Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam 530d 1999 rok z lampami ksenonowymi z ringami (po liftingu). Mam problem właśnie z tymi lampami a dokładniej oświetlają mi drogę o wiele krócej niż kiedyś. Regulacja ręczna już nic nie daje bo strumień światła jest już ustawiony w max położeniu. Co jeszcze mogę zrobić ???

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Opublikowano
Zauważyłem też że kiedyś podczas odpalenia samochodu strumień światła sam się regulował (góra dół) teraz tego nie ma.

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapewne odłączyło się sterowanie któregoś czujnika.

Masz tam takie czujniki które są podłączone do wahaczy. Mają one za zadanie automatycznie poziomować lampy. I często to się niestety psuje.

A jeśli to nie ich wina to zapewne masz połamane elementy regulacyjne wewnątrz lamp.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Napewno połamane plastiki w lampach jest tu na forum instrukcja jak to samemu wymienić ,koszt kompletu około 120zł i jakieś dwie godzinki roboty mi się udało
Opublikowano

Autor postu napisał że ma lampy po lifcie, wtedy wymiana regulatorów nie jest taka prosta. Te lampy są klejone i oficjalnie (wg ASO) nie ma możliwosci wymiany połamanych regulatorów. Oczywiście są magicy co te lampy rozklejają (np. "pieką" je w piekarniku :) ) i wymieniają te regulatory - wstawiają od lamp przedliftowych. Poszukaj dobrze na forum, gdzies o tym tutaj czytalem. Regulatory do jednej lampy przedliftowej (2 plastiki) w ASO kosztują 50zł. Pozdr

 

PS. Czy masz pokrętło od ustawiania wysokości świateł w kabinie? bo przy fabrycznych ksenonach nie powinieneś go mieć.

Opublikowano

a faktycznie nie doczytałem bo 99 to jeszcze przed liftem, ale jeżeli tak to te po lifcie są faktycznie klejone i jest problem wiekszy z ich otwarciem sprawdź najlepiej łapiąc ręką za wewnętrzną strone lamp

/tam gdzie zdejmuje się pokrywę jak chcesz wymienić żarówki , żarnik/ jak się rusza +- 2 centymetry w góre i w dół to plastiki jak jest sztywno to czuniki przy prawym wachaczu

Opublikowano
Nie mam pokrętła w kabinie. A luz sprawdzę. Ale jakimiś pokrętłami kręcił ziom z przeglądu i ustawił je na max w górę, więcej się już nie dało

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Opublikowano
ja swoje po lifcie zrobilem rozebralem co sie dalo a potem do gorącej wody lampe i klej puscil :)
Opublikowano
lampy po lifcie (wymiana regulatorów) robi się bardzo podobnie jak przed liftem. jedyny problem jest z odklejeniem kloszy, ale jest to jak najbardziej do zrobienia. Na 90% połamały ci się regulatory. W ASO ich nei kupisz, były ostatnio na allegro po coś niecałe 100 zł od reflektora. Co do samej wymiany masz temat w Zrób to Sam i tam poczytaj. Jeśli tego nie robiłeś to w jeden dzień zrobisz. pozdr
Konrad
Opublikowano
Raczej nie obstawiałbym połamanych regulatorów bo jak kręcę tymi śrubami to widzę jak snop światła się rusza. To musi być jakaś inna przyczyna tak nisko świecących świateł ...

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już pisałem. Kilka postów wyżej.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Witam

 

Tak jak wcześniej pisano.....na 91% jeden z czujników poziomowania. Ja przynajmniej raz w roku mam ten problem...nie te drogi na takie czujniki.

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
Witam

 

Tak jak wcześniej pisano.....na 91% jeden z czujników poziomowania. Ja przynajmniej raz w roku mam ten problem...nie te drogi na takie czujniki.

Pozdrawiam

 

 

, a zkąd ten 1% :D

Opublikowano

Najpierw sprawdź sobie czy masz połamane regulatory.

Najprościej przy wyłączonych światłach złap za wtyczkę na żarniku i poruszaj góra dół i co ważniejsze prawo lewo jak będzie się bujało solidnie na boki to masz regulatory do wymiany. Jak lampa będzie sztywna to regulatory masz ok i szukaj przyczyny w samo poziomowaniu ale ja mam np odłączony przedni czujnik i tak jak ustawiłem światła to świecą jak powinny.

Jak będziesz miał luźne lampy (czytaj połamane regulatory pisz to powiem co i jak zrobić bez rozbierania lampy)

W razie pytań PW lub tel 502 786 803

 

 

Pozdro i niech MMMMMOC będzie z tobą:))))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.