Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jestem ciekawy jak skrzynia to znosi....

 

manual, ale ruszanie z jedynki jest powolne bo nie chce nic uszkodzić ze względu na bardzo krótkie przełożenie. Jak probowałem ruszać szybko tak jak przed chipem to auto podskakiwało na wszystkich czterech kołach i trzeba było wrzucić dwójkę i dopiero auto jedzie, za duża moc do ścigania sie ze startu, zresztą nie po to to auto kupiłem ale teraz jest zabawa na pozostałych biegach i trzeba trzymać kierownice na naszych drogach z dziurami i koleinami, mam tylko nadzieje że nic nie uszkodzę w przelozeniach i w napedzie bo przyrost mocy od 1600 jest bardzo wyczuwalny.

Opublikowano

Papik masz ZF 6 biegowy?

 

mam GM ona chyba zbyt dużego momentu nie lubi...

1Piotrek, nie wyobrażam sobie manuala w tym aucie

Opublikowano
Witam, poczytałem wasze wypowiedzi na temat chipa. Macie fajne furki ja niestety mam tylko 2,0 silniczek w manualu 2005r. poradźcie czy warto parę kucyków dołożyć ????
Opublikowano
Witam, poczytałem wasze wypowiedzi na temat chipa. Macie fajne furki ja niestety mam tylko 2,0 silniczek w manualu 2005r. poradźcie czy warto parę kucyków dołożyć ????

 

 

IMHO zawsze warto dolozyc troche kucy :) Warto tez wiedziec, gdzie to zrobic i jak. Osobiscie polecam VTG, bo maja zajebista hamownie i znaja sie na rzeczy (Grzegorz) :D

Opublikowano
Papik masz ZF 6 biegowy?

 

mam GM ona chyba zbyt dużego momentu nie lubi...

1Piotrek, nie wyobrażam sobie manuala w tym aucie

 

 

marcych - też żałuję że nie mam automata no ale cóż okazja była na manual i tyle może kiedyś.....

Opublikowano
czy mógłbyś mi "papik" doradzić ile i gdzie mogę założyć chipa oraz jakie to koszty ?? ja jestem z pod krakowa
Opublikowano
czy mógłbyś mi "papik" doradzić ile i gdzie mogę założyć chipa oraz jakie to koszty ?? ja jestem z pod krakowa

 

jak wybierałem dla siebie i polecam TTC lub D-tech na ul.Kosocińska, co prawda mają hamownie tylko dla napędu na jedną oś ale gość wie co robi i jest cenowo atrakcyjny i jest jeszcze V-tech ale cena już wyższa chociaż mają ciekawe promocje...

 

Ceny od 1300 - 2200 w zalezności od modelu i oczekiwań

Opublikowano

ostatnio robilismy kolejne X3 2.0d, wklejam wykres ponizej:

 

http://images45.fotosik.pl/684/fa9e084c120f38eb.jpg

 

wiecej info na PW, dla klubowiczow dodatkowy rabat

Team VTG

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Ja także skorzystałem z usług VTG w Warszawie, X3 2008r 2.0D ze 177Km i 360Nm na hamowni wyszło 205,5Km i 420Nm, spalanie w normie, niesamowita dynamika, naprawdę polecam.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czy ja dobrze widzę? 2.0d ze 150 na ponad 200KM? Jak to się ma do spalania przy "normalnej" jeździe?

Wykorzystaj potencjał swojej nowej Garrettki :8)


Pomoc drogowa w Krakowie http://www.janhol.pl

-------------

C-O-N

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
modyfikacja jest na takim poziomie, ze przy rozsadnej eksploatacji (rozgrzewanie i chlodzenie turbiny, itp.) nie ma to wplywu na zywotnosc silnika i jego podzespolow...
Opublikowano
ciekawe jak skrzynia to wytrzymuje, ZFy to pewnie nie bardzo odczują ale GM zdaje się być mniej wytrzymały
  • 3 lata później...
Opublikowano

odgrzewam kotleta Panowie ... interesuje mnie chip takiego właśnie auta e83 po lifcie 3.0d skrzynia zf (6)

posty są stare jeśli jeździcie jeszcze tymi sztukami to może ktoś napisać jak dziś sprawują się auta ? ew. jak sprawowały się do sprzedaży :]

 

jeśli chodzi o stwierdzenie kilka postów wcześniej to zaprzeczam ;] E83 (x3) po lifcie czyli po październiku 2006 roku w silniku 3.0 d posiadały 218 km i to każda jedna, wyjątkiem było oczywiście sd 286 ale to inna bajka.. ;] to tak przy okazji ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.