Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam wszystkich.

Dzisiaj dołączyłem do posiadaczy wirusa w swoich e91 2,0d w automacie. Czytałem, czytałem potem się zastanawiałem i w końcu zdecydowałem. Tuning robiłem w Poznaniu w Geko i uważam, że jest to kompetentny zakład, nie jakaś garażowa firemka. Moc wzrosła do 193 KM a moment do ok. 395 a prędkość od 0-100 z 8,6 fabrycznych do 7,8. Podczas jazdy od razu widać różnice, szczerze mówiąc nie spodziewałem się takiej różnicy. Delikatne wduszenie pedału gazu a samochód od razu reaguje a spalanie przy spokojnej jeździe wydaje mi się, że faktycznie może być mniejsze. Ale na razie za szybko na potwierdzenie. Ale powiem szczerze, że fajnie się jedzie wiedząc, że jest zapas momentu pod nogą.

 

 

Na początek gratuluję decyzji :cool2:

 

a przy okazji pytam skąd wiesz że zmieniło się przyspieszenie o 0,8 sek, czy tuner Ci powiedział :?:

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Podobno sprawdzają przyspieszenie na rolkach oczywiście, że nie jest to samo co na ulicy ale widać poprawę. Po za tym nie zależy mi na przyspieszeniu do setki tylko na elastyczności a ta poprawiła się chociaż nie robiłem żadnych pomiarów są to subiektywne spostrzeżenia z jazdy.
Opublikowano

Heh i to wykres mojej 520d ;D

Naprawdę polecam kolegę :) jestem bardzo zadowolony

A tak jeszcze tu zapytam bo nie pytałem wcześniej . Dużo po tym zabiegu zmienił się wynik 0-100 km/h ?

Opublikowano
...dzisiaj robiłem 2.0 177KM...oto wyniki :D

G-CS daj jakis wykres konkretnej "pracy" a nie "lustro" od serii, wszystkie auta od Ciebie mialy "piekna" serie i zrobienie je na "+ cos tam" nie jest problemem :wink: , zademonstruj jak z "dziadostwa" zrobiles dobre auto :cool2: :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
I dla tego istnieją takie firmy jak ABT (w przypadku Vw i audi) a u nas jest "AC Schnitzer" . Fakt faktem cena jest 2-3 razy większa przez co ludzie wybierają "wirusa" za 2000zł i nie ma co się dziwić.. Ojca znajomy ma 530d z 218koni na ok. 300 jeździ świetnie nie ma żadnych problemów z silnikiem a jeździ i jeździ bardzo szybko. Ale przeróbka w takiej firmie ma gwarancję i w sytemie BMW ma wpisane ze był przerabiany u AC Schnitzer:)

tak mega potega :mrgreen: :mrgreen: , box kupiony u P. Sikory z nalepka AC SCHNITZRER naprawde dobrze wydane pieniadze i co za "super" modyfikacja :mrgreen: :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...dzisiaj robiłem 2.0 177KM...oto wyniki :D

G-CS daj jakis wykres konkretnej "pracy" a nie "lustro" od serii, wszystkie auta od Ciebie mialy "piekna" serie i zrobienie je na "+ cos tam" nie jest problemem :wink: , zademonstruj jak z "dziadostwa" zrobiles dobre auto :cool2: :cool2: pozdr.

...hmm...jak przyjeżdża "złom"..to się go najpierw naprawia...ale nie chipsem :8)

...jak wklejałem wykresy modów robionych na nie w pełni sprawnych autkach (choć wychodziły idealnie) to mi zarzucano że zamiast naprawiać...chipsowałem..kasę brałem..zamiast odmówić moda :shock:

...co do "lustrzanych odbić"...to uważam że najlepszy przebieg momentu, to fabryczny przebieg...w końcu inżynierowie po coś go stworzyli... :cool2:

..ale spoko...następnego nie omieszkam pokazać :wink: pozdrowionka :lol:

Opublikowano
...dzisiaj robiłem 2.0 177KM...oto wyniki :D

G-CS daj jakis wykres konkretnej "pracy" a nie "lustro" od serii, wszystkie auta od Ciebie mialy "piekna" serie i zrobienie je na "+ cos tam" nie jest problemem :wink: , zademonstruj jak z "dziadostwa" zrobiles dobre auto :cool2: :cool2: pozdr.

...hmm...jak przyjeżdża "złom"..to się go najpierw naprawia...ale nie chipsem :8)

u mnie ASO zepsulo serie wlasnie "chipsem", dasz rade naprawic (edc 17, 245/540)?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=132998

wczesniejsza seria (program na ktorym wyjechalo auto z fabryki wg inercji 242/555) byla OK

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=123527

, po wizycie oczekuje "lini" o parametrach ~270/580... ~4 miesiace wstecz, "czlowiek z V-tech" nie mogl nic....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Pytam z czystej ciekawości...

 

czemu teraz "tak słaby" program chcesz wgrać od trójki? Mając 300KM i 600Nm nie da się jeździć czy w czym problem? Silnik chyba znosił poprzedni soft spokojnie i bez problemów..

Opublikowano
Pytam z czystej ciekawości...

 

czemu teraz "tak słaby" program chcesz wgrać od trójki? Mając 300KM i 600Nm nie da się jeździć czy w czym problem? Silnik chyba znosił poprzedni soft spokojnie i bez problemów..

tak jak napisales, "trudno" bylo kontrolowac auto...wiec naprawiajac obecny "super ori" program bede chcial troche mniej i pomyslalem, ze ~280/580 bedzie OK....aspekt awaryjnosci uwazam za pomijany, wg mnie i wiedzy jaka posiadam soft do 300KM/600Nm nie ma zadnego wplywu na zywotnosc mojego auta przy zachowaniu obecnego stylu jazdy oraz serwisowania...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Trzeba bylo automata brac i nie palic laka w miejscu :wink:, a moze cos miales nie tak z dsc ze tak narzekasz lub jakies lipne opony masz + maly rozmiar ? (min. to 255). Znasz napewno Macka i jego 335d zrobione u mastersa, on mial z tego co pamietam 354 km i 720 Nm (poki kolektor sie nie poddal :lol: ) i gumy bodajrze 275 i zadnych problemow, lecz mial automata.
Opublikowano

AO ma aftomata więc nie w tym problem :) popraw się i napisz: trzeba było brać xdrive i nie byłoby problemu :mrgreen:

 

swoją drogą dziwnie brzmią słowa o zbyt mocnym samochodzie :wink:

 

tak czy siak zazdroszczę Ci silnika :mrgreen:

 

a odnośnie 335d....każdy ma to co lubi. Mimo wszystko, jeżdzenie na murzyńskich lakach, czyli 19 i rozmiar 275 jest z lekka chore. Pomijam cenę opon, bo jest i tak kosmiczna ale jak tym jeździć po naszych, pozbawionych kolein drogach... Zreszta jak samochód ma służyć do jazdy na codzień, mam nim podjechać pod kościół i na zakupy więc na cholercie na siłę utrudniać sobie życie i robić z szybkiego samochodu jeszcze szybszy nie mogąc tego wykorzystać na zawołanie bo to a asfalt beeee, a to piasek był na drodze a to koleiny... imo sztuka dla sztuki :)

Opublikowano
Trzeba bylo automata brac i nie palic laka w miejscu :wink:, a moze cos miales nie tak z dsc ze tak narzekasz lub jakies lipne opony masz + maly rozmiar ? (min. to 255). Znasz napewno Macka i jego 335d zrobione u mastersa, on mial z tego co pamietam 354 km i 720 Nm (poki kolektor sie nie poddal :lol: ) i gumy bodajrze 275 i zadnych problemow, lecz mial automata.

opony mam OK :cool2: , felgi mam OK :cool2: , Macka nie znam ale slyszlalem, ze jego auto na w/w parametrach zbyt dlugo nie pojezdzilo i teraz sa wyniki zdecydowanie nizsze...ale i tak szacun za odwage by zrobic takiego potwora :cool2:

dsc w 90% mam na OFF wiec u mnie nie ma znaczenia ustawienie/programowanie (u mnie standardowe/ori)...tylko jak masz auto zaladowane: bagaznik pelny, zbiornik paliwa pelny, na tylnej kanapie dziecko w foteliku przy nim zona a auto na dobrej, suchej drodze zrywa przyczepnosc przy kick downie przy ~60km/h to dla mnie bylo zbyt duzo....z racji tego, ze obecny ori soft bede zmienial stwierdzilem, ze chip na 600Nm bylo zby mocny a 580Nm moze okazac sie OK....

trzeba było brać xdrive i nie byłoby problemu :mrgreen:

 

swoją drogą dziwnie brzmią słowa o zbyt mocnym samochodzie :wink:

 

tak czy siak zazdroszczę Ci silnika :mrgreen:

 

a odnośnie 335d....każdy ma to co lubi. Mimo wszystko, jeżdzenie na murzyńskich lakach, czyli 19 i rozmiar 275 jest z lekka chore. Pomijam cenę opon, bo jest i tak kosmiczna ale jak tym jeździć po naszych, pozbawionych kolein drogach... Zreszta jak samochód ma służyć do jazdy na codzień, mam nim podjechać pod kościół i na zakupy więc na cholercie na siłę utrudniać sobie życie i robić z szybkiego samochodu jeszcze szybszy nie mogąc tego wykorzystać na zawołanie bo to a asfalt beeee, a to piasek był na drodze a to koleiny... imo sztuka dla sztuki :)

4x4 w BMW zupelnie mi nie lezy, przy dsc off za wyjatkiem jazdy na wprost nie umiem nim jezdzic (przynajmniej na tyle km co mialem przyjemnosc pojezdzic...), komp. zongluje napedem tak, ze ja nie ogarniam, ktora os ma w danej chwli moment obrotowy...wiec wyglada to tak, ze auto jedzie tam gdzie chce jechac auto a nie tam gdzie chcial kierowca :duh:

co do wielkosci kol mysle identycznie :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

G-CS, u mnie ASO zepsulo serie wlasnie "chipsem", dasz rade naprawic (edc 17, 245/540)?

wczesniejsza seria (program na ktorym wyjechalo auto z fabryki wg inercji 242/555) byla OK

, po wizycie oczekuje "lini" o parametrach ~270/580... ~4 miesiace wstecz, "czlowiek z V-tech" nie mogl nic....

 

moje auto juz naprawione :cool2: ,szkoda, ze "grupa V-tech" znowu nie dala rady :cry2: moze za kolejne pol roku :mrgreen: ...dziekuje G-CS za chec pomocy, ale jak to mowia nie wystarczy chciec trzeba tez umiec...,

 

Rufio, na nastepny sezon zakladam na tyl tak jak sugerujesz "255", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...a to dziwne...bo na miejscu wychodziły ładnie....robili Ci po kablu...czy w sterowniku?

naprawa na sterowniku (dioda + interwaly czasowe), chip bedzie tez na sterowniku, tylko troche pojezdze i zobacze czy obecna "seria" pasuje i o ile bedze ja chcial wzmocnic..., po kablu "V-tech" nie laczyl sie nawet z sterownikiem, po wyjeciu sterownika efekt ten sam czyli "V-tech" nie mogl nic, odp. troche inna niz za 1. razem w marcu/kwietniu 2010, teraz bylo "...niech Pan zadzwoni w wrzesniu bedziemy mieli nowa super maszynke lamiaca zabezpieczenia, zrobimy wtedy Panu auto....", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...w Krk idzie przez BDM

w W-wie tez :cool2: tylko musisz najpierw sie podlaczyc :mrgreen: , w moim sterowniku "gniazdo" masz na spodzie plyty, a plyta jest wklejona w stalowa obudowe, wiec mozesz:

1) probowac "odkleic" plyte liczac, ze Ci sie uda i nie polamiesz plyty lub nie przerwiesz sciezek,

2) podlaczyc sie od gory, ktora jest dostepna dla "Specow" takich jak Ty :cool2: ,

2.1) robiac to od gory, musisz miec troche inna przejsciowke niz obecnie dostepne sa na rynku - czytaj nie ma obecnie takiej :mad2: ,

2.2) robisz lut do istniejacych sciezek i tutaj wykazujesz sie znajomoscia budowy sterownika oraz sposobu lamania zabezpieczen....

dla mnie najwazniejsze, ze znalezli "paproch" , ktory nie pownien byc w ori sofcie, nie wiadomo jak sie tam znalazl :mad2: , prawdopodobie przy wgrywaniu przez gniazdo/kabel w ASO wszedl jakis blad, ktory zaklocil jeden z pikow ale nie na tyle, zeby powstala zla suma kontrolna, blad zostal wylapany momentalnie, poprawa trwala minuty, dlugo trwal natomiast proces wgrania ponownie softu ....

z racji tego, ze na "obciazeniu" mam wykres identyczny z deklarowanym przez BMW dla mojego motoru (tez robionym na obciazeniu) a jazda sprawia przyjemnosc coraz mocniej przychylam sie do zostania przy serii, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I w końcu ja zdecydowałem się na chip'a do mojej 320dA

 

Pomimo naprawdę słabej serii wyszło tyle ile chciałem - pojawiły się też problemy z hamowaniem dołu - podobno runflaty się ślizgały. a oto wykres :

 

http://iv.pl/images/89330993652164181290_thumb.jpg

 

Mam jeszcze pytanie, zdaje mi się ze silnik zaczął głośniej pracować podczas przyspieszania, jest to normalne czy tylko to może moje przewrażliwienie ?

Opublikowano
- pojawiły się też problemy z hamowaniem dołu - podobno runflaty się ślizgały. Mam jeszcze pytanie, zdaje mi się ze silnik zaczął głośniej pracować podczas przyspieszania, jest to normalne czy tylko to może moje przewrażliwienie ?

MASTERS - najwieksza wiedza, a tradycyjnie jakis paproch/foch tradycyjnie niszczy wizerunek calosci firmy :cry2: , maja tysiace mocowan, tasm czy nawet zwyklych ciezarkow, ktore mogli wlozyc do bagaznika lub w ostatecznosci po prostu usiasc w bagazniku na krawedzi zaladunkowej ale dla Klienta wersja "opony sie slizgaly" jak to bylo nam ciezko zrobic modyfikacje :mrgreen: ....

co do silnika musi byc glosniejszy przy butowaniu bo zostaly podkrecone wszystkie parametry, na glownej stronie tunera masz napisane co zmieniaja: wszytsko - wiec musi byc glosniej i drozej....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.