Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale macie problemy co to za różnica czy pojedzie 260,270 czy 280 i tak ma ogranicznik do 250 ;) poza tym w naszym kraju nie ma gdzie tyle jeździć.

 

dla mnie nie ma roznicy

:lol: nie musze sie dowartosciowywac :lol:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

 

Co Ty mi tutaj o niby zdrowej chipowanej 750i, ja mowie zuplenie o czym innym :lol: mowie o samochodzie SERYJNYM,a nie z dolozona mocą w KM, teraz rozumiesz? :lol:

 

do oporow toczenia dochodza jeszcze waga samochodu, ja te predkosci bym jeszcze skorygowal torszeczke :lol:

 

to chyba Ty nie rozumiesz- bez tego " dołożenia KM" z reguły wiecej niż 250 nie pojedziesz ,bo kto zdejmuje blokade bez robienia chiptuningu ???

Mozesz sobie korygowac co chcesz , takie są fakty , dla mnie to mozesz twierdzic , ze 750 nawet 100 km/h nie wyciągnie. Twoja sprawa.:)

A tak w ogóle, to Ty masz te wersje S5 315 KM( właśnie po chiptuningu ) , czy masz kompressor ??

 

@NIKI

własnie mowiłem o tym,ze chiptuning powoduje zdjecie blokady na 250 :lol:

 

a kto powiedział ,że trzeba w Polsce tyle jechac?? JA mam na najbliższą autobahne bliżej niz do Warszawy :P

Opublikowano
frank widzę ze jesteś w temacie ile kosztuje "zachipowanie" 750 i gdzie to zrobić i czy to nie daje w kość silnikowi??
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Różnie - w zależności czy masz ochote na chipa od renomowanego producenta czy piracką kopię NO NAME :))))

Ceny są różne - od 2500 Euro w KOENIG - SPECIALS, przez np 950 Euro w HS ELECTRONICS do 100 Euro na EBAYU za chipa NO - NAME ..ale czy przegrywana gra jest gorsza od oryginalnej ...??? :twisted: \

W Polsce jest firma w Poznaniu - poszukaj na allegro - za chipa

a w zasadzie 3 - bo do 750i E32 potrzeba trzech - 2 do DME i jeden do EML - odpowiedzialny za blokadę...Ci chcieli 750 zł za chipy + ileś tam za montaż ..

V-TEch w Krakowie chce 1500 zł za wszystko ...

Zdecyduj sam, trudno jest coś komuś doradzac - bo to nie jest zabawa .

Czy silnik nie dostaje w kość - na pewno zostają zmiejszone jego rezerwy wytrzymałościowe i odporność na złe traktowanie - generalnie , trzeba wtedy mocniej uważać- zadego katowania na zimnymn silniku, regularnie zmieniac olejek itp

Ja mam chipa i nie narzekam . Mocy mam teraz 207 koni, a spalanie spadło średnio w mieście o litr :cool2:

 

pozdro

Opublikowano

to ja tez napisze

 

gdy moj samochod przyszedl z niemiec mial zmieniony komputer ktory wedlug zapewnien wlascicela mial robic ponad 280 km ( samochod mial takze wymontowane katalizatory i nie wiem co jeszcze... ) - od razu podczas jazdy probnej na autobanie zamknal licznik ( troszke to trwalo ale jednak) - to byl juz szczy i wiecej juz nie dalo rady .

 

w polsce zmienilem komputer na orginalny bo obowialem sie o zywotnosc silnika - na standardowym sterowaniu jechalem 240 .

Opublikowano

a masz automat czy manual ??

bo manualna skrzynia ma przełozenie tylko do 240 km/h ( czyli licznikowe ok 250) i wiecej , nawet jakbys miał 1000 koni nie pojedziesz, chyba ,ze pozwolisz sie silnikowi krecic szybciej niz 6500 rpm...poza tym nie wiem, jak za pomocą zmiany map zapłonowych w komputerze sterujacym wtryskiem mozna 730 tke V8 wywindowac na poziom 750i ..... :roll:

Opublikowano

mam automat , ktory niestey padl .... zf5hp18

 

zastanawiam sie nad zdobyciem i wpakowaniem 6 biegowego manuala , ale nigdzie go nie moge znalesc.... jesli nie to bede naprawial poczciwy automat- ja sie z nim wspaniale dogaduje :)

Opublikowano
mam automat , ktory niestey padl .... zf5hp18

 

zastanawiam sie nad zdobyciem i wpakowaniem 6 biegowego manuala , ale nigdzie go nie moge znalesc.... jesli nie to bede naprawial poczciwy automat- ja sie z nim wspaniale dogaduje :)

 

z tego co wiem to do M60 B30 pasuje tylko 5-cio biegowy manual ....

poszukaj na ebay , ostatnio widziałem tam taką skrzynke z przebiegiem 140 000 za 350 Euro

Opublikowano
Ja mam chipa i nie narzekam . Mocy mam teraz 207 koni, a spalanie spadło średnio w mieście o litr :cool2:

 

pozdro

 

Skąd wiesz - gdzie sprawdzałeś ???

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

a ja na beznadziejnej niewyregulowanej instalacji LPG dzisiaj po A4 waliłem 180 i jeszcze było duuużo gazu, a to zwykłe 520I 24V :mrgreen:

nie chciałem więcej bo wiozłem babkę, mamę i brata :twisted2:

Opublikowano

6 biegowy manual podejdzie bo byl montowany np w e34 z silnikiem m60 4.0.

 

tylko ze ja potrzebuje caly komplet do przerobki z aytomatu na manual- czyli skrzynia , kolo 2masow , pedały , sprzeglo mdocisk , wal napedowy kawalek tunelu .... i bog wie co jeszcze , wiec sie nad tym powaznie zastanawiam , ale gdybym gdzies dorwal np rozbita e32 v8 na manualo to bym z niej to wszystko wytarkal i zrobil przeszczep do mojej - chodzi mi glownie o 2 rzeczy - 1 spalanie - napewno spadnie 2 - przyspieszenie.....

Opublikowano
Ja mam chipa i nie narzekam . Mocy mam teraz 207 koni, a spalanie spadło średnio w mieście o litr :cool2:

 

pozdro

 

Skąd wiesz - gdzie sprawdzałeś ???

 

na hamowni, a mozna gdzies indziej...? :roll:

Opublikowano
6 biegowy manual podejdzie bo byl montowany np w e34 z silnikiem m60 4.0.

 

tylko ze ja potrzebuje caly komplet do przerobki z aytomatu na manual- czyli skrzynia , kolo 2masow , pedały , sprzeglo mdocisk , wal napedowy kawalek tunelu .... i bog wie co jeszcze , wiec sie nad tym powaznie zastanawiam , ale gdybym gdzies dorwal np rozbita e32 v8 na manualo to bym z niej to wszystko wytarkal i zrobil przeszczep do mojej - chodzi mi glownie o 2 rzeczy - 1 spalanie - napewno spadnie 2 - przyspieszenie.....

 

watpie, zeby podszedł ....i wiem gdzie był monotwany 6 cio biegowy manual Getraga w BMW...Tylko konstrukcyjnie chyba trudno dopasowac te skrzynie do 3.0 V8 ..JAk Ci sie uda, daj znac , chetnie zoabcze efekt .. :cool2:

 

pozdro

Opublikowano
Ja mam chipa i nie narzekam . Mocy mam teraz 207 koni, a spalanie spadło średnio w mieście o litr :cool2:

 

pozdro

 

Skąd wiesz - gdzie sprawdzałeś ???

 

na hamowni, a mozna gdzies indziej...? :roll:

 

chyba nie - chodziło mi o warsztat.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

zastanawiam sie nad tym - musze najpier zobaczyc skrzynie 6 biegowa i porownac mocowanie do silnika - jesli sie okaze ze trzeba cos przerabiac - to nie ma sensu bo nie bede jezdzil ze skrzynia przyczepiana na poxilinie :duh: . pozatym przerobki mocowan przy ponad 200 km mocy to chyba niezbyt rozsadny pomysl !

 

pewnie i tak nie znajde 6 biegowej , ale gdyba cala e32 v8 3.0 i czesci z niej za rozsadna cene to bym sie chyba skusil - warunek to cena - koszt naprawy mojej szkrzyni to ok 1200 - cena samych czesci - robocizna wlasnoreczna , wiec gdyby w tej kwocie byl manual to :cool2:

Opublikowano
Ja mam chipa i nie narzekam . Mocy mam teraz 207 koni, a spalanie spadło średnio w mieście o litr :cool2:

 

pozdro

 

Skąd wiesz - gdzie sprawdzałeś ???

 

na hamowni, a mozna gdzies indziej...? :roll:

 

chyba nie - chodziło mi o warsztat.

 

Geko-Cars - Poznan

Opublikowano

a to sa moje osiagi zrobilem foto zeby nie bylo ze klamie to nissanem sky line-r moc okolo 1200km http://img147.echo.cx/img147/6285/zdjecie1916lq.jpg

a wracajac do kolesi ktorzy pisza ze lataja jakimis autami co maja male silniczki w okolicach 220km\h troche przesadzacie bo jak czyjas 318 lub 316 moze leciec 220 jak moja e32 z 3,5l motorem i moca wieksza prawie o 100% wyciaga tylko 230km\h katalogowo dziwne nieprawdzaz co o tym sadzicie

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Opublikowano
no właśnie też zwróciłęm na to uwage że coś mi tu nie gra.Europejska wersja 735 e32 miała licznik skalowany do 260 a skad nagle u amerykańców do 280 - może poprostu niemcy przycieli sobie z nimi w balona i zamiast jadac rzeczywiscie 220 to u nich wskazówka jest juz na 250 i maja powod do dumy :)
Opublikowano

nie nie, to jest niemiec w niemczech z niemieckim 735il :lol: :lol:

predkosciomierz faktycznie zmieniony - z tego co wiem , to gdyby zegary mialy byc "amerykanskie" to np paliwomierz byłby w galonach a nie w litrach

Cholera wie, czy te TACHO dobrze pokazuje, inna rzecz- kto jezdził ten wie- zadne seryjne 730i/ 735i na prostej się do odcinki nie dokręci niestety ... :cry:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.