Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak przekręcałem kluczyk w pozycję 1 to pokazywało mi ile jeszcze km do wymiany oleju. W środę wymieniłem olej, chciałem skasować te kilometry żeby liczyło od nowa. Robiłem to manualnie za pomocą lewego przycisku przy zegarach.

"Wyłączyć zapłon .

Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re

Zwolnić przycisk

Wcisnąć i przytrzymać przycisk

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.

Zwolnić przycisk

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk

Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.

Wyłączyć zapłon .

Niestety ale teraz jak przekręcam kluczyk w pozycję 1 to wyświetla mi sie INSPEKCJA a nie olej tak jak było wcześniej. Da rade to zmienieć i jak?

W inpie nie chce zabardzo grzebać bo sie boje że coś zadużo pozmieniam

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Niestety ale teraz jak przekręcam kluczyk w pozycję 1 to wyświetla mi sie INSPEKCJA a nie olej tak jak było wcześniej. Da rade to zmienieć i jak?

W inpie nie chce zabardzo grzebać bo sie boje że coś zadużo pozmieniam

 

Widocznie nastepna w kolejce jest inspekcja. Jak niechcesz teko komunikatu i wolisz inny to skasuj inspekcje :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

czy ktoś mógłby opisać jak się kasuje inspekcje w e60 z poziomu inpy

wiem że można to robić z poziomu menu serwisowego ale ja chciałbym wiedzieć jak to zrobić z kompa

Wszystko z Miłości do Bawarii
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
czy ktoś mógłby opisać jak się kasuje inspekcje w e60 z poziomu inpy

wiem że można to robić z poziomu menu serwisowego ale ja chciałbym wiedzieć jak to zrobić z kompa

Pewnie w module licznika (intrument claster) i wybierasz activate.

 

Mam pytanie, jak kasuje się dokładnie inspekcję w INPIE. W E39 na zapłonie skasowałem, na odpalonym silniku nie dało się skasować. Natomiast w E36 nie chciała się skasować zacząłem coś kombinować z Shfitem i w końcu skasowałem, ale nie wiem dokładnie jak :)

Opublikowano
panowie a co powiecie na to ze inspekcja odlicza mi od 4400km, w NCS w odpowiednim wierszu ustawione jest na 22tys. Ale potem zmiana byla robiona zeby moze wskazywalo bardziej poprawnie na 11tys i nic, dalej 4400 pokazuje.
szukam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Pytanie z wcześniejszej strony bez echa.....

 

Jak zmienić w INPIE odliczanie inspekcji z 30 000 km do np 15 000 km ?

niestety nie znalazłem, tylko zdołałem ustawić datę wymiany płynu hamulcowego

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Dziś chciałem skasować inspekcję i ku mojemu zdziwieniu nie mogę wejść w "instrument cluster" - wyrzuca jakiś błąd połączenia. Na wiosnę nie było żadnych problemów.

Ze sterownikiem silnika łączy się bez problemu.

To że drzwi były otwarte miało by znaczenie? Próbowałem i przez gniazdo w komorze silnika jak i przez obd2 w kabinie

 

Po raz kolejny dziękjuję za ogromne zainteresowanie i pomoc :evil: ale poradziłem już sobie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, mam problem ze znalezieniem w inpa sll oil reset, po wejsciu w moja grupe modelowa i wybraniu licznikow i activate powinno byc

http://img838.imageshack.us/img838/1226/topowinnobyc.th.jpg

a ja mam :

http://img6.imageshack.us/img6/9117/pr1nn.th.jpg

http://img864.imageshack.us/img864/7735/pr2ol.th.jpg

http://img210.imageshack.us/img210/4195/pr3gb.th.jpg

http://img831.imageshack.us/img831/654/pr4a.th.jpg

 

Czy moze ktos podpowie mi gdzie tu jest inspekcja oil-owa ? z gory dziekuje za podopowiedz

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, mam problem ze znalezieniem w inpa sll oil reset, po wejsciu w moja grupe modelowa i wybraniu licznikow i activate powinno byc

http://img838.imageshack.us/img838/1226/topowinnobyc.th.jpg

a ja mam :

http://img864.imageshack.us/img864/7735/pr2ol.th.jpg

 

Czy moze ktos podpowie mi gdzie tu jest inspekcja oil-owa ? z gory dziekuje za podopowiedz

No właśnie. Chciałem dzisiaj skasować inspekcję w E60 i niestety opcji też nie widzę. Są identyczne jak u kolegi wyżej. Co jest grane?

Niestety ta felerna E60 wogóle nie przyjmuje kasowania z poziomu kokpitu. Nawet jak jakimś cudem pojawi się po kasowaniu 30000 to za chwilę dosłownie robi się z tego 0 i d.. zbita.

 

Pomóżcie Panowie jak to skasować inpą.

 

Swoją drogą duża część linków z pierwszego postu umarła. nerwus jeśli możesz to proszę uaktualnij je.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Co do DIS'a:

 

Function selection -Service functions -Body -Instrument cluster -Reset service interval indicator -with tester -Test plan i -> (zielona strzałeczka)

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/27ae59d45028.jpg

 

INPA przyjemniejsza i mniej czasochłonna - to fakt.

 

 

dochodze do instrument cluster a tam jest pusto nie ma żadnych opcji do wyboru, miał ktoś podobny problem?

Opublikowano

Próbowałem, wszystko mogę skasować tylko nie klocki tył wymieniane, miałem do zmiany 5000 tyś km jeszcze, przy próbie wykasowania z zegara wyskoczyło mi -2500km i czerwony wykrzyknik, nie wiem co jest. Może dla tego, że czujnik nie był zmieniany, został stary...

PS.

Co do zawieszenia licznika , przy zmianie oleju w ASO kasowali mi też paluchem. Widziałem to na własne oczy.

Nie mam pojęcia czemu nie mogę skasować, może przez ten czujnik,

Opublikowano
Na youtube masz filmik po Angielsku jak z poziomu zegarów wszystko skasować sprawdz moje posty gdzieś to będzie.....
Opublikowano
Problem chyba jest gdzie indziej, diagnoza DIS wykazała brak sygnału z czujnika tył. Oglądałem filmiki czytałem, od kasowania to nie długo mi dziura w palcu wypadnie :D
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, pytanie o E90.

 

Czy pod INPA można skasować selektywnie wezwanie do wymiany klocków? (tzn same klocki, nic więcej)

Uprzedzam pytanie, mam jakiegoś buga w układzie czujników klocków, czasem ni z tego ni z owego zapala się wezwanie do ich wymiany na obu osiach (bez faktycznego powodu) i nie daje się skasować z zestawu wskaźników.

Pozdrawiam

Alek

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Klockow sie nie da skasowac z bc dopoki nie wymienisz czujnikow do tego czasu bedzie ci sie swiecil blad niestety

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Kolego dziqsek, dzięki, ale nie o to pytałem. Problem nie jest z czujnikami, zawsze wymieniam na nowe. Komunikat błędu jest nieuzasadniony, ale żeby go skasować do tej pory musiałem jeździć do warsztatu na podpięcie kompa. Chcę go skasować sam, czy da się to zrobić INPA?

 

Zapytam inaczej: czy skasowanie klocków INPA Body/Instrument Cluster/Activate/F4 spowoduje skasowanie innych przebiegów, np do wymiany oleju? Czy pod klawiszem F4 na poniższym screenie jest jeszcze jakieś menu, czy jest to taki "globalny" reset przebiegów.

 

 

 

Sam wstawiłem zrzut z Inpy - kasowanie inspekcji robimy trzema przyciskami - 2, 3 i 4. 1 przycisk dotyczy wskazań komputera. Bardzo ważne jest, aby podczas kasowania silnik był zgaszony, kluczyk na pozycji 2, kontrolki zapalone, wszystkie drzwi i okna pozamykane. Ja próbowałem w różnych konfiguracjach i dopiero jak miałem pozamykane drzwi udało mi się skasować inspekcję... W sumie nie wiem nawet czemu takie rozwiązanie jest, ale ważne że się udało.

Mi zapaliła się kontrolka zmiany płynu hamulcowego (który notabene wymieniłem w czerwcu...) - symbol zegara przed diodami serwisowymi, bez problemu ją skasowałem :)

 

Screeny:

 

http://obrazki.elektroda.net/15_1283241380_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.net/3_1283241380_thumb.jpg

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Tak, ja tym kasuje. Dotyczy to oczywiście e39 itd - zobacz jak w e90 to będzie - ale powinno być tak samo to opisane - ja już teraz nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało w e90.
Opublikowano
Tak, ja tym kasuje. Dotyczy to oczywiście e39 itd - zobacz jak w e90 to będzie - ale powinno być tak samo to opisane - ja już teraz nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało w e90.

 

Luna, liczyłem na Ciebie :cool2:

 

To dla jasności:

1. Tak, F4 kasuje wszystkie przebiegi,

 

czy

 

2.Tak, pod F4 jest możliwość wyzerowania samych klocków?

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano

F4 zeruje wezwania do zmiany płynu hamulcowego.

F3 resetuje limit czasowy

F2 resetuje inspekcję olejową

F1 resetuje wskazania komputera pokładowego - czyli licznik przebiegu dziennego, średnie spalanie itd.

 

Błąd klocków hamulcowych ja usuwałem w innej zakładce w INPIE - jak dobrze pamiętam w Body i szukałem tam ASC, ABS..

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, mam problem z wykasowaniem inspekcji olejowej w Bmw e60, zwykle kasowalem to poprzez menu serwisowe (kluczyk w pozycji 2 itd.). Teraz nie moge wejsc do menu serwisowego, wchodzi mi do menu ukrytego. oto filmik

Probowalem poprzez podlaczenie interfejsu w programie inpa:

zdjecia jak to robilem po kolei:

wcisnalem F4 (e60)

http://imageshack.us/f/7/screenshot001tp.png/

wybralem opcje body->Instrument Cruster

http://imageshack.us/f/401/screenshot005h.png/

i wyskoczylo mi takie okienko:

http://imageshack.us/f/832/screenshot002eb.png/

wcisnalem ok i wyskoczylo takie cos:

 

http://imageshack.us/f/140/screenshot003pi.png/

 

w jaki sposob wykasowac ta inspekcje olejowa w inpie? :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.