Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No to chyba tak zostawie, u mnie po ograniczneiu DIS-em nie ma absolutnie żadnej różnicy, nagrzewa się tak samo, silnik chodzi identycznie jak wcześniej.

Przynajmniej kolektor będzie czystszy ;)

 

Kolektor brudzi się od turbo, nie od EGR.

 

Jeżeli nie słychać różnicy, to pewnie niewiele daje samo ograniczenie w DIS. Czy po ograniczeniu dawki, w INPIE zmienia się dawka powietrza, jaką powinien otrzymać silnik, czy zmienia się dawka powietrza którą otrzymuje silnik na wolnych obrotach, tak aby było tyle co powinno być czy nie dzieje się nic? Chwilowo nie mam możliwości bawić się DISem, bo coś mi nie chce zadziałać i nie wiem czy się w to pchać..

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
koledzy chciałem pobawić się w swojej e61 zaworem egr i jego pracą, ale DIS wyrzuca mi błąd przy próbie ustawienia EGR numer błędu to 100.723 ktoś coś podpowie?
Opublikowano
Nikt nic nie podpowie z ty błędem? Nie wie czy poprotu u mnie nie ma możlliwości zmiany w aucie czy winny jest sam dis, chociaż inne rzeczy typu adaptacja przepływki korekcje wtrysków itp diałają prawidłowo. O co może chodzić?
Opublikowano
Numer błędu nic nie mówi, raczej masz problem z DIS. No chyba że ktoś się bawił softem w sterowniku silnika i coś odnośnie EGR poprzestawiał.
Opublikowano
Auto jest na bank po programie. Błędy ecu rozpoznaje jak należy na odłączenie EGR reaguje bo wali błędem. Niestety moim DIS nie mogę pokombinować z EGR muszę sprawdzić na innej. Moja jest z DPF, może temu nie ma opcji DIS z mienić ustawień EGR-u? Resztę DIS ogarnia czyli np reset przepływki.
Opublikowano
Numer błędu nic nie mówi, raczej masz problem z DIS. No chyba że ktoś się bawił softem w sterowniku silnika i coś odnośnie EGR poprzestawiał.

Nawet jak ktoś zmieniał w sofcie cokolwiek mającego związek z egr to nie ma wpływu na zmiany adaptacyjne DIS ...one nie zapisują Sie we flashu ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Dla niewtajemniczonych mały przewodnik krok po kroku:

 

 

Dla starych wyjadaczy może to być śmiesznie proste natomiast dla ludzi zaczynających z tym zabawę może to być czarna magia. Sorry za tempo filmiku ale na touchpadzie robota idzie jak krew z nosa.

 

Zauważyłem też u siebie, że DIS wywalił jakieś błędy, o których INPA nie informuje. Muszę to obadać w DIS.

  • 2 lata później...
Opublikowano

odgrzeje ten temat z przed 3 lat

 

mam wersje w której mogę ustawić max 40mg/stroke

jednak wywala mi błąd CHECK ENGINE

co mogę z tym uczynić?

wgranie innych map?

pozdr

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Dopisze ciekawostkę . Z rok temu ograniczałem DIS-em w E60 535d 2004 rok i przyjął jak do euro 4 - 40mg/stroke. DIS nie chciał więcej zapisać. Z tydzień temu w Ista D przyjął jak w euro 3 - 87mg/stroke i zapisał.
Opublikowano
Mam DPF. Wg mnie auto jakby lepiej się zbiera. Innych zmian nie widzę i nie czuję. Na pewno czyściej będzie w dolocie na skastrowanym EGR.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam koledzy,

 

Teraz ja odgrzeję nieco kotleta, potrzebuję zasięgnąć wiedzy.. Mam fizycznie zaślepiony EGR, komputer wywala Check Engine. W disie max mogę ustawić 40g/stroke - więcej nie przyjmuje, niestety nadal wywala checka. Co mi pozostaje? Spróbuję jeszcze z ISTĄ-D, chociaż nie mam obycia z tym program, spróbuję coś na chomiku znaleźć.. Jest szansa, że istą przejdzie? Jeśli nie to co pozostaje? Za wskazówki bardzo dziękuję ..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepiej to naprawić EGR , ja bym nigdy nie usunoł całkowicie EGR silnik na wolnych obrotach chodzi jak traktor lub w starym dieslu z lat 80-tych

juz nie wspomnę że zbyt wysoka temperatura spalania może wypalić dziure w dnie tłoka , jak ktos usuwa programowo EGR to powinien skorygować mapy

nie tylko zaslepić egr , korygowanie programowo DIS/ISTA do 40% to ok ale nie całkowicie zaślepienie ,

ISTA ci nic nie pomoże nadal w nowszych modelch DDE będzie błąd EGR po zaślepieniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.