Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
- Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jaki interfejs zastosowałeś do Pasoft 1,40 demo? widzę sterownik od przejściówki USB-COM, będzie działać z interfejsem od starszej wersji 1.25 / 1.36 ?
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
VTC jeżeli xD

EWS

LCM

KLUCZ

EGS

DME dla M57

6x w zegarach

 

to jest więcej niż 10x... :norty:

 

jakie 6x w zegarach? Już nie wymyślajcie. Z EWS przespisuje od razu do klucza wiec jest ten sam najczęściej. DME i EGS nie za bardzo, można dyskutować. Pokaż mi zrzut ekranu z przebiegiem :)

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

Opublikowano
VTC jeżeli xD

EWS

LCM

KLUCZ

EGS

DME dla M57

6x w zegarach

 

to jest więcej niż 10x... :norty:

 

jakie 6x w zegarach? Już nie wymyślajcie. Z EWS przespisuje od razu do klucza wiec jest ten sam najczęściej. DME i EGS nie za bardzo, można dyskutować. Pokaż mi zrzut ekranu z przebiegiem :)

 

Koledze pewnie chodziło o Serwis :) Zegar ma drugą funkcję odliczania do serwisu SIA... jednak nikt z kopiących liczniki, nie popełnia takiego błędu i wskazania serwisowe kasuje... co do reszty sterowników... przeprogramowanie w nich przebiegu jest dziecinnie proste... Kluczyk sam uaktualnia przebieg masz całkowitą racje i bez względu na to ile ich jest, wystarczy przepuścić je przez stacyjkę i wszystkie mają aktualny ten co w EWS lub CAS, jedyne utrudnienie to w nowych licznikach pamieć, którą trzeba wyrzucić i załadować nową, bądź przepuścić przez maszynkę do czyszczenia... pozostałe sterowniki typu VTG (tam też jest seria X i iX bardzo łatwo sprawdzić DIS'em) ABS+RDC odnotowuje w pamięci trwałej, kiedy któreś z kół miało za niskie ciśnienie i zapisuje przebieg zdarzenia... ale żeby je ładnie wyczyścić to dziecinada... a sami zmuszacie do tego ludzi, żeby to robili... samochód z przebiegiem powyżej 200k km dyskryminowany przez kupujących, Niemcy mówią "normalen Laufleistung" w Polsce nikt nie zadzwoni po taki samochód... to macie taki jak wam się podoba i w rzeczywistości dobijacie tymi samochodami do 500k i co jeżdżą nie? :) Dobre auta :)

Opublikowano
W EWS zawartość siedzi w procesorze, jakiejś "Motce", czy może w 8-nóżkowej szeregówce?

 

0D46J tu siedzi...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak sprawdzić przebieg w BMW 320d 136KM E46 z 1999r. Za pomocą oprogramowania CarSoft 6.1?? Proszę o dokładną instrukcje taką jak dla laika typu " kliknij start, później kliknij to..."
  • 9 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Bez problemu możona inpą a nawet carsoftem .Pasoft oczywiście też da radę.

W inpie trzeba wejść oczywiście w moduł świateł i dalej w pamięć zdaje się.

Z góry mówię że cudów nie ma się co spodziewać, każdy rozgarnięty który cofa licznik zmienia przebieg w zegarach i w module świateł.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wita. Muszę odkopać temat :D czy komuś udało sie odczytać przebieg z LCM? jeżeli tak to w jaki sposób?

Człeniu,poczytaj sobie wszystkie posty w tym temacie a nie zadajesz głupie pytania :duh:

Opublikowano

w LCM dla E39 ALSZ/LSZ dla E46 xxx dla E60 (ogólnie w module świateł)

 

wchodzisz w kodowanie i dajesz odczyt S-II

 

jedna z linijek wyświetla Ci 4 pierwsze cyfry przebiegu i jak masz przykładowo 354698 km to zobaczysz 3546...

 

tutaj masz dla LCM http://zapodaj.net/bfb64f3e8dc22.jpg.html

 

a tutaj np. dla zegarów czyli KOMBI

 

http://zapodaj.net/a5a00be286fbc.jpg.html

 

w carsofcie klikasz na special functions --> lcm reading --> read i już Ci się pokazuje...

  • 2 lata później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witajcie,

Wiem, że stary temat - ale czy licznik w module świateł jest w 100% od TEGO auta? czy można można go podmienić przy wymianie lamp? Bo wczoraj mechanior mi aktualizował wszystkie moduły w aucie, łącznie wyszło, że 28 do aktualizacji i, że nigdy nie były aktualizowane nawet przez ASO (niemcy) [2003 rocznik] O_O


Tak się składa, że wysłał mi raport z tej operacji i akurat była lista błędów, wszystkie błędy były przy obecnym kilometrażu ale... lampy (w obydwóch miałem przepalone ringi od jakiegoś czasu, dlatego miały błąd) pokazują nalot ponad 500 000!!!! I teraz się zastanawiam czy ktoś nieumiejętnie przekręcił licznik czy auto np. było bite, wymienili lampy na jakieś używki i przebieg w nich jest z innego auta?


Dodam, że przy dekodowaniu VINu też jakieś cyrki wychodzą - rzekomo powinien być materiał, a całe auto jest w skórze + silnik wszędzie wykrywa m54b22 a niby jest b25 (192 konie).... tej rozbieżności też nie rozumiem.



EDIT: Dobra, to jest podobno znany błąd... 524280 przebieg w roznych modułach - z czego on wynika, ktoś wie? :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przebieg jest zapisany w module LCM, nie w lampach. Wymiana lamp nie ma nic do rzeczy. Moduły były wadliwe, mógł być wymieniany. Czy VIN w module się zgadza? Jeżeli ktoś wymienił moduł i zmienił VIN, ale nie zmienił przebiegu to dziwne. Z drugiej strony przebieg w module jest najłatwiej zmienić, więc dziwne, żeby ktoś zrobił zegar, EWS i moduł zostawił, chociaż mógł być kręcony 15lat temu i ktoś nie wiedział.

Tapicerka mogła być zmieniona, mogło też być coś rzeźbione, te dekodery też są różne.

Silnik też mógł być zmieniony. Skąd wiesz, że masz 2.5? W dowodzie masz 520 czy 525? Silnik można zmienić, ale raczej w papierach nie da się zmienić modelu.


Odpowiedź ogólna to 17 LAT. Jak wszystko gra to bym nie drążył i nie szukał dziury, jakie to ma znaczenie, jeśli furka cieszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.