Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem posiadaczem swojej 7 już od kilku dobrych lat. Wiadomo, że czasy się zmieniają i wszystko drożeje a zarobki są coraz mniejsze. Już powoli nie wyrabiam na PB do V12. Myślę nad montażem LPG. Mam firmę, która zajmuje się takimi zabiegami od 1991r. Panowie twierdzą, że nie ma prawa się coś "dziać" przy tej instalacji. Są to Włoskie elementy BLC i koszt instalacji wyniósłby około 10 000 zł. Opowiadali również, że zakładali instalacje gazową do Mercedesa CL 600 W140 też V12 i wszystko chodzi jak się należy. I mam dylemat...nie wiem co mam zrobić. Nie chce sprzedawać 7 bo za dużo serca i pracy w nią włożyłem. No ale jeśli będzie taka potrzeba to będę musiał jej się pozbyć. Chce się Was zapytać co Wy o tym myślicie ?? Wiem że to obciach podjeżdżać E38 pod dystrybutor LPG, ale jednak mi to nie przeszkadza...Niestety czasy się zmieniają i paliwo rośnie a chcę dodać że autko ma już 14 lat za sobą i do niego nie wystarczy tylko lać. Inne elementy też się zużywają. Napiszcie swoje sugestie co o tym wszystkim sądzicie...Dzięki pozdro..

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
W Twoim podpisie widzę że masz jeszcze E46 D. Czemu nią nie jeździsz a 750 zostaw na "niedzielę" Ja moją 750iL spokojnie zatankuje raz na miesiąc i mi wystarczy. Nie robię niepotrzebnie km po mieście itp. Uważam że wywalanie 10tys. w instalacje jest bardzo poważną inwestycją.Zastanów się po jakim czasie instalacja sie zwróci. Jak nie robisz autem kilku tysięcy km w mieście to myślę że będzie to wywalenie pieniędzy w błoto. Lepiej połowę zostawić na ewentualne naprawy a resztę na PB.
Opublikowano (edytowane)
gawor89 - dla mnie podjazd E38 pod dystrybutor LPG to nie obciach. Nawet jak masz 750i na gaz, to i tak na każde 100km wydajesz więcej niż przeciętny Kowalski. Po prostu, umiesz liczyć i przy gazie jazda jest sporo tańsza = czysta ekonomia. Swoją drogą nie takie podjeżdżają pod dystrybutor (na własne oczy widziałem E65 i CLS'a). Jeżeli wiesz co masz, wiesz w jakim stanie jest auto i kochasz tą wielką "loche", to wkładaj gaz i ciesz się jazdą 2x tańszą.Takie moje zdanie... Edytowane przez MaRio-sKaTe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie rozumiem, czemu piszesz że to obciach tankowac LPG - a co Ciebie obchodzi, co gosc w fiacie czy skodzie o Tobie pomyśli. Nie wpadajmy w jakieś dziwne kompleksy.

 

Tankuje się to, co sie nam bardziej kalkuluje. W niemczech montuja gaz do aut nowszych, bo widzą w tym zysk i tam nikt sie nie wstydzi tego, że jest zaradny i żyje oszczędnie, szczególnie jeśli LPG sie kalkuluje. Bo nie zawsze.

 

Ja osobiście nie wkładałbym 10 tys w gaz do 14 letniego auta, bo znając historie 'z życia wzięte' z tego forum, wsadzenie gazu oznacza, że kolejne tysiące będziesz dokładał do auta na obsługe gazu, eksploatacje, itp.

 

Według mnie, za te 10 tys lepiej kupić drugie auto, a 750 zostawić do jeżdżenia na trasę czy kiedy nie stoi się w korkach. Zaoszczędzisz w ten sposób dużo więcej, niż wkładając gaz do 750i. Tak ja bym postąpił.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Panowie ja mam zalozony gazik w 750il i smiga jak oszalala mnie kosztowala instalacja lpg kolo 4000 zl najprostsza ma dwa parowniki do 300 km dwa miksery registry i dwa emulatory wtrysku i tyle pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.