Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem. Dzisiaj sobie troche przydusilem autkiem i wyskoczyl mi jakis kounikat o oleju, ale nie zdazylem go przeczytac, zapalila sie kontrolka od cisnienia oleju. Lekko cos zasmierdzialo. Wylaczylem szybko silnik i sprawdzilem, mam chyba olej w wodzie. Zrobil sie w niej brazowy osad. Chcialbym wiedziec czy to juz peknieta glowica, czy tylko uszczelka pod glowica. Moj wujek ma 525 jeszcze to stare 12v i u niego tak bylo, ze od razy glowica pekala. Czy w mojej tez tak bedzie. Temperatura utrzymuje sie okej i od razu zapala na dotyk. Bojue sie tylko czy to jest glowica. Prosilbym o to zebyscie mnie upewnili. Dzieki.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

witam

no tak tylko ze masz dwie

najlepiej wykrec swiece i zobacz czy któras nie jest wypłukana

moze sie dowiesz która strona

a jak nie to obydwie do góry trzeba zawiesc do sprawdzenia szczelnosci

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
witam

no tak tylko ze masz dwie

najlepiej wykrec swiece i zobacz czy któras nie jest wypłukana

moze sie dowiesz która strona

a jak nie to obydwie do góry trzeba zawiesc do sprawdzenia szczelnosci

 

pozdrawiam

 

Ale jak myslisz mogal ktoras peknac ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
witam

no tak tylko ze masz dwie

najlepiej wykrec swiece i zobacz czy któras nie jest wypłukana

moze sie dowiesz która strona

a jak nie to obydwie do góry trzeba zawiesc do sprawdzenia szczelnosci

 

pozdrawiam

 

Ale jak myslisz mogal ktoras peknac ?

 

Najprędzej to uszczelka - typowe w samochodach z Włoch.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

ale zacznijmy od tego ze ty nie przegzałes silnika

wiec nie powinno byc zadnego problemu

najprawdopodobniej któras uszczelka pod głowica pusciła i tyle

nic nie powinno peknoc bo nie było nic przegzane

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

to jest silnik v8 - 2 * 4 cylindry - a glowice 4 cylindrowe rzadko pekaja bo sa krotkie - 6 cylindrowe owszem.....

 

raczej to bedzie uszczelka , ale w ekstremalnych warunkach glowica tez moze strzeli ....... bloki tez pekaja..... ale polak potrafi zepsuc wszystko :mad2:

Opublikowano
No chyba nie pekaja. Mam nadzieje. Jesli to tylko uszczelka to dobrze. Ale teraz problem jest po ktorej stronie.:)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
to jest silnik v8 - 2 * 4 cylindry - a glowice 4 cylindrowe rzadko pekaja bo sa krotkie - 6 cylindrowe owszem.....

 

raczej to bedzie uszczelka , ale w ekstremalnych warunkach glowica tez moze strzeli ....... bloki tez pekaja..... ale polak potrafi zepsuc wszystko :mad2:

 

Ale przy mocniejszym przegrzaniu powierzchnia sie wichruje co oznacza

ze glowice trzeba splanowac i sprawdzic na wymiary.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano

to juz ciezka sprawa.........

 

chyba bedziesz musial sciagnac 2 glowice...... dodam jeszcze ze uszczelka moze byc uszkodzona a uszkodzenie moze byc niewidoczne !!!!!!! wiec musisz wymienic obydwie + sprawdzenie szczelnosci glowi + ewentualnie planowanie glowic ( jesli sa krzywe) - koszty sie zaczynaja robic....... niestety

Opublikowano
Mozecie mi cos jeszcze napisac? Czytalem o objawach peknietej glowicy i podobno auto puszcza jakis dym z rury. Czy to prawda? Czy gdybym mial zapowietrzony uklad to czy wskazowka temperatury wychylala by mi sie w strone czerwonego pola, czy latwo moze peknac glowica Wydaje mi sie, ze mam olej w wodzie. To juz prawie pewne. Ale nie widze zadnych objawowo tego. Mam nadzieje, ze to tylko uszczelka. Czy ktos z was wie czy w V8 pekaja glowice (jak czesto?) ? Czy mam sie nastawic na to, ze musze wymienic ktoras z glowic ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
no ja mam 525i olej w wodzie też już jestem pos.... y... ile spawane głowicy może kosztować generalnie taki remont naprawczy? zastrzele sie też nei mam rzadnych niedomagań wszystko chodzi cacy dopiero co kupiłęm auto może nie jest wyczyszczony ukłąd ale wątpi... pewnie sprzedał mi z walnietą głowicą no chyba że to uszczelka... ale nie ma wody w silniku... o co chodzi..
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

w wawie planowanie głowicy 4 cylindry 80zeta

6 cylindrów 100zł

sprawdzenie szczelnosci 150zł płatne z góry hihi

uszczelniacze wymiana z ich uszczelniaczami 6 cylindrów 150zł

itp. itd

wiec koszty rosną

ja robiłem głowice u siebie i kosztów narosło 1,500zł

Opublikowano
o matko:) tylko nie to bo zamiast sprzedac golfa to sprzedam BMW ... ale głowice chyba da sie pospawać? bo coś mam przeczucie ,ze pęknieta jest chociaz oleju nie ubywa zrobiłem prawi 3000 km nic nie dolewałem ! a olej w ukłądzie chłodzenia jest .? a ponadto dlaczego w oleju nie ma wody? przecież w układzie chłodzenia też bywa duże cisnienei i powinno pchać w dwie strony ?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
przed 6 laty mialem 525 i pekl mi pasek, silnik sie zagrzal i to samo stalo sie z glowica :-( nie bawilem sie w naprawe(bo czasochlonna i silnik nie bedzie juz tak chodzil), tylko wymienilem silnik-dostalem za 1300 zl z Niemiec. Jeszcze jedna sprawa- nie bedziesz mial wody w oleju bo olej ma wieksze cisnienie, i bedzie tylko olej w ukladzie wodnym.
Opublikowano
no własnie wody nie ma w oleju... 1300 zł to jakaś abstrakcja dla mnei wole spawać... z tego co wiem to raczej sie da ... wiesz kupie silnik nie wiadomo co w nim znowu bedzie... a tak zrobie głowicię chyba że pękła w dziwnym miejscu... jedszcze sięłudzę ,żę to uszczelka ale wątpie... długo można tak jeździć z pękniętą głowicą?:) oleju nie ubywa ani gram:) jak dorwe tego gnoja co mi sprzedał a wybieram sie w rejon jego miejsca zamieszkania to sobie zrefunduje to co ukrył w aucie:) wzytkie wady ukryte ,niby powinienem sam ocenić stan auta ale to raczej było zamarkowane... dzięki za info i rady może coś ktoś jeszze dorzuci:)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Jeżeli chodzi o to ktora glowica padla to wystarczy zmierzyc cisnienie na poszczegolnych cylindrach (jak masz manometr to mozesz sprawdzic sam - a jak nie masz to idz na bazar i kup za pare groszy od ruskich :) ). Raczej watpie zeby ci pekla glowica bo to sie rzadko zdarza zwlaszcza w 4 cylindrowych. Jezeli glowice bedzie zdejmowal ci mechanik to wymin i uszczelniacze koszt niewielki bo okolo 2zl za szutke i nie prawda jest ze wymiana kosztuje 150zl. No chyba ze u jakiegos oszusta bo jak oddajesz glowice do planowania i sprawdzenia szczelnosci to i tak prawie wszystko sie z glowy wyciaga wiec mechanik nie powinien wiecej sobie za to zarzadac.

 

Pozdro

Opublikowano
ja mam 6 cylindrów silnik 2,5 a tam są 2 głowice? oby to była uszczelka bo naprawde sie spłukałem porobiłem wszytkie pierdoły ie mając swiadomosci ,ze jest olej w wodzie inaczej bym to najpierw zrobił.. cholera . teraz płucze jeszcze ukłąd aby mieć pewnosc a ten manometr to wykarze? przecież to moze być zupełnie niezalezne od kompresji czy sie myle?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
no tak fakt :) nie chciałęm nowego wątka zaczynać ,żeby nie było ,że mi sie szukać nie chciało...:)
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.