Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Kupilem nowa galke do zmiany biegow i mam pytanie,czy macie jakis sposob na sciagniecie starej galki,tak zeby nic sie nie uszkodzilo??

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
musisz ciągnąć, tak jak lewarek idzie, do gory. Nie kręć na boki żeby nie połamać plastyków.. troche wyczucia i zlezie.
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Ja miałem taką gałke że pod znaczkiem miałem jeszcze srube

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli galka ktora probojesz sciagnac nie jest oryginalem bmw to moze byc tak jak ja mialem u siebie ze pod gwintowanym kolnierzem na dole galki byly ukryte 3 srubki ktorych dokrecanie powodowalo wbijanie sie w lewarek, musialem odkrecic te srubki i galka zeszla, wiekszosc bmw jest na wcisk, zaskakuja plastikowe klipsy/mocowania i zeby sciagnac oryginal trzeba z wyczuciem ciagnac ku gorze

pzdr

yaz

Opublikowano

Wymiana w e90,e91,e92 oraz serii 1(gałki na tzw "wcisk"):

-> gałke skrzyni biegów dajemy na luz i mocno pod katem prostym pociagamy do góry.

zakładamy w podobny sposób z małym "puknięciem ręką w gałkę od góry.

POZDRO

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
OK, a mam pytanie, po zdjeciu i założeniu nowej oryginalnej gałki nie trzyma ona sie tak solidnie jak wczesniej. Przy szybkiej zmianie biegów cały czas wyskakuje. Jak mozna ja "na stale" zamonotwac zeby nie bylo problemow?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jezeli masz polamane zatrzaski galce to mozna pomyslec o nawierceniu malych otworow na samym dole/koncu galki i odpowiednio na trzonku i wkrecic tam male wkrety a calosc zaslonic mieszkiem naciagajac go na szyjke galki

 

sprawdz czy na trzonku/lewarku nie ma jakichs nakladek, nakretek itp, ja mialem tak ze nieoryginalna galka opierala sie o jakis kolnierz, cos w stylu nakretka, mocowalem sie deko zanim to zdjalem i oryginalna galka weszla i trzyma sie prawidlowo

pzdr

yaz

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Wymieniam teraz gałkę zm. biegów w E46, gdyż ma połamane mocowanie - i taka sprawa - czy aluminiowy trzpień drążka zm. biegów posiada jakieś gumowe/silikonowe zakończenie? czy jest to tylko "czysty" metal z występem po środku :?:

Pytam, bo u mnie jest jakiś silikon, ale być może poprzedni właściciel podkleił sobie tak gałkę żeby mu nie spadała...

Opublikowano
Kiedys tez mialem problemy z wymiana galki, jesli nie jest ona mocowana na sruby, wez suszarke do wlosow i grzej nia galke tak z 10 minut poeniej jedno szarpniecie i odejdzie. Dziala na 100%
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.