Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zeby nie zakladac nowego postu postanowilem sie podpiac pod ten stary, na wiosne planuje troche podwyzszyc mooc silnika teraz mam 204 km chcialbym min. 250, lecz jedno ALE mam automat GM :( troche juz poczytalem o tym i sa rozne zdania na ten temat, jedni pisza ze te automaty odrazu siadaja inni ze jak z glowa to wszystko mozna, lecz jednak mam obawy.... a wy koledzy co o tym myslicie?????
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zaatakujcie może też do tematu u góry WĄTEK SPONSOROWANY E46 320d 330d CHIPTUNING PROMOCJA

ja się nie wypowiem, bo z tego właśnie względu wybrałem manuala, no i bo wole manuala

Opublikowano
zeby nie zakladac nowego postu postanowilem sie podpiac pod ten stary, na wiosne planuje troche podwyzszyc mooc silnika teraz mam 204 km chcialbym min. 250, lecz jedno ALE mam automat GM :( troche juz poczytalem o tym i sa rozne zdania na ten temat, jedni pisza ze te automaty odrazu siadaja inni ze jak z glowa to wszystko mozna, lecz jednak mam obawy.... a wy koledzy co o tym myslicie?????

automat wcale nie oznacza braku możliwosci zawirusowania danego auta ... program dla automatu powinienien wtedy wyglądać troszkę inaczej , moment narastać stopniowo bo to moment obrotowy na niższych obrotach niszczy skrzynie a nie moc w końcówce obrotów ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niut jes niut, ale z praw fizyki wszelakich wynika, ze moc to obroty x moment i w wyzszych obrotach chocbys sie nie wiem jak staral nie uzyskasz takiego momentu, jak Ci sie marzy, bo tak chcesz i juz.

 

Ktos to kiedys obrazowo i ladnie napisal. Jak sie kreci wolno ale ciezko zatrzymac to jest to duzy moment a jak kreci sie szybko i jest ogromna moc, to zatrzymac mozna podkladajac palec. Tak to wyglada po wykresie tez.

 

TC ma racje jak wol.

Opublikowano

A zrobisz mu tak, zeby przy 4000 jego silnik mial tez 500Nm?

Przy 6000 jak sobie zazyczy to tez?

 

To niezly magik jestes, Albert Einstein XXI wieku.

Opublikowano
nie wiem do czego zmierzasz, po prostu unikam i odradzam dłubać te silniki w automacie GM... ładnego moda na 220KM nie zrobi nikt, nie ruszając momentu, a seryjnie mają zazwyczaj co najmniej 400Nm...bez magii itd. :roll:
Opublikowano

Zmierzam do tego, ze byle tuner zrobi 220KM.

Mozna zrobic dlugo dlugo serie i na sam koniec kopa z moca w gore. Wtedy juz obroty sa duze, wiec moment maly a moc duza.

 

Jakos to tak dla kazdego silnika spalinowego wypada, ze maksymalny moment nigdy nie jest w miejscu maksymalnej mocy - kwestia do przemyslenia.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Szukam jakiejś porady czy taki chip z allegro w kwocie 100-300 zł w tym przedziale jest cokolwiek warty i czy jest on bezpieczny dla silnika ?

Bo nie jestem do końca przekonany co do jego poprawności w działaniu.

Moje Bmw to e46 w wersji 318i.

 

Poniżej przykład takiego chipa.

http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km-bmw-318ci-e46-118km-benzyna-i3338953733.html

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

nie jest poprawny, nie jest bezpieczny za bardzo.

 

Najbezpieczniej jechac do ludzi którzy sprawdzą auto i dostroją je indywidualnie.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

318i? nie bajdzo.

a ten rezystorek to można sobie w d. wsadzić taki sam efekt :wink:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

aaa kurde fakt założyłem ze własciciel pyta o 318d :P

 

benzyny wolnossacej nie ma sensu czipować ludzie ile można mówić :mad2:

szukam
Opublikowano

Jak sie porobi mase modyfikacji to wszystko jest sens chipowac :).

Tylko efekt w seryjnym 318i bedzie co najmniej mizerny nawet po profesjonalnie wykonanym chipie. Trzeba sie zastanowic czy jest sens pieniadze w bloto pchac.

Opublikowano
dxtr71 jeżdżę już ponad miesiąc z tym tuningiem i w sumie to mam takie same odczucia jak na początku czyli ciągnie lepiej od serii ale tak jakby bez rewelacji tym bardziej że przyglądam się na inne wykresy np.u TC Performance i nie tylko u niego.Wszędzie parametry momentu obr.są o wiele lepsze niż u mnie.Być może jest to wina turbo ale dlaczego INPA mi tego nie pokazuje?Nie ma żadnych błędów a parametry zadane przez ECU(podczas próby dynamicznej 3 bieg i "but")są oczywiście niższe od tych podczas jazdy więc w czym tkwi problem?Turbo tylko pod obciążeniem w czasie jazdy powyżej 3000obr. gwiżdże wydając taki jakby metaliczny dźwięk coś jak start odrzutowca z tym że nie jest to bardzo głośne.I jedni mówią mi że tak powinno być a jeszcze inni że to być może są jakieś luzy na wirniku.Chciałbym nadmienić że nie ma żadnych objawów kopcenia,ubytku oleju itp.a gwizd był zarówno przed tuningiem jak i też po.Tylko dlaczego podczas próby hamowni przed tuningiem auto wykazuje parametry fabryczne a nawet trochę lepiej a po tuningu moment obrotowy wychodzi tak słabo? :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.