Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Tak jak w temacie mam problem ze zlokalizowaniem uciązliwych stuków w tylnym zawieszeniu a szczegulnie po prawej stronie. Byłem dwa razy na szarpakach itd itp. Wymieniłem po dwie tuleje na wachaczach nr 2 i nr 4 na schemacie :

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i_1.9-M43/LHD/N/1999/may/browse/rear_axle/rear_axle_support_wheel_suspension/" target="_blank

 

Sprawdzałem również amortyzatory i wydają się ok! A nadal coś mi podle stuka, szczególnie słyszalne przy wolnej jeździe po nierownościach.

Może coś przegapiłem przy amortyzatorach bo nie mam już innych pomysłów, jeszcze do nich zajżę.

Mam pytanie czy też miewaliscie jakis stuki, puki w tylnym zawieszeniu i jeśli udało się wam zlokalizować to co to było ? Co wymienialiście i czy pomagało?

Co można by jeszcze w tym temacie zrobić ?

Opublikowano
Witam. Też sprawdzałem na szarpakach i wszystko OK aż robiliśmy tak, że na pełnym hamowaniu (ręczny i nożny) szarpałem silnikiem do przodu i do tyłu. Następnie wziął kolega metalową sztabę i podważał wózek, no i okazało się dopiero, że uchwyty były oberwane (jeden całkowicie a drugi ledwo trzymał z jednej strony. Po rozebraniu do spawania okazało się, że jeszcze śruby przednie wózka, jedna obluzowana w gwincie a druga miała dookoła pękniętą blachę w podwoziu. Mówię Ci szok. Po naprawie jest jak w niebie, żadnych stuków no i czuję się bezpiecznie. Obyś nie miał takiego przypadku. Powodzenia
Szulman
Opublikowano
Sprawdź dokładnie tuleje gumowe stabilizatora. Na szarpakach przeważnie nie wychodzą. Sprawdź też czy jak zaciągniesz ręczny w czasie jazdy to dźwięk się zmienia lub zanika. Czasem zdarza się że stukają na dziurach szczęki hamulca ręcznego.
Opublikowano
U mnie jakiś czas temu też coś stukało z tyłu z lewej strony. Po dość długich poszukiwaniach okazało się, że winna była tylna poduszka amortyzatora. Wymiana banalna a i koszt niski bo zapłaciłem za poduszkę lemfordera około 30zł.
Opublikowano
czesc ,jezeli dzwiek jest metaliczny jakby blacha gdzies skakala to zdejmnij tarcze i sprawdz ten mechanizm od recznego ten ktory po zaciagnieciu recznego napiana szczeki dzisiaj to robilem akurat bo mi brzeczalo ,jezeli bedzie luzny to podkrec reczny w kabinie .powodzenia
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.