Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Potrzebuję trochę informacji i sugestii w kwestii możliwych przyczyn braku smarowania wałka.

Po otwarciu dekla klawiatury przez całą głowicę przechodzi rurka, z której to powinien lecieć olej smarujący krzywki wałka.

Zacznę od pytania. Czy przy kręceniu rozrusznikiem z tej rurki powinien lecieć olej?

Czy olej dopiero leci z niej przy osiągnięciu jakiś wyższych obrotów?

 

Problem myślę jest poważny bo nawet jak zapalę silnik i zdejmę rurkę i dołożę trochę gazu to z otworów w głowicy w które jest wkręcana rurka nie leci nawet kropla oleju.

Pompa olejowa została wymieniona na nową. Czy to możliwe żeby była tak wyrobiona panewka wałka, żeby nie utrzymywała ciśnienia.

 

Poddałem silnik paru modyfikacjom, dołożyłem chłodnicę oleju ( ale z E30 więc z oryginalnym mocowaniem ) i turbo.

Czy możliwe jest, że przez te zmiany pompa daje zbyt niskie ciśnienie albo jest za mało wydajna by olej dotarł do tej rurki?

Panewki wałka i krzywki są smarowane bardzo dobrze. Co to może być?

Horsepower sells cars, but torque wins races
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej jest zatkana przez jakiś paproch.Amierzyleś ciśnienie oleju(podjedz na warsztat to prosta i tania usluga a wiele wyjaśni)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.