Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! ostatnio zaczął mi sie wysietlac komunikat : Power window not initialised! Anti-trap protection deactivation. Oco mu wogole chodzi?

Problem wyglada nastepujaca zeby zamknac szybe od kierowcy trzeba naciskac pare razy poniewaz po nacisnieciu przesuwa ja tylko kawalek . Problem wystapuje rano za drugim odpaleniem go niema i wszystko dziala poprawnie. Pozdrawiam

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Prosil bym o przetlumaczenie tego tekstu poniewaz nadal mam problem z szyba od kierowcy

 

Worked like a charm for me on the second try.

 

I did not hear any beeps, I did accept the inital warning that comes on when you start the car, and go into service codes to see the actual "anti-trap" error when I performed it for the second try.

 

Also I believe you CANNOT sit at the driver side to perform these unless the driver side window is the one with the issue.

 

Here were my steps...

 

1) I had the car started

2) Roll down the window all the way from the "broken" window (it wants to stop every xx inches, keep making it go down all the way)

3) I released the switch

4) I pushed and held down (I heard from another place that it needs to be exactly 17 seconds)

5) After 17 seconds I immediatly pulled up on the switch to roll the window up (it went all the way up).

6) after the window went all the way up, and still holding the up switch, it rolled all the way down, and then all the way up once more.

7) After #6 the process was complete and the window was functioning normal again.

 

Hope that helps.

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

u mnie działało wspaniale za drugim razem.

 

nie słyszałem zadnego pikania, zaakceptowałem wstępne ostrzeżenie które pojawia się gdy włączasz samochód [dalej nie rozumiem]

 

wydaje mi się, że nie można siedzieć po stronie kierowcy aby to wykonać, chyba że to wlasnie okno od strony kierowcy sprawia problem.

 

oto moje kroki..

 

1. wlaczylem samochód

2. otworzylem okno na całość (chciało sie blokować co kilka centymetrów)

3. puscilem przycisk

4. nacisnąłem przycisk i trzymałem wciśnięty (gdzieś słyszalem, ze musi to byc dokladnie 17sekund)

5. po 17 sek. natychmiast przełączyłem na zamykanie okna i zamknęło się do konca.

6. po pełnym zamknieciu sie okna, nadal trzymając przycisk zamykania, okno się w pełni otworzyło oraz ponownie w pełni zamknęło.

7. w tej chwili proces był zakonczony i okno działało juz normalnie.

Opublikowano

'I did not hear any beeps, I did accept the inital warning that comes on when you start the car, and go into service codes to see the actual "anti-trap" error when I performed it for the second try.'

 

Nie slyszalem zadnego pikniecia, zaakceptowalem ostrzezenie, ktore sie wyswietla przy uruchomieniu silnika i sprawdzilem w kodach serwisowych blad 'anty-zakleszczeniowy', kiedy probowalem za drugim razem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.