Skocz do zawartości

BUJANIE silnika na niskich obrotach e39 530d


MrQ

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Mały update.

Auto już zrobione, stoi sobie pod domkiem. Okazało się, że simering na wałku pompy wysokiego cisnienia "popuścił". Pompa zregenerowana pod względem simeringów, o-ringów i uszczelek. Silnik przepłukany i zalany valvoline 5W30.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Cześć wszystkim. Dawno się nie odzywałem ale wreszcie udało mi sie wyleczyć auto. Problemem okazał się być wtrysk. Przez długi czas problem bujania nie pojawiał się i odpuściłem temat. Po jego powrocie sprawdziłem silnik inpą. Jeden wtrysk pokazywał 7mm^3 a jeden 3mm^3. Po zbadaniu w warsztacie powiedziano mi ze jeden to złom a drugi taki sobie. Poprosiłem o regenercje kompletną obu wtrysków i cyka jak złoto. Samochód nie wyje, ucichł, nie kopci, pali 2 x szybciej (chociaż nigdy nie miałem problemu z odpalaniem) nie szarpie przy gaszeniu. W moim przypadku inpa okazala sie narzędziem obrazującym w 100% defekt. Pozdrawiam serdecznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.