Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mysle kupic cos takiego

http://www.katalog.bilstein.de/

zestaw bilstein B10 006152 ale czy obnizenie 60/40 to nie za duzo ???

 

prosze o zmierzenie wysokosci waszych coupe od ziemi do nadkola przód i tył (najlepiej jesli ktos ma seryjny zawias)

 

prosze o sugestie ile macie obnizone autka

 

bo nie chce włuczyc podłoga po ziemi

 

dzieki z góry

posiadam 325i coupe vanos 93/5

 

moje pomiary na oponach 205/60 R15

przód 63cm tył 59 cm

 

tylko ze ja mam zaw gwintowane i moge od tego co jest teraz podniesc 2 cm lub obnizyc 7 cm i nie mam porównania

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
Na zawiasie -60/40 nie pojezdzisz długo bez usterki miski albo innego podzespołu proponuje cos z firmy H&R -35mm i będziesz zadowolony.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
ja mam h&r-spręzyny niebieskie obnizaja chyba cos ok 40,35 komfort jest bardzo dobry i wygląd zresztą też
Opublikowano

no tak ale mam luz na L przednim amorku i musze zmienic oba

a ze sa gwintowane to sprezyna jest o małej srednicy i nie pasuje do zwykłego amorka wiec potrzebuje amory przód i sprezyny przód

a zeby stał równo to i tył trzeba :duh:

(padł jeden amor i trzeba zmienic wszystko tragedia)

amorki z tyłu mam półroczne

i tak myslałem zeby kpl kupic ale bilstein B10 do mojego auta jest tylko jeden i obniza 60/40 i wydaje sie duzo ale chciałbym wymiary innych zeby porównac

znalazłem jeszcze cos takiego

http://www.nexttime.pl/akcesoria_tun2.php?kategoria=zawieszenia

chyba zeby 4 sprezyny z uzywki kupic i nowe amory z przodu

tylko nie wiadomo jak obnizone kupie

 

no i tyle probkemów przez jednego amorka

 

co byscie radzili ?

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
a czemu nie naprawisz tego amorka ?? przeciez mozna go zregenerowac i dalej sie cieszyc zawiaskiem - skoro byl ok.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

bilstein b 10 cena 2300 60/40 trzeba czekac około miesiaca

bilstein b 12 cena 3300

 

prosze o zmierzenie wymiarów od ziemi do nadkoli waszych coupe

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

 

prosze o zmierzenie wymiarów od ziemi do nadkoli waszych coupe

 

chesz mogę zmierzyć w sedanie?.Od ziemi do nadkoli,od ziemi do progów,i pomiechy oponom a nadkolemJak pisałem mam h&r niebieski

Opublikowano

opony mam standardowe,a wysokośći takie:

62cm ziemia nadkole przód(prześwit pomiedzy kołem a nadkolem ok 2 cm) 14cm ziemia próg przód

61,5 cm ziemia nadkole tył(prześwit pomiedzy kołem a nadkolem ok 0 cm) a 17 cm ziemia próg tył

jak miałem 17 z przodu na profilu 45 to nie było prześwitu prawie,zawieszenie wydawało się o wilele wiele twardsze.Czyli jak dobiersza zawias zastanów sie nad jakich felgach bedziesz jezdził.Ja ma sportowe zawieszenie h&r a prawie nie czuć ze jest sportowe na tych oponach

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Standardowe sprężyny i amortyzatory. Koła 225x50x16.

Od ziemi do nadkola (w najwyższym punkcie) 68cm.

 

Dopiero teraz doczytałem, że chciałeś, żeby zmierzyć jeszcze tył :oops:

Wieczorem dopiszę tył...

 

EDIT:

@GWOZDZIU

Zmierzyłem jeszcze raz na równiutkim parkingu - przód mam na 68 cm !! a nie jak pisałem wcześniej 67.

Tył jest na 64 cm.

Edytowane przez GR

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

nad B10 dluuugo bym sie zastanawial co to jest ... skoro jest o tyle tansza od B12 a sprezynki tez H&R to o ile te amorki musza byc gorsze od tych dodawanych do B12 (tam sa B8 dawane, bo do B10 sa B5 - co to takiego to dalej nie mam pojecia :shock: )

 

mi sprezynki tylko troszeczke obnizaja a i tak musze uwazac na KAZDYM progu zwalniajacym .. tak wiec moja skromna rada - sprezynki -30/25 i amorki B6 !! mi wlasnie cos zaczelo stukac z tylu i jesli sie okaze ze to nie mocowanie amorka tylko on sam to najprawdopodniej sie wlasnie zdecyduje na komplet B6 ...

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

czyli z tego co piszecie wynika ze max obnizenie które jest praktyczne to 30mm

tylko ze b6 nie sa do obnizanych sprezyn i istnieje zagrozenie dobicia amorka i zniszczenie go

przynajmniej tak mi powiedział gosc z bilsteina

ale chyba sobie odpuszcze te zestawy kupie kmpl sprezyn amorki do przodu

tylko pytanie czy ryzykowac -30 czy seryjne kupic

w poprzedniej 318 sedan miałem czerwone sprezyny i sachsy super touring i nie dobijało i było ok

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

no i jak tam sprawe rozwiazales ??

ostatnio rozmawialem z kolega ktory tez ma E36 i to na 18stce i zawiasie obinzonym o 60/40 mm i mowil ze jezdzi mu sie calkiem znosnie .. tylko wieksza uwage zwraca na dziury ...

tak ze ja chyba jednak sie sklonie w strone B8 i takiego wlasnie obinizenia ..

 

kwestia jeszcze jest gdzie sie przewaznie poruszasz .. ja krosno/rzeszow a tu az tak tragicznie nie jest ..

 

tylko ze ostatnio nie ma sprezyn na allegro :|

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano (edytowane)

witam

GR bmw klub polska ma serie wys z przodu 68 tył 64 seria coupe

ja mam teraz P63 T59 i nizej nie ma sensu chyba ze w zimie nie jezdzisz

czyli w tym momecie przód mam nizej 40mm

dane innych to

65,5 64 to podobno tez seryjna ale bodajze 4d

63,5 61,5

62 61,5

 

jak kupiłem to przód był nizej 5 cm !! lezała na ziemi ładnie ale po zjezdzie na drogi nieasfałtowe to juz katalizatorem dotykałem ziemi

 

ja sadze ze optymalnie to by było P64 T62 czyli ? ile -30/? lub -15/20

Edytowane przez GWOZDZIU
POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

hmm

no a ja mam P66 T59 i wyglada jak motorowka ..

musze chyba jednak cos z tym zrobic ...

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Proponuję fanom obniżania BMW przeczytać ten tekst :

http://www.motofocus.com.pl/technika/technika_1218.php

co powinno ułatwić nieco dobór wielkości obniżenia pojazdu, muszę przyznać, że trochę jeździłem na 4cm i było hardcorowo, ale miarka się przebrała jak zaczęła pękać karoseria, na 6 cm nie odważyłbym się. Super na twardym zawiasie jeździ się po "równych" autostradach i krętych górskich drogach, ale w moim terenie poruszania się, takie nie występują. Twardy zawias pięknie też przyspiesza zużywanie się elementów zawieszenia jak np. tulejki, końcówki, bez poliuretanu ani rusz ! :twisted2:

Opublikowano
mama ja jedno pytanko a mysle ze barzdo wazne :( nie wiem jakie mama zawieszenie bo gdzies wcielo karton ale chyba 60-30 jutro postaram sie to sprostowac sprezyny sa kolory fioletowego i wysokosc nadkola przod jakies 63 cm tyl 60-59 prog przod 13-12 tyl 15-16 i mam wielki problem bo jade na wczasy i nie wiem jak sie auto zachowa z czetema osobami +bazaz dwie kobiety male okruchy i dwoch gosci po 70kg +bagaz nie wiem ile ale kazdy jakas torbe czy bede mial przerabane? :roll: bo nie che miec na trasie jakis niespodzianek pytam bo moze ktos ma podobne wymiary a jedzil z obciazeniem jade na trasie krakow-pozan-darlowko jaka tak jest droga??za rady bardzo prosze bo wyjedzac w nastepna srode i musze wiedzic czego sie spodziewac?
Opublikowano
Mam auto podobnie obnizone jak ty i ostatnio jechałem z 6 osobami na pokladzie i nie miałem zadnego problemu a był to teren głownie górzysty,wiec u ciebie też powino byc ok
Opublikowano
dobrze wiedziec a nie wiecie co oznacza ten kolor fioletowy sprezyn czy jest opcjia ze one sa zalozone do orginalnych amorow seryjnych .wielie dzieki za otuche mysle ze tez nie bedzie nic sie dzialo 8)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

prosze forumowiczów o podanie wysokosci samochodów ale tych którzy posiadaja sam coupe i maja seryjny zawias

 

dziekuje

 

pozdrawiam

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano
Zamiast sprezyn zainwestuj w coilover-y ustawisz wysokosc,sztywnosc swojego samochodu tak jak bedziesz chcial. :cool2:

 

Jak to wygląda?? na jakiej zasadzie działa??

Opublikowano (edytowane)

witam

z tego co podano

68 64 seria coupe

63 61 coupe obn

65,5 64

63,5 61,5

62 61,5

66 59 coupe

63 60

61,5 59 316 4d obnizany

66 62,5 seria 318 4d

63 58 obnizana 4 d 320

66,5 62 sedan 325i 91r

68 64 320coupe seria

 

prosze forumowiczów o podanie wysokosci samochodów szczególnie tych którzy posiadaja sam coupe i maja seryjny zawias

 

pozdrawiam

Edytowane przez GWOZDZIU
POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

Do coupe najlepsze obniżenie przy felgach 17 cali i laczkach 225/45 to

-40/-15mm.Jamex robi takie sprężynki.Przy obniżaniu auta powyżej 40mm zaleca się wymiane amorów na sportowe,bo seryjne się wytrzepią.No i warto się zastanowić,czy pojeździ się na seryjnym zderzaku,czy na jakimś tuningowym,czy np.na M techniku...

Opublikowano
Ja mam -60mm do dołu spręzyny czerwone amory zółte H&R i jeszcze nie zachaczyłem nigdzie miską a zderzaki mam standardowe samochód zaje fajnjie :mrgreen: trzyma sie drogi i niemam co nazekac kedy jest załadowany na fulla .Jest jednak mały minus na naszych drogach strasznie trzepie samochode poprostu jest troszke za twardy jak na te dziury :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.