Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak kolega napisał, mówimy o wadach i zaletach. Ja już mam 2 BMW, wcześniej miałem 320Ci, w międzyczasie Alfę GT i ten właśnie samochód nauczył mnie tego, że dla mnie BMW to najlepsza marka. Pomimo kilku wad ma masę zalet i nie wiem, czy kiedykolwiek przesiądę się do innej marki, niż BMW :)
E46 330D :)
  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wiem że troche odgrzewany kotlet ale może ktoś mi podpowie :wink:

Mianowicie oglądałem dziś e46 i prawie wszystko było ok, ale zauważyłem ognisko korozji. Czytałem, że to taka mała słabostka BMW. Niestety nie mam zdjęcia ale może lekko to opisze. Są to takie bąbelki jakby pod lakierem, znajdują się one zaraz za tylnymi drzwiami, a właściwie od szczeliny między drzwiami i tylnym błotnikiem, ok 10-20cm poniżej lini okien. Czy to może po jakiejś stłuczce, czy może wymieniona wada?

Opublikowano

Trudno powiedzieć czy zwykła korozja czy efekt źle zrobionej naprawy (lakierowania) po stłuczce. Pomóc może tylko czujnik grubości lakieru lub wprawne oko lakiernika.

Na jedno Ci wychodzi - rdza wybrzuszył lakier i trzeba to zrobić zanim bardziej nie zeżre :? . Taki bąbel nie "leczony" powoduję, że później naprawa jest trudniejsza i droższa bo trzeba wycinać i wspawywać (ewentualnie przykleić) kawałek blachy, szlifować , szpachlować i lakierować.

 

Nie wiem ile BMW daje gwarancji na blachę - ale to jest wstyd dla firmy żeby auta z 2000r. (jak moje) rdzewiały.

Swoją drogą czytałem ostatnio w Auto Świecie , że to ..... Fiat (!!!) ma najlepsze w Europie zabezpieczenia przed korozją ...

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

Opublikowano

No tak lepiej wcześniej zrobić mały kawałek niż pół błotnika... No ale to nie zmienia faktu, że BMW nie powinno dopuścić się takiego błędu.

 

A co do fiata to jakoś nie wydaje mi się, żeby tak było :P

 

Ale dzięki bardzo że ktoś odpisał. Pozdrawiam :8)

Opublikowano
A co do fiata to jakoś nie wydaje mi się, żeby tak było

 

no to bys się kolego zdziwił, Fiat ma super zabezpieczenie antykorozyjne i mowie to z doświadczenia, miałem fiata seicento, obtarlem blotnik do gołej blachy( tzn do ocynku) i tak jeździłem 5 lat ani grama rudawego nalotu sie nie pojawiło w tym miejscu, tak samo w punto jakie mam nadal, tez wgnieceiony blotnik, zero lakieru w tym miejscu i zero rdzy, BMW mogło by sie od nich tego nauczyć :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co do fiata to jakoś nie wydaje mi się, żeby tak było

 

no to bys się kolego zdziwił, Fiat ma super zabezpieczenie antykorozyjne i mowie to z doświadczenia, miałem fiata seicento, obtarlem blotnik do gołej blachy( tzn do ocynku) i tak jeździłem 5 lat ani grama rudawego nalotu sie nie pojawiło w tym miejscu, tak samo w punto jakie mam nadal, tez wgnieceiony blotnik, zero lakieru w tym miejscu i zero rdzy, BMW mogło by sie od nich tego nauczyć :mad2:

 

A mnie w garażu /blaszaku/ leżała ze 4 lata atrapa z E36, jak sprzątałem na jesień graty to wrzuciłem ją do złomu, rdzy na niej nie uświadczyłem nawet w miejscu gdzie była pogięta, a woda po niej się czasami lała strumieniami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.