Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam E36 1,8 w gazie jak kupowałem myślałem głównie o ekonomii (żeby mało palił i takie tam duperele o marce BMW) . Teraz widzę że części wcale nie są droższe niż do głupiego fiata, a ja mam też tipo z tego samego rocznika to tym wechykiłem ruszam tylko na grzyby i na ryby. Proszę o radę jak podnieść moc mojego auta i myślę tu o założeniu turbiny chyba bo sam stożek na dolocie i inny układ wylotowy da mi niewiele. Jak się inwestycja nie będzie opłacała to wymienię na 2,5.
Opublikowano
Pierwsza sprawa .Jaki masz silnik m40??? Jeżeli tak to nie opłaca ci sie wstawiać turbiny ani dokładać do niego bo te silniki są najsłabszymi silnikami w rodzinie bmw. Jak masz 318 is to możesz zaszaleć. Wstawić Chip itp. Poszukaj tu na forum ...znajdziesz pełno na te tematy.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Swap chyba jedynym wyjściem (i to tak jak piszesz - na 2,5).

Stożek to w BMW ciężki temat... turbina jeszcze cięższy (poczytaj wątki na temat problemów ze stożkiem- znajdziesz ich tu kilka).

Opublikowano
Wywal LPG syf po pierwsze jak chcesz się bawić w podnoszenie mocy po w silniku 1800 wiele nie poprawisz zależy jeszcze jaki to model czy is ale i to jest kosztowne szkoda ze nie kupiłeś 2500 by było łatwiej cos z tym zrobić o turbo zapomnij no chyba ze masz do wydania ze 20tyś zł bo samo turbo to nie wszystko
Opublikowano

Pisze że ma 1,8i a nie IS.

Jeśli wystarczy Ci dźwignięcie mocy ze 115km na 140 to możesz zmienić silnik na M42 lub M44, jeśli na większy silnik 6 cylindrowy to już koszty przekładki większe. O turbinie i stożkach zapomnij, jeśli coś możesz wrzucić to chip ale DOBRY a nie badziew z allegro byle jaki.

Opublikowano
jak chcesz Chip to zgłoś sie do BAGORA z forum .Się tym zajmie :mrgreen:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ja też mam taką bestję M40B16 no poprostu ...... lepiej nie mówić. Myślę o przekładce z anglika . Oczywiście przełożeniu silnika. I powiedzcie mi czy dużo jest modyfiacji przy takiej operacji? Planiję zmienić na M52B25 lub B28. Chcę do tej operacji kupić anglika. Dobry pomysł.?
Opublikowano
Moim zdaniem bardzo dobry.Kolego przyjedziesz na UK i wyszukasz bez problemu okazje gdzie przegląd sie kończy i np nie ma Road Tax-u. Auto takie wyrwiesz za 2000 zł max.Kupujesz całe.Wypełniasz dokument na export całkowity i wieziesz Bunie sobie do domku. jak dla mnie opłacalne.Jeśli chcesz swapa zrobić z anglika...pomyśl ile częśći zostaje ci które można też zamienić lub sprzedać :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No i o to włąśnie kaman. Tylko ze ja już troszke zainwestowałem w swoją i z marnego woposażenia zrobiłem trochę wiecej. No ale zawsze coś tam sie przełoży. Ale narazie chodzi tu o silnie. Chodzi mi po głowie 2.8. Dzisiaj takim śmigałem od kumpla to az nie chciało mi sie wsiadać do mojej M40tki :(
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
2,8 ok jesli masz pewnosc ze na tym ci apetyt sie skonczy jesli masz plany na dalszy tuning to jedyny sluszny silnik to m50b25 bez vanosa oprocz s50 to on ma najwiekszy potencjal :8)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Ale jak bys chciał się bawic w Turbo to M50b25 192km bez vanosa i do tego turbinke do 1,5 bara :mrgreen:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ale jak bys chciał się bawic w Turbo to M50b25 192km bez vanosa i do tego turbinke do 1,5 bara :mrgreen:

 

Wiesz ile kosztuje taki zestaw turbo ? :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Jak Made In China to nie wiele. hehehe. Słuchaj jak się chce mocy to trzeba płacić.Za darmo nawet w mordę nie chcą dać
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Mowiles o 1.5 bara a te "czajna" zestawy jak dadza 0.5 bara to dobrze :norty: na doladowanie 1,5 bara to przygotowanie silnika (bloku) kosztuje ok 8 tys zl :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Zgadza się. Dlatego jak widać ...ktoś komu się nudzi i z kasą nie ma co robić to się opłaca. Dla większości muszą wystarczyć nominalne moce. Ja sie uprę i znajde kompressor ,ale to potrwa...
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ale jeżeli nie chciał bym robić tuningu to lepszy chyba będzie M52B28 niż M52B25. Wiele tam trzeba przekładać? Mi to się wydaje że jak wyjede z silnikiem i skrzynią na zawieszeniu i sankach, to tak samo wjade z zestawem od np anglika 2,8. Czy całe zawieszenie będzie pasować; wachacze, cała ta belka i mcperson`y? Kolejna sprawa to elektryka. Zwale u siebie deskę i przełoże całą niezbędną elektrykę tak zeby też był komputer pokładowy. Następnie przełożę nagrzewnicę ewentyalnie klimę jak będzie i cały zestaw do chłodzenia silnika. Kolejny etap to cały bałągan od skrzyni do mosty. Wał od B28 zawieszenie tylne i most z pół osiami. No i na koncu zmajstryję tłumnik lub gdzieś w między czasie. Co trzeba jeszcze przerabieć przekładac? Może ktoś doświadczony podpowie? A moze w tym kierunku założę nowy post?
Opublikowano
W e36 wszystko jest plug%play jak masz anglika to tylko wymieniasz bez zadnych przerobek

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.