Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Po wprowadzeniu homologacji na ciezarowe, powaznie sie zastanawiam na zakupem. Myślalem tez nad x5 ale w x6 jakby nie patrzeć jest troche "cięzszy lans" na najblizsze lata, dzieci jeszce nie mam wiec problem 4 foteli nie istnieje.

 

Bylem juz na jezdzie x63.5d xdrive i powiem szczerze ze silnik całkiem mi sie podoba (3.0d już chyba nie jedzie w tym aucie) są jeszcze 3.5i i 5.0i - jak ktoś ma to prośba o opienie jak to śmiga i jak z awaryjnością. Podobno zawieszenie ostro dostaje po tyłku na naszych drogach pomimo ze to SUV.

Hmmmm
Opublikowano

wydaje mi sie ze sensownymi wersjami sa 35d oraz 50i , czyli mocniejszy diesel oraz mocniejsza benzyna, reszta odpada

X5tka nie ma tej nuty sportowosci , jest za ciezka z wygladu , nie tak atrakcyjna jak poprzedni model X5, wiec X6 jest jak ulal

Jak jechalem to wydawalo mi sie ze jest miekkie;) ale moim zdaniem lepiej zamawiac x6tke z adaptive drive

 

http://www.autoplenum.de/Bilder/testreports/jwo20090707103936/BMW-X6-xDrive-35d-Hartge.jpg

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)

Ja posiadam od roku x6 z motorem 3.5i Podrasowałem ją u Hamana do 390 koni,obniżyłem o 40mm zmieniłem wydech. 5,5 do setki,co za trakcja, dalej jestem zakochany!!!

Poprzedni Turek v10 tdi podkręcony do 450 koni ,chował się.

Edytowane przez amerykanin
Opublikowano
ja zamowilem czarne X6 35d w salonie,bedzie po tuningu Hartge i z czipem na 328KM, taka jak na tym powyzszym zdjeciu,odbior w listopadzie w salonie
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

A - tez uwazam ze bmw x5 brakuje sportowego zaciecia, chociaz moim zdaniem jest i tak lepsze niz "stary" model... tez myśle ze 3,5D bedzie ok, 3,0d to już nie jedzie za bardzo przy tej masie.

 

Zapytam jeszcze jak z ceną i gdzie zamówileś? Byłem u tłokińskiego w Łodzi, taki jak chce wyszło im 400.000 pln :duh: u niezaleznego dealera jak pytałem za 3.5D xdrive z porządnym wyposazeniem wychodzi 260-270 kafli

Hmmmm
Opublikowano

benzyna dla mnie odpada, bo wiem co to znaczy duza benzyna, wiec wystarczy ile jest, teraz dodatkowo diesel

 

nowych X5 jest strasznie duzo , ostatnio zauwazylem na ulicach, wole jednak stara X5tke niz nowa

 

W warszawie, na ul. prostej ,blisko mojej pracy, przeszedlem sie do nich,wyszlo 406 tys brutto z tym co zaznaczylem wyposazeniem(HUD,zmieniarka DVD,fotele komfort,skora montana bezowa,czarny metalik,szyby czarne individual,podusfitka czarna,adaptive drive,navi profesional 8.8cala,rolety,audio profesional i reszte innych pierdol ktorych juz nie pamietam), do tego rabat na 395 tys. , ale do ceny jeszcze dojdzie osprzet Hartge do X6 no i policza sobie za montaz i lakierowanie elementow , wiec jeszcze cos dojdzie

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Przed zakupem jeździłem wszystkimi wersjami. Oczywiście 50i zrobił najlepsze wrażenie, ale ostatecznie wybrałem 35i

1. różnica w cenie 70tyś zł

2. Spalanie 50i - nie udało mi się zejść w mieście poniżej 19l/100, w 35i mam 13-14l/100

3. różnica w przyspieszeniu znośna

4. miałem dosyć diesli, a klang benzyny jest piękny ;)

 

dodam, że kratka w wersji homologowanej jest bardzo fajnie zamontowana i w porównaniu z innymi wygląda jakby tak miało być

 

Poza tym po to jest 5 wersji aby każdy wybrał to co mu najbardziej pasuje.

Opublikowano
benzyna dla mnie odpada, bo wiem co to znaczy duza benzyna, wiec wystarczy ile jest, teraz dodatkowo diesel

 

nowych X5 jest strasznie duzo , ostatnio zauwazylem na ulicach, wole jednak stara X5tke niz nowa

 

W warszawie, na ul. prostej ,blisko mojej pracy, przeszedlem sie do nich,wyszlo 406 tys brutto z tym co zaznaczylem wyposazeniem(HUD,zmieniarka DVD,fotele komfort,skora montana bezowa,czarny metalik,szyby czarne individual,podusfitka czarna,adaptive drive,navi profesional 8.8cala,rolety,audio profesional i reszte innych [bAD] ktorych juz nie pamietam), do tego rabat na 395 tys. , ale do ceny jeszcze dojdzie osprzet Hartge do X6 no i policza sobie za montaz i lakierowanie elementow , wiec jeszcze cos dojdzie

 

No nieźle, ja to kombinuje aby nie za dużo przepłacic a kolega idzie do najblizszego salonu i zamawia nie patrząc na cene :cool2:

 

Ile dopłacasz za pakiet hartge?

 

EDIT

DObra znalazlem 29.300 ojro :shock:

Hmmmm
Opublikowano

:duh: Zapomniałem, wpakowałem lacze 335x25x22 ,szerszych nie produkują .

Ja posiadam od roku x6 z motorem 3.5i Podrasowałem ją u Hamana do 390 koni,obniżyłem o 40mm zmieniłem wydech. 5,5 do setki,co za trakcja, dalej jestem zakochany!!!

Poprzedni Turek v10 tdi podkręcony do 450 koni ,chował się.

Opublikowano
A - tez uwazam ze bmw x5 brakuje sportowego zaciecia, chociaz moim zdaniem jest i tak lepsze niz "stary" model... tez myśle ze 3,5D bedzie ok, 3,0d to już nie jedzie za bardzo przy tej masie.

 

Zapytam jeszcze jak z ceną i gdzie zamówileś? Byłem u tłokińskiego w Łodzi, taki jak chce wyszło im 400.000 pln :duh: u niezaleznego dealera jak pytałem za 3.5D xdrive z porządnym wyposazeniem wychodzi 260-270 kafli

Daj jakieś namiary na tego niezależnego, lub napisz, skąd ściąga, co z gwarancją i czy jest to cena netto?

Opublikowano
benzyna dla mnie odpada, bo wiem co to znaczy duza benzyna, wiec wystarczy ile jest, teraz dodatkowo diesel

 

nowych X5 jest strasznie duzo , ostatnio zauwazylem na ulicach, wole jednak stara X5tke niz nowa

 

W warszawie, na ul. prostej ,blisko mojej pracy, przeszedlem sie do nich,wyszlo 406 tys brutto z tym co zaznaczylem wyposazeniem(HUD,zmieniarka DVD,fotele komfort,skora montana bezowa,czarny metalik,szyby czarne individual,podusfitka czarna,adaptive drive,navi profesional 8.8cala,rolety,audio profesional i reszte innych [bAD] ktorych juz nie pamietam), do tego rabat na 395 tys. , ale do ceny jeszcze dojdzie osprzet Hartge do X6 no i policza sobie za montaz i lakierowanie elementow , wiec jeszcze cos dojdzie

 

No nieźle, ja to kombinuje aby nie za dużo przepłacic a kolega idzie do najblizszego salonu i zamawia nie patrząc na cene :cool2:

 

Ile dopłacasz za pakiet hartge?

 

EDIT

DObra znalazlem 29.300 ojro :shock:

 

z tym pakietem to nie jest tak do konca, zalezy co chcesz kupic, body kit to cena bodajze 7 tys. euro z hakiem + chip chyba 1500 euro, felgi ponad 8 tys. euro , do tego dochodza modyfikacje we wnetrzu po 500-1500-2000-3500 euro, to juz zalezy od prefernecji i ile kto chce wydac kasy , ja tyle nie chce ;)

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Witam,

Moja x6 jest właśnie w transporcie morskim. Jest szansa na odbiór na przełomie września i października.

Zamówiłem w Bawarii w Warszawie. Na Prostej w Warszawie nie byłem zadowolony z obsługi.

 

Co do wersji to zdecydowałem się na 35d. 50i jest trochę za drogo. 30d za słabo a 35i to właściwie 35d tylko, że więcej pali i ma dużo mniejszy moment obrotowy. Właściwie nawet nie jeździłem 35i to nie mogę się na jej temat dużo wypowiedzieć.

Natomiast wybrałem adaptive drive i aktywny układ kierowniczy i parę innych dodatków w tym pakiet sportowy.

 

Także myślę o czipie do tego samochodu tylko zastanawiam się nad trwałości podzespołów i oczywiście gwarancją. Czy salony oferują czipy?

 

Co do najlepszego zakupu to robiłem trochę rozeznania i żaden niezależny nie dał mi oferty lepszej od salonu. Należy tylko dobrze czytać oferty. Trzeba też pamietać kupując samochód z kratką, że zagraniczna homologacja ciężarowa nie jest uznawan przez niektóre urzędy skarbowe. Generalnie zagraniczna "kratka" może powodować same problemy.

Opublikowano
Witam,

Moja x6 jest właśnie w transporcie morskim. Jest szansa na odbiór na przełomie września i października.

Zamówiłem w Bawarii w Warszawie. Na Prostej w Warszawie nie byłem zadowolony z obsługi.

 

Co do wersji to zdecydowałem się na 35d. 50i jest trochę za drogo. 30d za słabo a 35i to właściwie 35d tylko, że więcej pali i ma dużo mniejszy moment obrotowy. Właściwie nawet nie jeździłem 35i to nie mogę się na jej temat dużo wypowiedzieć.

Natomiast wybrałem adaptive drive i aktywny układ kierowniczy i parę innych dodatków w tym pakiet sportowy.

 

Także myślę o czipie do tego samochodu tylko zastanawiam się nad trwałości podzespołów i oczywiście gwarancją. Czy salony oferują czipy?

 

Co do najlepszego zakupu to robiłem trochę rozeznania i żaden niezależny nie dał mi oferty lepszej od salonu. Należy tylko dobrze czytać oferty. Trzeba też pamietać kupując samochód z kratką, że zagraniczna homologacja ciężarowa nie jest uznawan przez niektóre urzędy skarbowe. Generalnie zagraniczna "kratka" może powodować same problemy.

 

 

A z czego dokladniej nie byles zadowolony na prostej?

 

Jak to jest z tym nowym idrivem w X6 , niektore w ogloszeniach widzialem ze maja nowy , a niektore stary, czy Twoja ma nowy idrive?

 

co do chipa to jak wybieralem opcje wyposazenia to byly chipy ale bmw oferuje je tylko dla benzyn , bylo dla 35i oraz dla 50i , nie pamietam ile ale chyba 30KM+ ekstra + troche wiekszy moment obr.

 

I tu trafiles w sedno z kratka przy zakupie samochodu z zagranicy, za duzo problemow

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Musiałem się bardzo prosić, żeby mi ofertę przedstawili. Przez kilka dni do nich dzwoniłem i już mieli wysyłać tylko, że jakoś do mnie nie dochodziła. Oczywiście zależało mi na tym aby też dostać rabat. Zdecydowana przesada abym musiał ich prosić o przesłanie oferty. A działo się to po tym jak w salonie dokładnie z nimi skonfigurowałem samochód. Co więcej najpierw sami mi mówili, że muszę się zdecydować w określonym terminie aby złapać określony tydzień produkcji. Po czym sami mi to uniemozliwili.

 

W Bawarii podeszli do mnie dużo lepiej i od razu u nich kupiłem.

 

Też się interesowałem nowym iDrivem. W X6 jest on dostepny od produkcji październikowej. Różnice do starego są dwie. Po pierwsze pokrętło inaczej wygląda i ma dodatkowe przyciski oraz ekran ma wyraznie lepszą rozdzielczość i grafikę. Ale grafika i rozdzielczość są lepsze tylko w zestawieniu z nawigacją. Specialnie oglądałem nowy iDrive bez nawigacji i na moje oko poza pokrętłem i przyciskami niczym sie różni się od starego (czyli wygląd, grafika i rozdzielczość jest ta sama). W Polsce nowy iDrive jest od jakiegoś czasu dostepny między innymi w 5, x5 i nowej 7. W x6 ma wyglądać identycznie.

 

Te fabryczne chipy to rzeczywiście je widziałem w cenniku x6 ale są dostępne od produkcji październikowej i tylko do wersji benzynowych.

Moja x6 była wyprodukowana w połowie sierpnia i już płynie ze Stanów.

 

Czy jak jeździłeś x6 to miałeś wrażenie, że automat w trybie automatycznym po wciśnięciu gazu najpierw myśli co by tu zrobić a dopiero pózniej redukuje i przyśpiesza. Sama zmiana biegów po takim namyśle działa już bardz oszybko.

Opublikowano

troche nie rozumiem , czyli chciales zeby przedstawili ci koncowa oferte juz razem z rabatem? a ile wywalczyles rabatu w Bawarii?

 

Tak wiem ma dodatkowe przyciski , lepsza rozdzielczosc ekran, ale warto tez wspomniec ze ma dysk twardy SSD , mozna wgrywac mp3, filmy itd, no i nawigacja jest chyba na dysku na stale a nie na plytce dvd,ja zamowilem navi professional, w koncu nie wiem jaki bedzie idrive bo sie nawet nie zapytalem,samochod ma byc w Polsce pod koniec listopada

 

Tak odnioslem to samo wrazenie, ze skrzynia dlugo sie zastanawia, tam w X6 jest chyba jakas sportowa odmiana skrzyni automatycznej jesli sie nie myle? no co jak co ale nie jest tak szybka jak ta smgIII w M5

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Moim celem było otrzymanie maksymalnego rabatu, jaki mogę dostać. Jak się okazało wszyscy dealerzy wraz z BMW Polska mają porozumienie, że rabat na samochód nie może przekroczyć 4%.

BMW Polska daje jeszcze rabaty w wysokości 6 i 8 % dla niektórych firm leasingowych (8% dla najmu długoterminowego).

 

Z wyliczeniem sobie ceny samochodu z cennikiem lub konfiguratorem na stronie BMW każdy sobie poradzi. I ja też sobie przygotowałem kilka konfiguracji. Na Prostej prosiłem sprzedawcę, aby mi powiedział, na jaki rabat mogę liczyć. Nie chciał mi wprost powiedzieć tylko mówił, że na pewno mnie miło zaskoczą. W końcu zobowiązał się, że dobrą ofertę prześle mi e-mailem. Świetnie wiedział, że wiem, jaka wychodzi cena cennikowa mojej konfiguracji. Po czym po tych moich prośbach i przypomnieniach telefonicznych po paru dniach przesyła mi ofertę cennikową. Czym mnie zaskoczył.

 

Ja co do zasady założyłem, że kupuję samochód za blisko 400 tys. Wtedy te parę procent w jedną czy drugą stronę nie robi dużej różnicy. Ale chciałem dostać ofertę/rabat, chociaż taki, jaki mogą mi dać. W parę chwil można zyskać parę tysięcy obniżki.

Oni to zignorowali zupełnie a Bawaria nie. Swoją drogą obsługa w Bawarii jest na najwyższym poziomie i dotyczy to każdej osoby, z którą rozmawiałem lub prosiłem o informacje.

 

Zamierzałem kupić X6 w Inchape na Prostej, bo też jest dla mnie bardzo blisko pracy, ale po prostu mnie zlekceważyli.

 

Co do skrzyni to w x6 jest chyba zwykła skrzynia a tylko, dlatego, że ma łopatki przy kierownicy to nazywają ją sportową.

To jest wyłącznie moje prywatne i niesprawdzone przypuszczenie. Nikt nie był mi w stanie powiedzieć, na czym polega ta sportowość. Natomiast jeździłem zwykła piątką w wersji 30xd ze skrzynią taka samo wyglądającą jak w x6 i nie miała tych opóźnień.

 

Natomiast, co do SMG w M5 to mój kolega ma taką i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. W najbardziej sportowym trybie bardzo gwałtownie zmienia biegi. Chociaż to nie jest automat tylko manual ze sterowaniem automatycznym sprzęgłem i biegami.

W nowych M pojawia się już dwósprzegłowa skrzynia automatyczna. SMG kończy już karierę.

 

Pisałeś, że zamówiłeś czipa to diesla 35d. Jaki to czip? Bo jak poprzedni pisaliśmy to fabryczne wzmocnienia silników dotyczą tylko wersji benzynowych.

Opublikowano

ja tam nie bede sie z nimi wydzieral na procenty ile mi dadza rabatu, wystarczy ze dali rabatu 11 tys. pln i jest ok, jak dla mnie to dobry rabat

 

Mowisz ze nie wiesz na czym polega sportowosc, ja bym powiedzial ze x6 to sportowy suv;) wiec i sportowa skrzynia, tam w x6 chyba nie ma tego zwyklego automatu

 

Co do skrzyn w wersjach Mkowych , pisales ze SMG(M5,M6) konczy kariere, wychodzi ze wlasnie nie, ze to dwusprzeglowe DKG w M3 sie konczy (http://www.bimmerfile.com/2009/08/27/end-of-the-dct-is-near/), w nastepnych emkach juz takich nie bedzie, nie sa w stanie obsluzyc tak duzego momentu jak SMG, wiec wszystko na to wskazuje ze zobaczymy 4 generacje SMG z 8 biegami w nowych modelach, X5m/X6m nie licze bo tam dali automaty. Te brrutalne szarpniecia skrzyni sa niesamowite,czujesz ze samochod jedzie,a nie zmienia biegi jak cnotka niewydymka,dlatego jestem calym sercem za smg w nastepnych modelach, nie chcialbym takiej skrzyni jak w M3.

 

tak mowilem,ale nie bmwowskich ,tylko tunera BMW ktory sie zwie Hartge

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Ja zamówiłem X6 w czerwcu w Inchcape we Wrocławiu i podejście, i rabat były bardzo dobre, za to salon w rodzinnej Bydgoszczy, który sprzedaje 50razy mniej aut potraktował mnie lekceważąco. Nie wiem od czego to zależy bo handlowcy motywowani są podobnie - po prostu co niektórzy nie powinni pracować w salonach samochodowych...

 

W benzynie nie odniosłem wrażenia, ze skrzynia pracuje zbyt wolno. Nie jest to SMG, jak ktoś taką chce do trzeba kupić X6M ;)

 

iDrive nowy bedzie montowany od listopada - fakt, ze w obecnym brakuje przycisku "return", ale od czego są polecenia głosowe :)

Z tego co pamiętam w mojej instrukcji jest coś napisane o pamięci lub dysku - muszę ją doczytać.

Opublikowano

Całkowicie się z tym zgadzam. Wszystko zależy od podejścia sprzedawców.

 

Jakie planujecie opony zimowe do X6. Ja zamówiłem pakiet sportowy. Dlatego opony letnie mam mieć mieszane tzn. przód 255 ale tył 285. Sądzę, że zimówki powinny być wszystkie 255. Planuję kupić opony runflat z felgami w salonie. Podobno na zimę zawsze mają gotowe zestawy.

Opublikowano

Ja mam 20, przód 275, tył 315

 

Zimówki w kompletach mają być w październiku - zobaczymy co zaproponują.

 

Jak nie będzie nic fajnego to kupię felgi i założę zwykłe (nie runflaty) opony - jak by co to mam koło zapasowe

Opublikowano
Ja zamówiłem X6 w czerwcu w Inchcape we Wrocławiu i podejście, i rabat były bardzo dobre, za to salon w rodzinnej Bydgoszczy, który sprzedaje 50razy mniej aut potraktował mnie lekceważąco. Nie wiem od czego to zależy bo handlowcy motywowani są podobnie - po prostu co niektórzy nie powinni pracować w salonach samochodowych...

 

W benzynie nie odniosłem wrażenia, ze skrzynia pracuje zbyt wolno. Nie jest to SMG, jak ktoś taką chce do trzeba kupić X6M ;)

 

iDrive nowy bedzie montowany od listopada - fakt, ze w obecnym brakuje przycisku "return", ale od czego są polecenia głosowe :)

Z tego co pamiętam w mojej instrukcji jest coś napisane o pamięci lub dysku - muszę ją doczytać.

 

 

 

SMG nie ma w X6m , nawigacja w nowym idrive ma ciekawy widok 3D lepszy , bo sa budynki takze , nie wiem tylko czy obejmuje Polska mape

 

a co do opon to zamowilem od razu nie z mieszanym tylko normlane 255 na przod i tyl , bo to przelom lisopada/grudnia, bede mial felgi na zime , a letnie potem zamowie

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Ktoś wspominał o problemach z kratką zagraniczną.. Macie na myśli dajmy na to używaną x6 z kratką, czy to dotyczy także nowej x6 z kratką od niezależnego dealera? Pytam bo dostałem rozsądną ofertę na x6 35d z homologacją na ciężarowe, lecz od jakiegoś niezależnego dealera z Warszawy.

 

Orientuje się ktoś jaka jest realna szansa, że przepisy dotyczące odliczania vatu od auta faktycznie się zmienią (brak pełnego odliczenia od auta do 3,5t = bzdura totalna)? Wolałbym zakup przełożyc na przyszły rok, ale jednak to odliczenie kusi...

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Niedawno albo w Auto Świecie albo Motorze czytałem, że niektóre urzędy skarbowe nie uznają zagranicznych kratek. Ja także co do zasady to szykowałem się już od dawna na kupno nowej piątki na wiosnę 2010. X6 też mi się podoba więc przyśpieszyłem plany. Nie wczytywałem się w przepisy podatkowe - trochę mi szkoda czasu na ewentualną walkę z fiskusem. Natomiast jeżeli gra warta byłaby świeczki to może bym i zaryzykował ale wszystkie ogłoszenia i oferty niezależnych dealerów nie były lepsze od dobrych negocjacji z autoryzowanym dealerem. Porównałem oferty kilku firm i rozmawiałem z nimi i jak przychodzi co do czego to wierzcie mi, że niewiele się róznią ceną od dealerów autoryzowanych. Natomiast jak się odliczy ewentualny rabat to wychodzi się nawet lepiej.

Natomiast część dealerów "niezależnych" zarzeka się, że sprzedaje samochody z polskiej sieci dealerskiej. Tłumaczyli mi, że mają porozumienie z BMW Polska i mogą tak sprzedawać samochody natomiast odbiór i tak odbywa się u autoryzowanego dealera.

Co do szans na wprowadzenie ograniczeń to sądzę, że są spore. Widać jaką mamy dziurę w budżecie. A w wypadku kryzysu rząd może we współpracy wprowadzić terminowe ograniczenie odliczeń. Eksperci podatkowi to potwierdzają. W obecnej sytuacji jak wszystkie państwa UE wspierają swoje firmy to sądzę, że rząd uzgodni zawieszenie VAT-u. Co więcej w wypadku VAT-u nie obowiązuje zasada wprowadzania zmian przed rozpoczęciem roku podatkowego. Dlatego, jeżeli rząd nie wyrobi się ze zmianami na pierwszego stycznia to może wprowadzić ograniczenia np. od 1 marca 2010.

Opublikowano

Jeździł ktoś może X6 30d? Mając aktualnie 530d e60 bardzo będę cierpiał po ewentualnej przesiadce?:) Czy lepiej dac sobie spokój i lepiej wziąc np, X5 35d?

 

Mam świetną ofertę od niezależnego dealera na x6 35d, ale postraszyliście mnie trochę tymi historiami z problemami ze skarbówką. Generalnie facet mówi, że przed zakupem mogę otrzymac odpowiednie dokumenty, czy to od tego czy innego auta które mają, i dokładnie prześwietlic sprawę w urzędzie...

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.