Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!! Posiadam BMW 520I 24V Z 91r i mam taki problem, po pozadnym rozgrzaniu sie silnika traci moc i jedzie jak by miała max 50koni (o właczeniu klimy wtedy nie ma mowy :duh: ) , komp pokazuje zero błedów, paliwo ok. swiece nowe, wszystko ponoc sprawdzone (słowa elektromechanika) wiec nie wiem gdzie jeszcze mozna szukac przyczyny ??? Moze mieliscie podobny problem lub fachowca na tą nie przyjemną usterke. POZDRAWIAM!!!!!
Opublikowano

Ja tak mialem, mam M50B20 90 rok.

U mnie przykladowo padla jedna cewka. Gdyby nie instalacja gazowa to bym nawet o tym nie wiedzial, gdyz na benzynie nie bylo zadnej roznicy, zadnych zmian itd. Na gazie czasami mi czkala, wslazowka od obrotki i ekonomizera spadala do polowy w czasie mocnego nagrzania.Moc spadala po godzinie jazdy. Wymienilem jedna cewke i wszystko powrocilo do normy, po nagrzaniu moc rowniez wrocila.

Opublikowano
A jak ze spalaniem ? Nie wzroslo ? Moze masz na wykonczeniu przeplywke ktora za malo dawkuje powietrza do silnika ? Kiedy olej zmieniales ? Moze juz nie ma swoich wlasciwosci smarowania..
Opublikowano
spalanie wydaje sie ok , przeplywke podmienialem i bez zmian . olej wlasnie mam zamiar wymienic (mam ją miesiąc i nie zdazylem jeszcze). ostatnio pojawil sie jeszcze jeden problem , po 4 godzinach stygniecia silnika jak ją odpalilem i ruszylem silnik zachowywal sie tak jak by sam dodawal i odejmowal sobie gazu a ja trzymalem gaz mniej wiecej na polowie i caly czas równo , nie wiem czy to mozna powaizac z tym samym co powoduje brak mocy na gorącym . pozdrawiam
Opublikowano

Wymien w pierwszej kolejnosci olej bo tak jak pisalem nie ma on juz pewnie wlasciwosci smarujacych. Jak jest zimny to jeszcze jakos smaruje elementy , jak sie rozgrzeje to robi sie pewnie wodnisty ...

Ciekawi mnie natomiast to twoje falowanie obrotow na rozgrzanym silniku. Sprawdzales stan rury/gumy laczacej przeplywke z przepustnica ?

Opublikowano
tak olej wymienie, a z tymi obrotami to nie wiem czy mozna nazwac falowaniem bo ona na wolnych chodzi równo, a to co pisałem wczesniej to chodzi o to ze ona jedzie jak by chwile miała siłe i nie miała, miała, nie miała itd. kurcze poprostu masakra i najgorsze jest to ze nie moge znalesc fachowca na to, smigam po elektromechanikach i nikt nie wie co jest grane
Opublikowano
no to chyba obstawiam cewki, jak sa rozgrzane to pewnie jedna lub wiecej nie daje rady. Wyjmij je i sprawdz czy nie sa okopcone ale bialym nalotem kolo tzw cewki ( tych zwojow).
Opublikowano
No i nie stety, silnik do wymiany :( ,słabe cisnienie na drugim i czwartym, ale przynajmniej wpakuje 2,5 litra i bedzie :cool2: dzieki za pomoc POZDRAWIAM!!!
Opublikowano

Dziwne. Ja miałem takie ciśnienia w M20B20:

1(9)2(5)3(9)4(9,5)5(7)6(9)

Rozebraliśmy silnik i co się okazało ku naszym oczom?? Popękane pierścienie cylindra 2 i 5, w pozostałych pierścienie olejowe praktycznie nie istniały, na cylindrach nie było żadnych kragli ani rys(o dziwo), wymieniliśmy wszystkie pierścienie plus uszczelki i silnik od tamtej pory zrobił już 70tyś km, ale przed naprawą nie miałem takiego objawu, że był słaby jak gorący.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego za brak ciśnienia mogą być odpowiedzialne zawory,najpierw ściąg glowice zanim kupisz jakiś badziewny używany silnik.Wypalone zawory powodują spadek mocy powyżej 3tys obr i jest to bardziej odczuwalne na gorącym silniku.Jeżeli kom nie pokazuje blędow to sprawdz napięcie na czujniku temp plynu i czujniku temp powietrza w kolektorze bo twój problem ma związek z temperatrą(powinno być okolo 5V mierzy się do masy na przewodzie sygnalowym innym niż brązowy) jeżeli napięcie będzie dużo mniejsze bądz wcale to uszkodzony sterownik, silnik się poprostu zalewa..Objawy również podobne do uwalonego czujnika walka rozrządu ale jeżeli auto nie ciągnie w calym zakresie obrotów to możemy uznać że jest oki.Napisz jak pali na rozgrzanym silniku.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
doszłem do wniosku ze jednak nie wymieniam silnika, sprawdze dokładnie co jest a przede wszystkim zawory tak jak mówisz kolego, a co do odpalania to pali idealnie na goracym, teraz przy tej temperaturze na dworze nawet w miare ma ducha, ale wydaje mi sie ze musze operowac delikatnie gazem bo im wiecej dusze tym gorzej jedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.