Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 183
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Torxy, imbusy, 8, 10, 13, duża nasadka 34 chyba, klucz dynamometryczny, dolny korek jest chyba na 7, do tego nasadka na torx duża do odkręcenia poprzeczek, ogólnie stosunkowo dużo tego.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do pokrywy filtra oleju. Torxy i imbusy standardowe, tylko do tego z tyłu filtra potrzebny jest jakiś albo na przegubowej albo na sprężynowej przedłużce bo ciężko do niego podejść.
3A0jS9b.png
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Czy wymiana oleju na tzw. najazdach jest dobrym pomysłem? Planuje zakupić najazdy, bo brakuje mi kanału, ale mam wątpliwości czy przy takim pochyleniu auta zleci cały olej. Jak to wygląda w praktyce?

Do tej pory robiłem to na lewarku, ale przy najazdach miałbym lepszy dostęp do innych elementów podwozia.

Opublikowano

Robię to nanajazdach

1 wiazd do góry

2 luzuję śrubę spustową

3 zjazd na płaską powierzchnię

4 wanienka i spuszczamy olej,,trzeba się położyć i trochę sięgnąć

5 jak już zleci to lewarek o strony kierowcy 10 cm góra ,zleci jeszcze ,05 litra

6 zakręcamy śrubę spustową lejemy olej i ponownie do góry na najazdy

teraz dokręcamy śrubę już o osłonach i filtrze nie wspominam

7 teraz już na dół i uzupełniamy stan oleju i cieszymy się z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.