Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e60 520d autko spisuje sie wspaniale nie mam zadnych zastrzeżeń oprócz tego że już mi w nim jest troszeczke za mało mocy jak na taki samochód. Jak sadzicie czy jest jakis szpenio w Polsce który mógłby dodać trochę koników w mojej e60. A może któryś z kolegów już takie coś przerabiał i mógłby się ze mną podzielić wiadomościami. Chodzi mi o jakiś bezpieczny tuning bez żadnych przeróbek mechanicznych i żeby żywotnośc silnika była praktycznie bez zmian jak fabrycznie. Z góry serdecznie dziekuje
Opublikowano
takie rzeczy to tylko w erze :cool2: soory ale cjp tuning obciaza silnik i trzeba sie liczyc z mniejsza zywotnoscia - generalnie trza bylo kupic 3.0 :mrgreen:
Hmmmm
Opublikowano
takie rzeczy to tylko w erze :cool2: soory ale cjp tuning obciaza silnik i trzeba sie liczyc z mniejsza zywotnoscia - generalnie trza bylo kupic 3.0 :mrgreen:

 

kolego czasem lepiej milczec niz plesc 3 po 3

 

Spokojnie mozna poddac motor tuningowi, ale wylacznie u sprawdzonego tunera, ktory skoryguje odpowiednio soft w twoim silniku.

Zadnego wgrywania gotowcow i zadnych power boxow. To z takich dzialan biora sie opinie, ze chiptuning niszczy silnik lub skraca jego zywotnosc.

Najwazniejsze to wymiana oleju nie rzadziej niz co 15000 km i przestrzeganie kilku zasad. Wiadomo filtry wymieniane zgodnie z zaleceniami i normalne paliwo zadne viagry czy inne ultimaty, powery itd.

 

kolego thestructor - nic osobistego :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz 150KM to masz autko flotowe i nawet trzeba w nim zwiększyć moc chociażby do standardowych 163KM. :)
Opublikowano
Najlepiej taki zabieg przeprowadziś na allegro, otomoto autoscoucie albo jakiś innych portalach lub gazetach z ogłoszeniami samochodowymi gdzie do sprzedania są mocniejsze wersje silnikowe, ewentualnie droższa opcja u dilera BMW. Z 520D nie zrobisz demona prędkości i nie dodasz mu nie wiadomo ile koni, trzeba było się zastanawiać przed zakupem, teraz pozostaje tylko cieszyć się tym co masz. Taki zabieg będzie najpewniejszy i najsolidniejszy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki akcyzie różnica w cenie jest b. duża.

 

Ja powiedziałbym że PRZEZ akcyze róznica jest ogromna. Ale fakt, jest to plus.

 

Sam zastanawiam się nad rozwiązaniem 2.0d w 3ce (E90 lub E91), bo coraz bardziej potrzebny mi ekonomiczny dupowóz. Jednak ilekroć słysze jak ten silnik działa na jałowym, to zmieniam zdanie co do zakupu tego auta. Niemniej jeździ się fajnie.

 

Jeździłem wersją z końca 2007 roku w kombi (E91) i daje rade w prędkościach które u nas są standardowe, a do tego pali niewiele. A więc robi idealnie to, do czego została stworzona :)

Opublikowano

Zodiac widzę że miałeś 525d w e39 /163km/ mam ptyanie czy ten silnik też spoko dawał rade czy uważasz ze jest to za mało żeby w miare szybko sie przemieszczać po mieście i jeszcze jak byś mógł napisać jak to sie ma do 320d w e91, którym jeździłeś

 

pozdarwiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zodiac widzę że miałeś 525d w e39 /163km/ mam ptyanie czy ten silnik też spoko dawał rade czy uważasz ze jest to za mało żeby w miare szybko sie przemieszczać po mieście i jeszcze jak byś mógł napisać jak to sie ma do 320d w e91, którym jeździłeś

 

pozdarwiam

 

525d był w manualu, 320d w automacie. Do tego silniki z innych przedziałów technologicznych.

 

Jak dla mnie 525d w E39 dawał spokojnie rade do codziennej, dynamicznej jazdy. Skrzynia była tak zestrojona, że na 3ce auto miało niezłego kopa. W porównaniu z benzyną 2.0 którą miałem wcześniej, to była rakieta :) Ale wiadomo, to kwestia momentu.

 

320d z automatem jeździło się miło, jadąc w korku nie trzeba wajchować, a skrzynia zmieniała biegi szybko i bardzo miło. Do tego auto miało całkiem niezły ciąg, jak na 2 litry. Ogólnie właśnie powiedziałbym, że 2.0d to silnik dobry do miasta, ze względu na to że mało pali. Minusem jest jednak to, że nie poszalejemy przy nim, ciągle będzie nam brakowało mocy i ogólnie potem kolejny będzie musiał być większy. Ale tak jest przecież zawsze :D

Opublikowano

Dzięki Zodiac za info tak myślałem czy 525d jest dosyć żwawy do codziennej jazdy, a że jest wolniejszy od e91 to tak myslałem nobo przy tej samej mocy masa jest różna nie wspominając o technologi , dzięki jeszcze raz

 

pozadrwiam

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

 

Mam taki sam zamysł....

 

Pytanie czy ktos moze polecic jakiegos dobrego specjalsite ktory zwiekszy moc silnika N47 do 210km - chodzi mi o taka profesjonalna modyfikacje jaka oferu AC Schnitzer ?

 

Z góry dziekuje za pomoc.

Opublikowano

Ja ze swojej strony mogę polecić abyś po pierwsze zdjął redukcję mocy i przywrócił auto 163 KM, następnie zrobił soft poniżej 200 KM i poniżej 400 Nm i będziesz cieszył się jak z nowego auta :-).

 

Zapraszam do jednego z naszych oddziałów Car-Connect, zrobimy Ci to fachowo i za przystępne pieniądze.

Opublikowano
Car-Connect

Jak długo trwa to wszystko? Jeden dzień wystarczy?

 

P.S.

Czemu macie stronę po angielsku? Nie świadczycie usług w Polsce?

Opublikowano

Tak jeden dzień spokojnie wystarczy, zrobienie softu to max 4 godziny wszystko zależy od modelu auta, bo auta jak E46 czy E39 robi się w godzinę. Pisze tu o samej elektronice.

Do tego dochodzą jazdy próbne, diagnostyka ewentualnie wgranie najnowszego softu fabrycznego ale takie sprawy to już indywidualna rozmowa z konkretnym autem.

 

Strona jest w wersji PL - link masz w moim podpisie :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja ze swojej strony mogę polecić abyś po pierwsze zdjął redukcję mocy i przywrócił auto 163 KM, następnie zrobił soft poniżej 200 KM i poniżej 400 Nm i będziesz cieszył się jak z nowego auta :-).

 

Zapraszam do jednego z naszych oddziałów Car-Connect, zrobimy Ci to fachowo i za przystępne pieniądze.

 

A ja nie rozumiem o co chodzi. Jak zdjąć redukcję mocy? A czy moc nie jest zredukowana poprzez program? Jaki jest sens wgrywać program na 163KM a następnie robić go na 200KM? Nie lepiej od razu zrobić końcowy program?

Opublikowano

Już ci pisze o co chodzi, jak popatrzysz na wykresy auta z redukcją mocy i bez które zostały z chipowane na prawie 200 KM to zobaczysz że moment obrotowy ma w nich zupełnie inny przebieg. Turbina w aucie z kagańcem wstaje później i na przykład dla 1800 obr ma o 40 Nm mniej.

Jeśli ma coś być dobrze zrobione to najpierw powinno przywrócić się serie a dopiero potem ją programować na wyższą moc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro macie i możecie wgrać oryginalną mapę to znaczy, że znacie jej parametry, a skoro znacie jej parametry i od niej chcecie robić program wyższy to po co ją wgrywać? :) Sorry, ale nadal nie widzę tu sensu.

 

Chyba, że chcecie zobaczyć jakie parametry ma auto na oryginalnym programie i czy wszystko jest gitara.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.