Skocz do zawartości

Jaki poziom płynu w chłodnicy (rozgrzany silnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Płyn w chłodnicy na zimnym silniku zalany do ----COLD.

Jak wysoko powinien sie podniesc poziom płynu w chłodnicy na rozgrzanym silniku?

Model silnika M52

Opublikowano

Panowie czy jest tu jakis posiadacz E39?

Moje pytanie chyba jest banalnie proste, aczkolwiek powtórze.

Jaki macie stan cieczy chłodzacej w chłodnicy na rozgrzanym silniku? Jak wysoko w waszych 5er podnosi sie poziom cieczy gdzy wskazówka temp stoi na środku?

Opublikowano

Kolego nie rob takich rzeczy i nie odkrecaj korka na goracym silniku!!! W najlepszym przypadku zapowietrzysz uklad a w najgorszym sie ciezko poparzysz..

:duh: Jak masz na zimnym taki poziom jak na rysunku na zbiorniczku lub w ksiazce to nie kombinuj.

O Tempora! O Mores!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na cieplym silniku ciecz ci wyplynie. Nie otwiera sie na cieplym tego korka.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie przez ściankę zbiornika widać , że poziom podnosi się o jakieś cztery centymetry.

Ale musisz wiedzieć , że taki pomiar nie ma znaczenia.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

a czy ja pisałem ze odkrecam korek aby sprawdzic stan płynu na ciepłym silniku?

Przeciez stan płynu widac w zbiornczku wyrównawczym. Chodziło mi tylko o to jak wysoko sie podnosi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kazdy zbiorniczek jest przezroczysty. :wink:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Ja mam kreske poniżej gdzie jest napisane COLD ostatnio na zimnym zalałem kreske wyżej niż napis COLD poprostu zdeczko mi sie przelało i przjechałem około 150 km zatrzymuje się autko chodzi wysiadam patrze a z pod auta leci rzeka płynu jak najszybciej wróciłem za kiere obserwójąc temp. ale nic ani drgnie na drugi dzień patrze na zimnym silniku zaś jedna kreska poniżej widocznie wyżygała to co maiła za dużo a ja nie będe nadgorliwy i już nie będe jej dolewał :P
Opublikowano
Panowie czy jest tu jakis posiadacz E39?

Moje pytanie chyba jest banalnie proste, aczkolwiek powtórze.

Jaki macie stan cieczy chłodzacej w chłodnicy na rozgrzanym silniku? Jak wysoko w waszych 5er podnosi sie poziom cieczy gdzy wskazówka temp stoi na środku?

nie denerwuj się kolego i nie pytaj czy jest tu jakiś posiadacz E39,bo w tej części forum to same E39.a jeśli chodzi o moją bunię,to bym musiał mieć rentgena w oczach bo w m62 zbiorniczek jest czarny jak smoła i nie obchodzi mnie stan płynu na gorącym silniku tylko na zimnym.

niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 3 lata później...
Opublikowano

witam ;)

a ja mam taki problem ze wlałem plyn tyle ile potrzeba(połowa maja)..jednak wciaz na kompie pojawia mi sie blad zeby dolac plyn i ze temperatura jest wysoka.jednak jak patrze na wskaznik to jest ok stoi na polowie i sie nie rusza dalej ;) podczas jazdy tez mi nie wyskakuje zaden bład.czyli co jest wszystko ok i powinienem skasowac bład przez kompa czy jak ;)? wie ktos moze?

nie wiem jak u Was ale u mnie jest plywak i jak wskazuje rysunek bo ''wepchnieciu'' go powinien wyskoczyc na dana kreske i z tego co widza moje oczy ;) wskazuje prawidłowo.jesli mialbym dolac plyn to jaki powinienem kupic? bo z tego co wiem sa rozne kolory.czy ma to jakies znaczenie kiedy wleje np zielony a wczesniej byl tam zielony? co radzicie ;)? pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy ma to jakies znaczenie kiedy wleje np zielony a wcześniej byl tam zielony? co radzicie ;)? pzdr
:cool2:

Starą zasadą jest aby nie mieszać płynów o różnych kolorach,ja mam niebieski-petrygo.

Opublikowano
To prawda, ale teraz są takie czasy, że borygo są różowe i zielone i różnią się barwnikiem. Bezpieczniej będzie wlać taki sam kolor bynajmniej nie zrobi się dziwny brązowy kolor tylko będzie przejrzysty.
Opublikowano

z tego co sie zorientowalem to mozna smialo lac zielony badz niebieski i tych kolorów nie nalezy mieszac z rozowym;P..co do mojego komunikatu na komputerze to prawdopodobnie mam jakis czujnik walniety ktory mi wysyla ta informacje pomimo dobrego stanu plynu;) gosciu mi powiedzial ze skoro wskaznik temperatury nie szaleje i nie przekracza normy to nie ma sie co martwic bo wszystko jest ok i powinienem do mechanika pojechac etc.

 

''Ja leje prestone w zółtym opakowaniu. Sam płyn jest zielonego koloru.''

wlasnie takowy mi radzono nalac ; )

 

jednak wpierw pobiore strzykawka troche zeby zoabczyc jaki mam kolor:D bo jak otworzylem zbiornik to plynu nie widac tylko plywak ktory po wduszeniu jest na poziomie cold.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.