Skocz do zawartości

Ile jechaliście swoim BMW


Blaster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam manuala 5 biegowego. CDI 311 chyba cos kolo 110 KM ma. Paliwo ma duzo. Zwłaszcza w dieslach. Jesli jezdze na kiepskim paliwie, np firmy XXX to samochod gorzej wkreca sie w obroty, ma bardziej obciazony silnik, gorsza predkosc maksymalna (moj sprinterm max ma 145 km/h) ktorej na gorszym paliwie nie osiąga no i wiecej pali nawet do 2 litrow. Na Shellu i BP predkosc mam taka jaka jest fabrycznie lepsze przyspieszanie mniejsze spalanie no i rowniejsza praca silnika 2900 obr przy 110 km/h. Chcecie mozecie sprawdzic. Moj sprinter i tak pali duzo. średnio lato 10-12 a zima 11-13. Przy czym w tym modelu silnika 2.2 litra przy 130 km na 25.000 km musze troche dolac oleju :cry: szkoda No ale i tak dobra bryka. Jak ten sie rozsypie mysle nad kupnem transita. Zobaczymy jkak na razie ma przejechane 270 km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem prędkość max może miec mniejszą, przyspieszenie gorsze, ale za nic nie zmiena Ci się obroty silnika przy danej prędkości jak zalejesz lepsze/gorsze paliwo. Przecież to jest stałe przełożenie i choć byś jechał na paliwoe lotniczym to i tak obr nie zmienisz

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za nic nie zmieną Ci się obroty silnika przy danej prędkości jak zalejesz lepsze/gorsze paliwo. Przecież to jest stałe przełożenie i choć byś jechał na paliwoe lotniczym to i tak obr nie zmienisz

 

O to właśnie mi chodziło chyba że ja coś źle zrozumiałem :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 520iA z 1994r. na 4-tym biegu 220km/h przy 6600obr/min

z gorki na 5-tym 235km/h..autostrada A4 z wroclawia do legnicy.

 

BMW 535i 1989r. na beznynie w 4-ry osoby 245km/h obwodnica

z olawy do wroclawia (przez wies marcinkowice, (wiatr w plecy)) z panem saintman'em na pokladzie..moze poswiadczyc ;))

normalnie jechala 240km/h pozniej jak miala zalozony gaz to na benzynie 235km/h a na gazie 225km/h. wogole to auto bylo jakies dziwne..szpera, inne 535 dostawaly baty przy kazdej predkosci, oryginalnie bez zadnych katalizatorow, sond lambda itd, itp. na autostradzie z Graz do Wiednia (zjazd z alp) raz zamknalem nia licznik 260km/h...i nikt mi nie powie ze to nie mozliwe...licznik i obrotomierz :))

 

BMW 740i bez odciecia zaplonu licznikowe 260km/h...jeszcze sie bujnie..na 100%..ale nie wiele bo sie obrotomierz konczy..tak tak..panowie...na 5-tym biegu sie konczy obrotomierz......

 

a tak ps..nie mozna mowic ze jazda tak jak pisal SLAWNO czy jak mu tam BMW 518 caly czas 180 jest nie mozliwe...ja swoja 535i tez jezdzilem bardzo duzo trasa ze zgorzelca do gliwic (a4) i twierdze ze naprawde mozna tam jechac!!!...niejednokrotnie na tym gotowym odcinku srednia prekosci na komputerze mialem ok 200km/h jadac non stop licznikowe 235km/h (niekiedy trzebylo zwolnic do 160-180 ;) i tez nie uwazam aby to wplywalo az tak negatynie na silnik...moja bmw miala przejechane 530tys km!!!! i jezdzila caly czas na mobil 1...w razie niedowierzania pytac saintman'a!!!!...oprocz tego czesto jezdze do niemiec i tez jak tylko warunki na to pozwalaja to auto jedzie non stop ile fabryka dala (a w niemczech czesto pozwala) i nigdy nic z autem mi sie nie dzialo.

 

pozdr.

 

a tak ps...zobaczymy czy 740i jest tak debiloodporna jak 535i ;)

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie...chodzilo o pana Slavo!!!!

 

nie wierze w to ze polo 1.4 pojedzie 200km/h..ale wierze ze tyle pokazal temu panu licznik...

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

316(90r)-195/200km/h :evil: . 325(88r)- na razie jechałem 220km/h :twisted: , ale to było w dniu zakupu na zimówkach,nie było jak sprawdzić ile więcej "pójdzie". gość od którego kupiłem pokazywał mi zdjęcie z tego auta z zamkniętym budzikiem :cool2: (ma zmienionego chipa i inne wtryski benzyny,pozatym dyfer jest zmieniony-bez szpery-nie mogę odczytać numerów jakie tam jest przełożenie). sprawdze na wiosnę.

po co kupujecie 3.0/3.5 litra jak jeżdzicie po 140?! ekonomicznie nieuzasadnione :hand:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co kupujecie 3.0/3.5 litra jak jeżdzicie po 140?! ekonomicznie nieuzasadnione :hand:

 

Moment chopie, moment.*

My tak jak Louis DeFunes lubimy być najpierwsi na naszych skrzyżowaniach ze światłami :mrgreen:

 

 

*chodzi oczywista o moment obrotowy :D

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.o jest temat na forum...Dzięki ale to nie to!...Weteran...Dorośnijcie.Pozdro...
:pray: Nie wiem może ja poprostu nie dorosłem, jesteśmy na innym poziomie intelektualnym czy co??, ja to Cię wogóle nie rozumiem piszesz w języku mi nie znanym - może jestes lingwistą :?:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 km/h E36 2.0l 1994 czułem że mogłem sporo wiecej ale to było zaraz po kupnie bumki na takim fajnym odcinku koło Rawy skręcając na Opoczno jest tam kawałek pasa startowego (miało być lotnisko ale sie nie udało)...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps..nie mozna mowic ze jazda tak jak pisal SLAWNO czy jak mu tam BMW 518 caly czas 180 jest nie mozliwe...ja swoja 535i tez jezdzilem bardzo duzo trasa ze zgorzelca do gliwic (a4) i twierdze ze naprawde mozna tam jechac!!!...niejednokrotnie na tym gotowym odcinku srednia prekosci na komputerze mialem ok 200km/h jadac non stop licznikowe 235km/h (niekiedy trzebylo zwolnic do 160-180 ;) i tez nie uwazam aby to wplywalo az tak negatynie na silnik...moja bmw miala przejechane 530tys km!!!! i jezdzila caly czas na mobil 1...w razie niedowierzania pytac saintman'a!!!!...oprocz tego czesto jezdze do niemiec i tez jak tylko warunki na to pozwalaja to auto jedzie non stop ile fabryka dala (a w niemczech czesto pozwala) i nigdy nic z autem mi sie nie dzialo.

 

pozdr.

 

a tak ps...zobaczymy czy 740i jest tak debiloodporna jak 535i ;)

NAPEWNO JEST DEBILOODPORNA :twisted2: Konstruktorzy "tworząc" silnik biorą pod uwagę różne aspekty: między in.że olej,paliwo,terminy przeglądów itd.nie zawsze będą spełniać jego wymagania i muszą zostawiać duże marginesy bezpieczeństwa. ktoś wyżej wyliczał w minutach ile silnik pochodzi do remontu. przecież to bzdura!!! takie wyliczenia można podawać w silnikach przystosowanych do sportu. anie do zwykłych (uups!która BEJCA jest zwykła!)aut na drogę. dlatego firmy zajmujące się CHIPTUNINGIEM mają takie duże pole popisu! ale w autach z Chipem nie można sobie pozwolić na jeżdżenie na bylejakim oleju/zresztą jest mnóstwo specjal.stron można sobie poczytać. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wyżej wyliczał w minutach ile silnik pochodzi do remontu. przecież to bzdura!!! takie wyliczenia można podawać w silnikach przystosowanych do sportu. anie do zwykłych (uups!która BEJCA jest zwykła!)aut na drogę.

 

Nie wiem czy chodzi o nie, ale ja podawałem czas silnika pracy silnika pod pełnym obciążeniem, są na to normy europejskie i światowe niestety nie jestem w stanie ich bezpośrednio przytoczyć, ale wiem że jedna z nich mówi że silnik seryjny musi wytrzymać 20min pod pełnym obciążeniem powyżej 20min juz na ryzyko właściciela. W nowszych samochodach obroty i położenie przepustnicy jest zapisywane w komputeże tak że łatwo jest ustalic co się działo z silnikiem przed np. urwaniem korbowodu

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW 735i na gazie model e-32 z 92 roku na autostradzie wolnej od opłat z Sulęcina do Poznania 230km/h - więcej nie dałem rady bo ise tłok zaczął

A ciekaw jestem czy poszedł by jeszcze

Pozdrawiam

BMW - najlepsza metoda na łagodzenie wewnętrznej natury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też an trasie W-wa- Radzymin 9dokładnie na obwodnicy radzymina)

moim e34 518i, 1993r.- 200km/h (licznikowe) i to już chyba kres z tego silniczka na prostej ;)

Ja tez wczoraj na obwodnicy 210 km/h 316i poj. 1.9 105KM rok 99

wiecej juz by nie poszla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś wyżej wyliczał w minutach ile silnik pochodzi do remontu. przecież to bzdura!!! takie wyliczenia można podawać w silnikach przystosowanych do sportu. anie do zwykłych (uups!która BEJCA jest zwykła!)aut na drogę.

 

Nie wiem czy chodzi o nie, ale ja podawałem czas silnika pracy silnika pod pełnym obciążeniem, są na to normy europejskie i światowe niestety nie jestem w stanie ich bezpośrednio przytoczyć, ale wiem że jedna z nich mówi że silnik seryjny musi wytrzymać 20min pod pełnym obciążeniem powyżej 20min juz na ryzyko właściciela. W nowszych samochodach obroty i położenie przepustnicy jest zapisywane w komputeże tak że łatwo jest ustalic co się działo z silnikiem przed np. urwaniem korbowodu

w sporcie napewno można tak wyliczyć,a te 20 min full obciążenia nie chce mi się wierzyć,coś za mało. -naście lat do tyłu czytałem o tuningowaniu silnika w maluszku do rajdów/nie pamiętam jaka moc,ale sporo wyższa niż fabryka/i ten specjalista /dalej działa w tej branży,ale nie bawi się już w 126p/-DAWAŁ 20H- DWADZIEŚCIA GODZIN! do remontu. przypominam auto przygotowane do rajdów,więc nie ma Boże zmiłuj się.

zresztą wystarczy pojechać na ZLOT do Torunia i zobaczyć co potrafią stare BETY i jak dużo wytrzymują.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.