Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam E39 525TDS rok 1999, ostatnio sprawdzał znajomy na kompie i wyszło, że jest uszkodzony mechanizm dawkowania paliwa w pompie wtryskowej i dodatkowo ma przeciek z boku. Ponieważ on pompami się nie zajmuję to chcę się udać do jakiegoś pompiarza. Moje pytanie jest ile może ta przyjemność kosztować i czy to jest naprawialne czy może trzeba wymienić. Nie chcę żeby nawciskali mi kitu i skasowali za coś niepotrzebnie.
Opublikowano

nastawnik do regeneracji/wymiany dużo jest o tym na forum, dać do dobrego pompiarza lub do boscha

koszt w zależności od tego co jest uszkodzone 1500-3000zł

Opublikowano
Czyli to nastawnik. Myślałem, że to może co innego. No trudno. A zna ktoś może dobry warsztat w okolicach Lubania, Zgorzelca zajmujący się pompami? Zdarza się również, że ciężko odpala po dłuższym postoju typu noc albo dłuzej, ale nie jest to regułą. Ostatnio ruszyłem spod swiateł po włączeniu 2 biegu obroty zaczęły spadać aż zgasł na biegu jałowym, ale odpalił bez problemu i później już jechał normalnie. Czy to wszystko wina pompy wtryskowej. Sprawdze jeszcze czy te problemy z odpalaniem zdarzają sie na pełnym baku.
Opublikowano
Sebos76 dzwoniłem do niejakiego pana Niemczyka z Sobótki ponoć zna sie na pompach i powiedzial ze wymiana tej części na drugą po regeneracji to koszt 800zl. ale bez wyjmowania pompy ale ponoć ma do tego odpowiedni sprzęt więc nie wiem co myśleć. Później dzwoniłem do Diesel Serwis w Pisarzowicach zakład długo zajmuje się już dieslami to bez wyjmowania pompy 500zl a z wyjmowaniem 900-950zl.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wymieniłem nastawnik w Sobótce, i zadowolony wróciłem do domu. Zaniepokoiło mnie trochę to, że po rozgrzaniu lekko telepało silnikiem. Ale niedawno bardzo się to nasiliło do tego stopnia, że mało silnika z ramy "nie wyrwie" . Pozostał problem z odpalaniem czyli raz dobrze a raz trzeba dłużej zakręcić i nie wskakuje odrazu na obroty tylko dopiero po chwili wtedy też walnie dymem z wydechu. Dzwoniłem do warsztatu to powiedzieli, że prawdopodobnie to koło dwumasowe, ale zaczęło się to dziać po wymianie nastawnika (telepanie). Nie wiem czy chcą mnie zbyć czy faktycznie to dwumasówka. Podejrzewam też wtryski, ale nie znam się na tyle. Miał ktoś taki problem?
Opublikowano
spaprali nastawy !! jedzie do nich na ponowna regulacje, nie daj sie zbyc !! zadne kolo dw. kumpel po wymianie pompy regenerowanej[ 2000 tys.] jezdzil trzy razy na regulacje .no w koncu ustawili dawki itd..
Opublikowano

Byłem przy ustawieniach i o ile dobrze pamiętam ustawili 5mg/hub czyli niby ok. Ale nie było to raczej na rozgrzanym silniku, a to pewnie ma znaczenie, chyba że później juz komputer to reguluje. No i może więcej parametrów trzeba ustawić, a ja zapamiętałem właśnie ten.

Ostatnio przed odpaleniem trzy razy włączałem zapłon zanim odpaliłem żeby pompka podpompowała paliwo i zapalił prawie od ręki, wnioskuję więc, że po dłuższym postoju paliwo ścieka i dlatego jest problem z odpaleniem zanim dopompuje paliwa. Pytanie czy jest tam jakiś zawór zwrotny, który nie puszcza paliwa i jest on walnięty czy ciśnienie powinna utrzymywać sama pompa wtryskowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.