Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, po paru tygodniach poszukiwan, zdecydowalem sie na zakup BMW e93 cabrio, podoba mi sie stylistyka, ilosc miejsc, oraz metalowy dach. Jestem zielony w dziedzinie motoryzacjii, nie wiem na jaki silnik sie zdecydowac, chcialbym aby jak najmniej palil, ale takze aby byl najmocniejszy w wersji e93, aby dynamicznie, lansiarsko poruszac sie tym wozem, autem bede jezedzil po angielskich drogach, sprowadze z niemiec , chcialbym sie dowiedziec ktory z ponizszych silnikow bedzie trwalszy, dynamiczniejszy, szybszy, oraz jakie sa roznice dokladnie miedzy dieslem a benzyniakiem, oraz czy istnieje mozliwosc stuningowania tylnich swiatel w bmw e93 cabrio, poniewaz lacza sie z klapa bagaznika, oraz czy mozliwy jest tuning pod wzgledem mocy diesla, do 30%, instalujac "jakis" program, oraz jakie sa tego koszty. 335i Cabrio: Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z systemem Twin Turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Injection), pojemność skokowa: 2979 cm3, moc: 225 kW/306 KM, maks. moment obrotowy: 400 Nm, przyspieszenie (0–100 km/h): 5,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 9,9 l/100 km VS BMW 330d Cabrio: Sześciocylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny z całkowicie aluminiową skrzynią korbową i układem wtryskowym Common Rail najnowszej generacji, pojemność skokowa: 2993 cm3, moc: 170 kW/231 KM, maks. moment obrotowy: 500 Nm, przyspieszenie (0–100 km/h): 7,1 s, prędkość maksymalna: 245 km/h, średnie zużycie paliwa wg UE: 6,9 l/100 km. dziekuje, pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Trochę dziwny problem.

Jak bym kupował samochód za 250 tys zł to bym raczej nie pytał który mniej pali, tylko który da większą radość z jazdy. Dane fabryczne mówią same za siebie i o co tu pytać. A do tego eksploatacja w anglii gdzie ruch lewostronny (a samochód z europy) i mandaty za przekroczenie nawet 5 mil ponad limit. Coś mi tu nie pasuje.

Edytowane przez multilab