odciny ma jeszcze kawałek, to jeszcze może"

 

otóż nie... Na ostatnim biegu pociągniesz w normalnych warunkach do mocy maksymalnej, czyli np. 5800 rpm, a nie do odciny. Po obrotach mocy maksymalnej charakterystyka się załamuje i silnik słabnie - sorry, znowu fizyki się nie da przeskoczyć.

 

Silnik 400KM też może mieć z tym problem niestety. Do "odciny" dochodzi się na niższych biegach bez problemu, ponieważ nie ma takich oporów (głównie chodzi o powietrze, gdzie opór rośnie z kwadratem prędkości).

Jadąc z górki, gdzie część oporów toczenia znika, a do tego pomaga nam grawitacja, można pociągnąć trochę więcej, ale nie przesadzajcie, to są na prawdę procentowo znikome wartości.

 

Co do prędkości, nie sadźcie bajek :)

Moja poprzednia M20 B20 E34 dochodziła do licznikowych 2,05 Macha po baaaardzo długiej drorze rozpędzania, jak tylko było płasko. Ani grama więcej.

Aktualnie M50 B25 E34 wchodzi dość szybko do prędkości 2,2 Macha (z czego podoba mi się przyśpieszenie od 1,6M do 2,2M mmmmm), potem dojdzie w miarę sprawnie do 2,35-2,40 Macha (licznikowo) i koniec. Jeden plus, że byle górka nie zbija prędkości, jak było w poprzedniej.

 

Dla sprostowania :) 1Mach = 100km/h :cool2:

 

pisałem juz o 730i /735i - ale nie do konca masz racje - wszystko zalezy od zestopniowania skrzyni biegów- takie autka jak E34 M5 3.6 czy E32 730i V8 mogą i dokręcają się na piątce do ogranicznika

Opublikowano
prędkośc dzwięku nad powieżchnią ziemi wynosi ok 1200km/h

 

Dokładnie (ale to tak upierdliwie dokładnie) 1223 :)

 

Oj Marco żebyś za dokładny nie był :wink: bo prędkośc dzwięku to akurat zalezy w dużej mieże od jego gęstości, czyli w upalne dni dzwięk rozchodzi się szybciej a w mroźne wolniej, bo jak wiadomo temperatura ma wpływ na gęstość powietrza. Tak aby zakończyć te wywody z fizyki dodam że prędkośc dzwięku zmienia się o ok 5m/s (18km/h) na każde 10*C, dlatego napisałem ż eok 1200 bo nie patrzyłem na termometr za oknem :lol: :lol: :lol: 8)

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
A i tak świstak pozawija to wszystko w wypaśne sreberka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Opublikowano
w piątek na trojmiejskiego obwodnicy 210 w dwie osoby ;)
http://no2qnos.fm.interia.pl/breit1.jpg
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.