Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie przebieg 186000 auto z 12.2004 chip przy 150000. I wszystko chulalo pieknie.

Od jakiegos czasu jest tak, ze jak sie rozgrzeje to traci moc jakby turbo nie ladowalo i ledwie ciagnie.

Diagnostyka na kompie w czasie jazdy pokazuje Blad za wysokiej temp, katalizatora po czym przestaje dzialac zawor regulacji geometri lopatek turbiny i auto nie jedzie.

 

wymienic turbo wraz z zaworem sterowania geometria ( bo wystepuje tylko razem z turbo ) to zadna sztuka

Wiem, ze gdybym zostawil auto w ASO to juz bym byl po wymianie DPF i Turbo. Teraz by pewnie wymieniali katalizator...

 

Moze jednak trzeba skorygowac program w kontekscie tego kata ?

 

Jakby ktos cos zasugerowal to ja chetnie poczytam.

 

powtorze - na zimnym wszystko hula jak trzeba

 

pozdrawiam

Opublikowano

ja nie mam wirusa,ale u mnie obiawy są identyczne ,na zimnym silniku zanim nie nabierze tem.roboczej dotykam pedał gazu i na każdym biegu poprosu rwie do przodu.Coraz częściej natomiast po rozgrzaniu auto traci parę,tzn.ciężej się rozpędza ,z lekkim opóźnieniem reaguje na wciśnięcie pedału gazu.Ogólnie nie ma koncepcji bo po wizycie w ASO gdzie testowali go na wszystkie możliwe sposoby nie wykryli nic nieprawidłowego,natomiast po konsultacjach z niezależnymi warsztatami sugerują zapychający się powoli DPF( :(

hej

Opublikowano

Kolego u mnie zostal wyciety DPF - to znaczy zawartosc. Mam auto sprzed liftu wiec mozna to zrobic bezkarnie i zadnych bledow nie bedzie. Robilo to wielu uzytkownikow wiec jest to zabieg sprawdzony.

 

Niestety zabieg ten nie pomogl.

 

Jutro 06.08.2009 na 15.00 jestem umowiony na diagnostyke do Matersa w Wawie jako, ze jestem tu sluzbowo.

Opowiem co i jak

Opublikowano

Jednak pierwsza diagnoza byla trafna - uwalony silownik sterujacy geometria turbiny. W moim silniku jest to elektrycznie sterowane ustrojstwo niewystepujace inaczej jak razem z turbina choc latwo rozbieralne ( 2 wkrety , cieglo i wtyczka ).

Udalo mi sie zdobyc. Wymiana trwala jakies 40 minut. Autko z.a..p .ie rd .ala jak wczesniej...Czyli jak wsciekle

 

W pierwszych rzutach e60 3.0d bylo to sterowane typowo podcisnieniem gazow bez tego diabelstwa. Chcieli zmniejszyc bezwladnosc reakcji turbiny i zastosowali silownik sterowany elektrycznie. No i pewnie im sie udalo tyle , ze zdychac lubi............

 

Petersen.... patrzac na rocznik auta mozesz miec na 90 % ten sam defekt. Diagnostyka go moze nie wykryc

Opublikowano
Jak doszedłeś, że to wlasnie ten zaworek?

 

Nos mechanika. NA podstawie objawow i jego doswiadczenia. Poandto jak sie dobrze popatrzy pod maske po lewej stronie mocno ponizej filtra powietrza, widac ruch silownika po przekreceniu zaplonu. Przesuwa sie od skrajnego do skrajnego polozenia.

Moze byc tez zapieczone cieglo od kierownicy zaluzji.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jeffoo1 ale u mnie teoretycznie sprawdzali ten zawór ,powiedzieli ze po jakimś czasie ta prowadnica lubi korodowac i nie działa w pełnym zakresie ,więc sprawdzili ,przesmarowali i stwierdzili że jest ok :roll: .......turbo mam takie jak u Ciebie z elektrycznym sterowaniem
Opublikowano
jeffoo1 ale u mnie teoretycznie sprawdzali ten zawór ,powiedzieli ze po jakimś czasie ta prowadnica lubi korodowac i nie działa w pełnym zakresie ,więc sprawdzili ,przesmarowali i stwierdzili że jest ok :roll: .......turbo mam takie jak u Ciebie z elektrycznym sterowaniem

 

U mnie tez sprawdzili, nasmarowali itd. Ale to ci pierwsi. Nastepni golym okiem stwierdzili, ze silownik ma za maly ruch roboczy.

 

Trzeba podmienic i bedzie jasne, ale wiem, ze dostac sam zawor to duze szczescie. Zazwyczaj nikt nie chce slyszec o samym zaworze bez turbiny.

Opublikowano

hahaha.. od prawie roku mam to samo w 525d...

 

ktoś zna jakąś instrukcję krok po kroku czyszczenia tego sterowania?

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
hahaha.. od prawie roku mam to samo w 525d...

 

ktoś zna jakąś instrukcję krok po kroku czyszczenia tego sterowania?

 

 

Panowie, moze conajmniej jakas fotka ??? To by juz duzo pomoglo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.