Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

1. zawsze jezdzilem VAG-ami, z pilota jak zamykalem auto szyby same sie domykaly, bylo to w golfie, passacie i audi. Mam e46 z 2004 no i szyby sie nie domykaja, natomiast domykaja sie z klucza, wiec mnie to dziwi. Nie powinny tez z pilota sie domknac ? (pilot orginalny). Jeżeli powinny to w czym szukać usterki? Jeśli można jednak jest to możliwe to czy dużo z tym zabawy...

 

2. Przy przekreceniu klucza pojawia sie kontrolka niezapietych pasow, ale zaraz gasnie mimo ze pasow nie zapinam - to chyba nie jest normalne, ktoś ma jakis pomysl?

 

3. wewnatrz auta czasem czuc taki dziwny zapach z nawiewu, mialem kiedys tak w innym aucie, ze po wylaczeniu klimy bylo to cos czuc, tu mimo wylaczonej klimy cos takiego wystepuje... Serwis klimy czyli odgrzybianie filtry itp zalatwi sprawe?

 

4. Gdzie moge znalezc informacje o czym informuje komputer w e46? Wyswietli sie cos na desce jak bede mial np. zbyt malo oleju, zuzyte tarcze/klocki, malo plynu do szyb? Niestety w "PRZYDATNE LINKI" duża część jest już nieaktualna :/

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

1. Żeby szyby się domknęły musisz trzymać przycisk zamykania auta, jeśli chcesz żeby się otworzyły trzymasz przycisk otwierania.

2. Wszystko jest w porządku, tak właśnie ona działa.

3. Nie wiem.

4. Od wszystkiego masz kontrolki, znajdź na forum instrukcje i będziesz wiedział co jest od czego ;)

Opublikowano

Witamy w gronie BMW :)

 

1. Musisz przytrzymać pilota, tak jak koledzy napisali. Otwieranie też tak działa (GOLF IV chyba co ? ) , przytrzymujemy i otwierają się szyby i szyberdach.

2. Mam tak samo. To chyba normalne.

3. Tutaj masz instrukcje do pobrania. Sciagnij od E46 i poczytaj :) viewtopic.php?f=15&t=68496

4. Zapach z E46 po wyłaczeniu klimatyzacji to znany problem. Ciężko to odgrzybić, a jak sie uda to wraca....

 

Jaki silniczek masz w e46 ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Dziekuje bardzo za odpowiedzi :) na to z tym przyciskiem nie wpadlem, poprzednio po prostu zamykalem auto z pilota i szyby same szly w gore, bez trzymania przycisku, no ale juz wszystko ok :] :]

 

dziekuje za link do instrukcji, ciezko mi jest troche sie polapac tak rozbudowane macie to forum :] juz sie zabieram za lekture

 

jezeli chodzi o silnik jest to 2.0d 150KM a beemka compact z 04r

 

dziekuje jeszcze raz i pozdrawiam

Opublikowano

dziwne rozwiazanie no ale ok :] pasy zapinam i tak zawsze.

 

zeby juz nie zakladac nowego tematu mam kolejne 2 pytania

 

1) cos tlucze na naszych polskich dziurach w lewym przednim kole. Auto bylo na szarpakach itd itp nic sie nie dzieje, zadnych luzow w zawieszeniu, jednak w czasie jazdy nawet toczac sie slychac ze cos tam jest nie tak i to dosc glosno... Moze ktos z czyms takim sie juz spotkal?

 

2) probowalem na forum znalezc info o wskazaniach komputera dot. spalania, ale niestety... Jako uzytkownicy tych aut na pewno zdazyliscie juz obliczyc czy wskazuje poprawnie? (nie mylic ze spalaniem chwilowym)

Opublikowano

2) probowalem na forum znalezc info o wskazaniach komputera dot. spalania, ale niestety... Jako uzytkownicy tych aut na pewno zdazyliscie juz obliczyc czy wskazuje poprawnie? (nie mylic ze spalaniem chwilowym)

jedni pisza ze wskazuje poprawnie,inni ze nie.wsrod tych co pisza ze niepoprawnie najwiecej jest opinii ze komp zaniza spalanie o 1- 1,5 litra.ja tez tak mam.

Opublikowano
sprawdź drążek stabilizatora. cena ok. 50 zł, a potrafi tak walić jakby Ci zawieszenie miało odpaść.
Opublikowano

No właściwie głupie pytanie, sam sie przekonam niedługo po zatankowaniu czy wskazuje prawidlowo :]

 

Hm nie brzmi drogo to co piszecie, mam nadzieje ze to nic powazniejszego, najdziwniejsze ze to tym bardziej wali im wolniej na cos podjezdzam/wjezdzam w dziure. Jadac na trasie kompletnie zadnych dzwiekow z zawieszenia.

 

Nic to, dziekuje za wszystkie odpowiedzi, jak nasunie mi sie jakies nowe pytanie to je tutaj zadam :] Poki co jestem baardzo zadowolony z zakupu, a szczegolnie zaimponowal mi silnik i prowadzenie auta. Pozdrawiam

Opublikowano

hmm no dobra obadamy jak zaleje znow :]

 

inne pytanie, znaczek na masce jest bialy, chyba zeszla z niego farba - nie wiem tak juz kupilem. Nie moge znalezc na forum info, ten znaczek jest klejony? zaczepiany jakos? BOje sie bez tej wiedzy dłubać....

Opublikowano
Znaczek jest wciskany. Twardy kawałek plastiku lub śrubsztak owinięty szmatą i znaczek zejdzie.
Opublikowano

Mam kolejne pytanie :]

 

Deska rozdzielcza nie jest a'la plastikowa tak jak to bywalo u mnie do tej pory, wiec moje pytanie - czym ją pielęgnujecie. Wczesniej uzywalem zwyklego plaka i bylem zadowolony, dlugo nie osadzal sie kurz i utrzymywal sie zapach. JAk w przypadku deski e46 (i boczkow drzwi zreszta tez), mozna uzywac dalej plaka? (na nim jest info tylko o stosowaniu do elementow plastikowych...) Pewnie z doswiadczenia juz znacie jakies fajne środki więc proszę o poradę :) Swoja drogą to jest coś skóropodobnego czy co to ? :>

Opublikowano
Plak jest uniwersalny :) Ja go używam do nabłyszczania za każdym razem, gdy czyszczę samochód i efekt jest bardzo dobry. Tylko nie kupuj matowego, bo on psuje efekt.
E46 330D :)
Opublikowano
Plak jest uniwersalny :) Tylko nie kupuj matowego, bo on psuje efekt.

to akurat kwestia gustu.ja uzywam matowego i jestem zadowolony

Opublikowano
Plak jest uniwersalny :) Tylko nie kupuj matowego, bo on psuje efekt.

to akurat kwestia gustu.ja uzywam matowego i jestem zadowolony

po matowym jest ładny schludny wygląd, nie świeci się deska jak http://smileys.smileycentral.com/cat/16/16_2_103.gif jajca :diabel_smiech:

a tak całkiem poważnie to kwestia gustu a o gustach niby się nie dyskutuje :8)

Opublikowano

Ja również mam kilka pytań. Zamierzam zmienić moje audi a6 na BMW serii 3 tylko nie wiem jaki wybrac silnik. 330d czy 320d?

1. Jak wygląda awaryjność w tych silnikach?

2. Po jakim przebiegu zazwyczaj coś się sypie?

3. Jest jakaś jedna wadliwa część ktora zawsze nawali i trzeba ja wymieniać (tak jak np. w audi często zapycha sie odma)

4. Jakie jest średnie spalanie tych silników w miescie?

5. I juz mało istotne czy w każdej wersji sa przeprowadzone kable i jest zrobione miejsce na zmieniarke? Zakładam że do każdego

radia da sie ją podłączyć.

 

Tyle pytań mi przychodzi do glowy. Za odpowiedzi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam

Opublikowano
Zdecydowanie 330d. Co do Twoich pytań to słyszałem, że po 200stu tysiącach padają turbiny i pompy paliwa, z tym pierwszym to nawet ja się niestety spotkałem. Moje 330d pali w mieście około 9 litrów, a do tego bardzo miło, że tak powiem przyspiesza :)
E46 330D :)
Opublikowano

Turbina moze pasc i przy 50tys, czy to w bmw czy fiacie. Nie wierze, ze dobrze eksploatowana nawali, w rodzinnym francuzie z przejechanym ponad 300 tys od nowosci w 1 rekach turbina nawet nie ma wyciekow :P :] a to tylko francuz

 

na 4 pytanie moge Ci udzielic odp, silnik 2.0 150PS w miescie wyszlo mi 7,8 ale to pewnie tez indywidualna sprawa

Opublikowano
...

na 4 pytanie moge Ci udzielic odp, silnik 2.0 150PS w miescie wyszlo mi 7,8 ale to pewnie tez indywidualna sprawa

Właśnie, u mnie to 8.5l miasto, w trasie 6.5l ale jakby się postarać to w mieście do 7 spokojnie można zejść, a w trasie 5,5l miałem przyjemność zobaczyć. Tylko co to za frajda jechać jak emeryt ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.