Skocz do zawartości

BUJANIE silnika na niskich obrotach e39 530d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zależy gdzie leci ale jeżeli był kolektor zdejmowany to jest szansa, że na połączaniu miska olejowa - rurka bagnetu.
Opublikowano
Pogrzebalem dzisiaj troche w aucie i w necie i... mam dwa razy wiecej oleju niz mialem przed naprawa Najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia sie rozszczelnila i pluje dieslem do oleju. Jutro auto jedzie do mechanika na szukanie przyczyn. Bede informowal na biezaco.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mały update.

Auto już zrobione, stoi sobie pod domkiem. Okazało się, że simering na wałku pompy wysokiego cisnienia "popuścił". Pompa zregenerowana pod względem simeringów, o-ringów i uszczelek. Silnik przepłukany i zalany valvoline 5W30.

Pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Cześć wszystkim. Dawno się nie odzywałem ale wreszcie udało mi sie wyleczyć auto. Problemem okazał się być wtrysk. Przez długi czas problem bujania nie pojawiał się i odpuściłem temat. Po jego powrocie sprawdziłem silnik inpą. Jeden wtrysk pokazywał 7mm^3 a jeden 3mm^3. Po zbadaniu w warsztacie powiedziano mi ze jeden to złom a drugi taki sobie. Poprosiłem o regenercje kompletną obu wtrysków i cyka jak złoto. Samochód nie wyje, ucichł, nie kopci, pali 2 x szybciej (chociaż nigdy nie miałem problemu z odpalaniem) nie szarpie przy gaszeniu. W moim przypadku inpa okazala sie narzędziem obrazującym w 100% defekt. Pozdrawiam serdecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.