Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Jestem nowy na forum, wiec jesli zrobie jakies bledy w zakladaniu tematu to prosze o wskazowki;-)

 

Otoz od okolo 3 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem bmw, szczesliwym bo w zasadzie wszystko chodzi jak nalezy- z autem nie mam zadnych problemow.

Natomiast wczoraj przejechalem sie samochodem kolegi i przypomniala mi sie jazda probna z osoba od ktorej kupowalem samochod.

Otoz furka niesamowicie wciskala w fotel i osiagala szybko konkretne przyspieszenie, z racji tego ze ten okres 3 miesiecy to byl okres moich wdrozen i poznanwania tego samochodu, nie wykorzystywalem w 100% jego mocy i w zasadzie nawet nie zwrocilem uwagi ze rzeczywiscie nie ma tego ``wcisku w siedzenie``. Samochod zachowuje sie tak, jakby jego turbo dzialalo na 1/3 mocy (przynajmniej ja mam takie odczucie) od 1500 do 3000 obrotow przyspieszac przyspiesza, natomiast nie powala, praktycznie nie czuc tego ciagu, czasami (da sie go odczuc delikatnie nieco powyzej 3 tys obrotow a to chyba nie najlepszy rezultat?) Dodam, ze auto nie zostawia za soba zadnych chmur dymu, nie zauwazam zadnych innych problemow.. Czytalem o wezach i przeplywomierzach, jest to jakas wskazowka, natomiast nie za bardzo sie na tym znam, czy mozna jakos jednoznacznie stwierdzic, czy winny jest np przeplywomierz, czy moze ktorys z wezy? czy moze ktos polecic diagnostyke komputerowa w Toruniu?

 

dzieki i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to być kwestia przepływki albo elektrozaworków, było wielokrotnie o tym na forum, poszukaj poczytaj. W dziale Zrób to sam jest wątek o tym jak wyczyścić elektrozaworki.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

koledzy, jakis czas temu wymienialem wszystkie filtry- filtr powietrza, filtr kabinowy, oleju, robilem to w warsztacie zwanym ``U Jakuba`` w Toruniu (nie wymienili filtru paliwa bo akurat nie mieli) , gosc troche sie meczyl zanim wszystko poskladal, no i niepodokrecal mi oslon (poodkrecal je by sprawdzic gdzie jest filtr paliwa, chociaz go nie mieli;-), czego skutkiem bylo to ze podczas jazdy prawie jedna wyrwalem.. pomine ten fakt, w zwiazku z tym iz nie dokonca bylem zadowolony z ich uslug filtr paliwa wymienilem w innym warsztacie ``Ara`` wydaje mi sie (moze sie myle) ze po wymianie tego filtra auto oslablo, czy to moze miec jakis zwiazek?

 

dziekuje za wskazowki, ktore pisaliscie powyzej- na pewno to sprawdze..

 

pozdr

Opublikowano
może odwrotnie został zamontowany :8)

...albo od innego modelu, np. silnika benzynowego.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mój samochód również zaczął od pewnego czasu zdecydowanie słabiej przyspieszać, lekko wciskał dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów (wcześniej od 2000 wciskał solidnie). Na początku myślałem że przyzwyczaiłem się, aż do momentu gdy usłyszałem z pod maski dziwny dźwięk i ujrzałem za sobą chmurę białego dymu :D

Opublikowano
Witam,

mój samochód również zaczął od pewnego czasu zdecydowanie słabiej przyspieszać, lekko wciskał dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów (wcześniej od 2000 wciskał solidnie). Na początku myślałem że przyzwyczaiłem się, aż do momentu gdy usłyszałem z pod maski dziwny dźwięk i ujrzałem za sobą chmurę białego dymu :D

rozumiem że w Twoim przypadku turbulum się wykończyło :?:

jak możesz podaj jakie koszty regeneracji/naprawy/wymiany

Opublikowano

Hej,

Do niedzieli jestem w Toruniu i mam INPE na laptopie i kabel OBD wiec mozesz podjechac do mnie i sobie sprawdzisz błedy.

 

Możesz też zadzwonić do Marcina - www.rcarpower.com on tez ma INPE.

 

 

Pozdr.

Opublikowano

Koledzy u mnie to bylo niestety padniete turbo, po wyjeciu okazalo sie ze nieudolnie regenerowane.. kupilem nowe, jednak caly czas sie zastanawiam czy odpowiednio ``wciska`` w siedzenie tak jak powinien:)

Barteku potrafisz spr na komputerze np przeplywomierz?- moze cos sobie wkrecam, bo przeplywka daje na kazdym biegu 20l, ale mam jeszcze lekki niedosyt.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam,

mój samochód również zaczął od pewnego czasu zdecydowanie słabiej przyspieszać, lekko wciskał dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów (wcześniej od 2000 wciskał solidnie). Na początku myślałem że przyzwyczaiłem się, aż do momentu gdy usłyszałem z pod maski dziwny dźwięk i ujrzałem za sobą chmurę białego dymu :D

rozumiem że w Twoim przypadku turbulum się wykończyło :?:

jak możesz podaj jakie koszty regeneracji/naprawy/wymiany

 

 

Turbo kupowałem u autoryzowanego przedstawiciela Garetta, cena ok 2700, wymiana ok 250, olej i filtry ok 300.

Opublikowano
na inpie da sie sprawdzic przeplywke, disem tez sie da. Ekonomizer dochodzi do konca? na 4 biegu przy 100 a na 5 przy 100 dochodzi do 16? moze nawala zaworek podcisnnienia który steruje praca turbiny (wymienialem sam niedawnoe bo cofal sie eknomizer, turbo pozno wstawalo i mocy bylo na pol gwizdka).
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.