Skocz do zawartości

Kilka pytań, problemów


sochalec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam kilka problemów z moją e39 z 2000r. - może ktoś miał coś podobnego i pomoże. Szukałem w wyszukiwarce ale jakoś nie mogłem trafić na coś pomocnego.

 

- miałem uszkodzony czujnik abs - po jego wymianie przy hamowaniu przy wolnej jeździe jak i przy hamowaniu przy skręceniu załącza mi się abs - czuć drgania pedału pod nogą - co może być tego przyczyną?

 

- przy odpalaniu pojawia mi się komunikat Bootlid open - otwieranie bagażnika z kluczyka działa - gdzie szukać przyczyny problemu?

 

- na wolnych obrotach silnik nie równo pracuje - przy jeździe nie ma jakichś problemów - jestem laikiem i może tak ma być?

 

- i jeszcze jeden problem - tym razem z telefonem, jak odbieram czy dzwonię słuchawką to jest wszystko ok, a jak odbieram na głośnomówiącym to rozmówca mnie słyszy, a ja jego nie - jakieś pomysły co to może być?

 

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sochalec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik abs nie dziala prawidlowo ,jak znam zycie kupiles zamiennik oddaj go i kup normalny np firmy ate problem zniknie

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- przy odpalaniu pojawia mi się komunikat Bootlid open - otwieranie bagażnika z kluczyka działa - gdzie szukać przyczyny problemu?

 

Informuje że bagażnik jest otwarty, jeśli komunikat się pojawia a bagażnik jest zamknięty może oznaczać o uszkodzeniu czujnika otwarcia bagażnika.

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------