Skocz do zawartości

Z3 i polskie koleiny


houek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Z tymi poszerzaczam to bym uważał....znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

Przynajmniej ja nie jestem zwolennikiem dystansów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi poszerzaczam to bym uważał....znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

Przynajmniej ja nie jestem zwolennikiem dystansów.

 

Jak to ? sruby sie urwaly ? Jakiej firmy mial dystanse ?

 

Te do 15mm grubosci sa zawsze na sruby "przelotowe" - dluzsze trzeba dac, wiec jest to tylko "podkladka" pod felge sa w 100% bezpieczne.

 

Ja myslalem o dystansach 17mm na tyl ale jednak nie daje - dobrze jest jak jest choc brakuje mi troche kapciocha 235/40 z tylu ...

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomemego ostatnio koło wyprzedziło - ścięło gwiny i dystans odkręcił się od piasty :mad2:

 

Pewnie to były przelotowe i bez pierścienia centrującego zrobione na tokarce w Polsce, kupione na allegro? :mad2:

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze zrobione w Polsce to chyba zadna ujma, napewno lepsze od chinskich . HBM robi chyba dobre dystanse a przeciez sa produkowane w Polsce . Ja jakbym mial kupowac nowe to bym kupil HBM .
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Piotres - tyłek Zety jest stworzony do szerokich opon, ja mam 245 i wygląda bardzo dobrze.

 

Co do dystansów to były 15mm, niemieckie przykręcane do piasty. Koło natomiast było przykręcane do dystansu. Awaria miała miejscy przy prędkosci 10km/h podczas dojeżdzania do swiateł w centrum Warszawy :)

 

Ja uważam,że rozwiązania fabryczne są dobrym kompromisem między wyglądem, komfortem, funkcjonalnością, bezawaryjnością i bezpieczeństwem, dlategoteż nie mam zamiaru się bawić w mody, które może i polepszają wygląd, ale mają negatywny wpływ na bezpieczeństwo (dodatkowy element w układzie), awaryjność (wieksze momenty sił przenoszone na elementy zawieszenie - dłuższe remię działania sił) i niewiadomy wpływ na prowadzenie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Jeszcze jedno odkrycie w kwestii walki z koleinami: ostatnio zdjąłem rozpórkę przednich kielichów i okazało się, że jest jeszcze lepiej w koleinach. Z racji tego, ze uzywam Zetki do jazdy po naszych drogach a nie po torze rozpórka idzie na sprzedaż. Są chętni? :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jestem zawalony robotą więc z fotami w najbliższym czasie będzie ciężko. Rozpórka aluminiowa, solidnie zrobiona (auto z nią przyjechało z Niemiec), mocowana na 3 śruby McPhersona. Jeszcze w najblizszym czasie trochę pojeżdżę z nią i bez niej i dam czy mi jest potrzebna czy nie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.