Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie, ktoś wie jak to zrobić. Ja robiłem to w ten sposób, że zdjąłem gumę łączącą filtr powietrza z kolektorem dolotowym i zatkałem folią, żeby mi powietrze do filtra nie uciekało. Następnie zdjąłem ten cieniutki wężyk, który idzie do regulatora ciśnienia paliwa i zacząłem w niego dmuchać, żeby zrobić ciśnienie w układzie dolotowym. Tak jak się spodziewałem, jest gdzieś nieszczelność, bo słychać syczenie i powietrze gdzieś ucieka, mój kolega ma ten sam silnik i u niego można bez problemu wytworzyć w ten sposób ciśnienie w układzie. No i tu pojawia się problem, bo za Chiny ludowe nie mogę ustalić skąd ono ucieka... ma ktoś jakiś pomysł? Może ktoś przerabiał ten temat w M20B20? A przyznam, że już mi się trochę znudziło jeżdżenie do mechaników wydawanie 50 zł i słyszenie w kółko "Panie ten silnik ma już swoje lata, wszystko jest ok" Jak widzę, że nie jest ok ;)

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup autostart to taki środek co ulatwia rozruch w zimie i pryskaj po przewodach a jak trafisz na nieszczelność to silnik przyśpieszy.(nie pryskaj w dolot).
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Dosc ryzykowny sposob sprawdzenia. Pytanie brzmi co sie stanie jak bedziesz mial przebicie na przewodach?

Moim zdaniem wielkie BUM

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.