Skocz do zawartości

Zardzewiale klocki a gwarancja


Rafcioso

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem miesiac temu 520d w Premium Selection. Auto od poczatku mialo ten sam problem - drgania kierownicy w czasie hamowania. Pojechalem wiec do serwisu i okazalo sie, ze podobno klocki hamulcowe sa zardzewiale i trzeba je wymienic za 2k netto, bo gwarancja tego nie obejmuje. Czy to prawda? Kurde, w koncu nie po to wydalem tyle kasy na roczne auto, zeby po miesiacu jezdzenia bulic dwa kola za wymiane klockow :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jestem laikiem mechanicznym - dla mnie auto ma jezdzic :)

Pewnie chodzilo o klocki i tarcze, ale czy takie zdarzenie nie podlega pod gwarancje? Trzeba za to placic osobno w rocznym samochodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hmm, jestem laikiem mechanicznym - dla mnie auto ma jezdzic :)

Pewnie chodzilo o klocki i tarcze, ale czy takie zdarzenie nie podlega pod gwarancje? Trzeba za to placic osobno w rocznym samochodzie?

 

oczywiscie ze takie czesci eksploatacyjne nie podlegaja gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem miesiac temu 520d w Premium Selection. Auto od poczatku mialo ten sam problem - drgania kierownicy w czasie hamowania. Pojechalem wiec do serwisu i okazalo sie, ze podobno klocki hamulcowe sa zardzewiale i trzeba je wymienic za 2k netto, bo gwarancja tego nie obejmuje. Czy to prawda? Kurde, w koncu nie po to wydalem tyle kasy na roczne auto, zeby po miesiacu jezdzenia bulic dwa kola za wymiane klockow :(

 

Kolejny argument przemawiający za bezczelnością i wyjątkowym chamstwem polskich dealerow!!!

Skoro kupiłeś w Premium Selection to auto ma byc sprawne - do sadu! Do telewizji! Niech wszyscy wiedzą czym kończy się zaufanie do marki BMW.

 

Zadzwoń do BMW Polska - może pomóc.