Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie,niema ciśnienia tylko jak się wykręci świece obok to w tedy pokazuje się ciśnienie,co to może być.
Opublikowano
Napisz coś więcej. Czy ciśnienia nie ma wogule, czy też jest ale małe. W drugim przypadku podaj wartość. Na którym cylindrze brak ciśnienia, a jeżeli jest to któryś z wewnętrznych cylindrów to czy ma znaczenie na którym z sąsiadujących wykręcisz świece. No i najważniejsze pytanie, czyli dlaczego wogule zabrałeś się za pomiar ciśnienia? Czy są jeszcze jakieś inne objawy?
Opublikowano
Witam,widze że mam doczynienia z kimś kto ma pojęcie(nareszcie)a więc od początku,zaczeło się od tego ,że któregoś ranka odpalam samochód a tu niespodzianka dziwnie chodzi ,trzęsie się i niechodzi na gazie ,fachowiec podłączył kompa i pokazało brak zapłonu na 2-im cylindrze,cewki pozamieniałem i okazało się ,że są ok ,świeca też,fachman zmierzył ciśnienia na tym cylindrze i chyba zero na 1 i 3 OK,ale po wykręceniu świecy obok i pomiarze na 2-im cylindrze pokazuje się ciśnienie,a powkręceniu na 2-im cisza.W przyszłym tygodniu dopiero będę jechał do niego ale chciałem wiedzieć już coś teraz.Prosze o odpowiedz.Wielkie dzięki.
Opublikowano
Tak czy inaczej czapka do góry. Trudno coś wyrokować. Obstawiam, że ciśnienie tam jest tylko słabiutkie. Jeśli stało sie nagle, to może być wypalona uszczelka pomiędzy cylindrami i dmucha jeden w drugi, ewentualnie podwieszony zawór. Bez rozebrania można wróżyć bez końca.
Opublikowano
Pomiar ciśnienia został wykonany nie prawidłowo. Po pierwsze do pomiaru wykręca się wszystkie świece z głowicy, a cewki należy odłączyć, lub włożyć w nie uziemione świece. Po drugie podczas pomiaru należy całkowicie otworzyć przepustnicę. Całkowity brak ciśnienia wydaje się mało prawdopodobny. Musiałaby być dziura w tłoku, lub urwany albo podwieszony zawór. Przepalona uszczelka powodowałaby brak ciśnienia na sąsiadujących cylindrach, więc raczej to nie to. Zależność wartości ciśnienia od obecności świecy na sąsiadującym cylindrze to bardzo ciekawy przypadek. Nie przychodzi mi do głowy co mogłoby to powodować,ale proponuję jeszcze raz właściwie wykonać pomiar ciśnienia. Jak będziesz znał dokładne wartości dla wszystkich cylindrów to napisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.