Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj po odpaleniu swojej 7 usłyszałem szeleszczący dźwięk. Wydobywa się on spod lewego koła.

Czy to znak że łańcuch już jest do wymiany ??

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mało danych z tym szelestem ..

 

Nie stawiałbym na łańcuch - chyba , że auto ma naprawdę giga przbieg i dźwięk byłby raczej metaliczny . Szelest jak nazwałeś ( bardziej szum ) może dochodzić z jakieś rolki , łozyska etc.

 

Pozdro

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Byłem u znajomego co jest mechanikiem...stwierdził że są to popychacze ( ponieważ niedawno wymieniałem olej ) i niby maja się ułożyć. Miałem olej Mobil Super S 10W40. Zmieniałem na Castrola Magnatec 10W40 i dalej coś tam że tak powiem "cyka"...auto ma przejechane 250 tys. km. i jest to przebieg autentyczny w 100%. Powiem że to cykanie jest na zimnym i ciepłym silniku i po po dodaniu gazu też to słychać...nie chce mi się wierzyć że popychacze są do wymiany...chociaż kto wie..w sumie nie są aż tak drogie...postaram się nagrać ten dźwięk i sami może stwierdzicie co to jest...Pozdro
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem co to może być dokładnie, mój mechanik zawsze śmieje się z formuowych rad, bo twierdzi że nie wiadomo czy rade pisze mechanik znający sie na rzeczy, czy kucharz pomiedzy robieniem schabowego a bigosu.

 

Niemniej ja sprawdziłbym właśnie rolki i to co na nich jest - wystarczy zdjąć pasek przecież. Jeśli dźwięk jest dalej, to zatarta rolka czy np. łożysko alternatora odpadnie i zostanie silnik.

 

Jak zdejmiesz paek daj znac, sam jestem ciekaw co to moze być.

Opublikowano

witam. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi że jest to najprawdopodobniej łańcuch rozrządu i może się poluźnił i odbija o obudowę.

Czy łańcuch można naciągnąć ??

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

problem rozwiązany. Awarią był pasek wielokolorowy :)

pozdro

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi że jest to najprawdopodobniej łańcuch rozrządu i może się poluźnił i odbija o obudowę.

Czy łańcuch można naciągnąć ??

Zmień mechanika...nawet na kucharza, byle z pojęciem...

Opublikowano
kolega 4 znawców tak stwierdziło i podejrzewam że też byś tak powiedział :)
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Łańcuch rozrządu w 750tce jest tak solidny, że i po 500 tys. kilometrów wygląda jak nowy i dlatego mechanik, który zamiast zdjąć pasek wieloklinowy i posłuchać motoru bez niego od razu stawia na rozrząd, jest zwyczajnym paprakiem i lepiej by było, gdyby zajął się naprawą wideł...
Opublikowano

kolego..on z tym stwierdzeniem nie rozbierał silnika tylko posłuchał jak chodził i powiedział że wygląda to na rozrząd ale nie był tego pewny. Później po rozbiorze jak robiłem kilka pierdółek doszedł do tego że to pasek wielorowkowy. I dlatego nie twierdze że mam go zmienić bo ten człowiek serwisuje mi auta od długiego czasu i jestem zadowolony. Jeden super znawca mówił że to są popychacze i że się ułożą..zresztą żaden mechanik nie wie wszystkiego. Dlatego nie ma serwisu wszystkich samochodów a są serwisy poszczególnych marek. Jak widzę mechanika który na podwórku robi wszystkie auta to już wiem że jest on tylko zdany na zmianę oleju lub klocków i innej pracy bym nie oddał. A ten facet specjalizuje się w BMW i MERCEDESIE więc ma jakieś pojęcie do tych aut ponieważ stoją u niego same e38 - e39 i w220. Twierdze tak bo mi wymienił pierścień pomiędzy skrzynią a wałem przy którym trzeba rozbierać automat i nie robiły tego pierwszy raz. Więc drogi kolego nie pisz mi że mam go zmieniać jak go nie znasz ;)

 

Pozdrawiam

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
leje 10w40 a nie chce przechodzić na syntetyk bo może wypłukać silnik...jak nie wiesz jaki olej był zalany to najlepiej wlać 10W40
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
leje 10w40 a nie chce przechodzić na syntetyk bo może wypłukać silnik...jak nie wiesz jaki olej był zalany to najlepiej wlać 10W40

Kolego, to się tyczyło żuków i maluchów. Jak silnik jest nieszczelny to i na półsyntetyku będziee się z niego lało. Kazdy zdrowy silnik, nawet 15letni powinien chodzic na syntetyku.

Opublikowano
dobra poci mi sie trochę pod klawiautrą z lewej strony mogę lać 0w30 ?
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.