Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest na 100% port 1, tylko zazarezerwowany przez inne urządzenie, musisz odnaleźć to urządzenie, tam zmienić na inny port i wtedy pojawia się Tobie możliwość wyboru portu 1

 

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 4

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • Odpowiedzi 187
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Powiedz czego szukać, jakiego hasła? Po zainstalowaniu win 7 chyba był port szeregowy com1 w menadżerze urządzeń a teraz cała ta pozycja zniknęła. Tam był jeszcze razem z nim jakiś port do drukarki lpt czy coś w tym stylu a teraz nie ma nic. Jakieś czary chyba. Rozumiem że portu mam szukać w menadżerze urządzeń.
Opublikowano

Tak, menedżer urządzeń. Zainstaluj sterownik płyty głównej bo może dlatego komp nie widzi portów.

 

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 4

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Opublikowano
Pościągałem ze stron della wszystkie możliwe sterowniki i albo wysadzę w powietrze system albo zainstaluje wszystkie urządzenia. Dziś będę już kolejny raz z tym walczył.
Opublikowano
Powiedz czego szukać, jakiego hasła? Po zainstalowaniu win 7 chyba był port szeregowy com1 w menadżerze urządzeń a teraz cała ta pozycja zniknęła. Tam był jeszcze razem z nim jakiś port do drukarki lpt czy coś w tym stylu a teraz nie ma nic. Jakieś czary chyba. Rozumiem że portu mam szukać w menadżerze urządzeń.

wejdź w bios i zobacz może porty są powyłączane ?, ADS musi widzieć fizyczny COM Port inaczej nie działa.

Opublikowano

Koledzy muszę wam podziękować, dziś odpaliłem nową inpę na win7 pod interfejsem ADS. Wszystko zadziałało, a problem jak podejrzewałem tkwił w laptopie. Przy wgrywaniu win xp zacząłem instalację od abgreytu biosu i co się okazało tak szanująca się firma jak DELL wypuściła wadliwy bios który pechowo dla mnie nie widzi RS232. Dobrze, że wyczytałem o tym na jakiś anglojęzycznych stronach, gdzie również pokazano rozwiązanie którym okazało się wgranie nieoficjalnej nowej wersji biosu i wszystko ruszyło tylko język mojej inpy jest nie do końca angielski i zastanawiam się dlaczego. Przy wgrywaniu raczej odhaczyłem język angielski.

Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc.

Opublikowano

nie istnieje pełen angielski, musisz się z tym pogodzić :cry2: dla mnie to bez różnicy używam DIS lub ISTA

ps.

ktoś coś wie na temat wspomagania disla Parą , lub generatorem HHO :search:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam! Posiadam e61 525i N53 LCI dzisiaj zainstalowalem inpa 5.0.2 wszystko ładnie poszło, ale nie ma mojego silnika, czy moge spróbowac podłączyć sie pod e90 bo tam zdaje się ze widziałem n53? Czy przez takie próby mozna cos zepsuć?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

Widzę że temat trochę przygasł ale mam nadzieje że ktoś tu jeszcze zagląda.

Mam problem z błędem w inpie podczas próby wybrania engine i reszty sterowników. ale kiedy włączę opcję Functional jobs (lub coś w podobie) to łączy się z autem.

 

Treść błędu:

Group file: D_0012

SYS-0005: OBJECT FILE NOT FOUND.

Program will be stopped

 

Przeszukałem forum i nie tylko znalazłem niby instrukcję ale nie do końca rozumiem co mam zrobić. Wiem że trzeba pliki SGBD zgrać do jakiegoś katalogu inpy lub ediabasa. Przed formatem miałem tą samą wersję inpy i wszytko działało, Teraz mam 64 bitowego windowsa 7 a wcześniej 32 bit, Vmware też był inny ale wątpię czy to ma coś wspólnego z tym problemem.

Proszę o jakieś instrukcje bo pomysły mi się kończą.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Poradziłem sobie z tym problemem.

Pozdrawiam.

 

jak już się pofatygowałeś aby poinformować o tym iż poradziłeś sobie z problemem to mógłbyś również napisać co było jego przyczyną.....

Opublikowano

Skoro tak twierdzisz to się pofatyguje...

Przyczyną był uszkodzony plik inpa.vmdk a właściwie nie uszkodzony tylko zmodyfikowany przy ostatnim jego używaniu. Na szczęście nie usunąłem archiwum po jego wypakowaniu, więc wystarczyło jeszcze raz wypakować i miałem nówkę sztukę.

  • Moderatorzy
Opublikowano
czyli błąd przy instalacji. Bład wskazuje na brakujący plik. W inpa jest FAQ pdf i wszystkie błędy mają podpowiedzi.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.Mam problem z Inpa.Moja wersja to:

http://imageshack.com/a/img594/333/vwge.jpg

Po instalacji wszystko było ok.Później doinstalowałem i zainstalowałem na nowo i wtedy pojawił sie problem z połączeniem.DIS łączy sie bez problemu.

W chwili gdy podłącze Inpe mam bateria Wł, zapłon Wył.Włączam zapłon i obydwa mam na Wł.Gdy prubuję sie połaczyc z autem a mam x3 2.0d 150 KM 11.2006r pojawia mi sie taki błąd:

http://imageshack.com/a/img819/407/2kok.jpg

Proszę o pomoc co może być nie tak.Potrzebuję sprawdzić w Inpa wtryski i błędy silnika.

Z chwilą włączenia Inpa pojawia mi sie na pasku "Edibas serwer"

Autko vin WF81324

wrzucam zawartośc pliku c:/inpa/CFGDAT/E83.eng:

 

//**********************************************************************

//* Drexel TI-430

//**********************************************************************

//* History:

//* 24.09.2002 rd V0.01 Erstellung

//* 24.09.2002 rd V0.02 Überarbeitet

//* 11.02.2003 rd V0.03 DXC8 dazu

//* 28.02.2003 rd V0.90 NAV_JAP, SVT hinzu

//* 07.04.2003 tm V0.91 Schiebehebedach geändert

//* 13.08.2003 rd V0.92 Motorvarianten hinzu

//* 18.09.2003 rd V1.00 VGSG neu dazu

//* 31.10.2003 mp V1.01 OC3 hinzu

//* 16.02.2004 rd V1.02 Umstellung auf 32-Bit INPA

//* 04.04.2005 GA V1.03 MSV80 dazu

//* 19.05.2005 MP V1.04 DXC_83 dazu

//* 27.06.2005 GA V1.05 RDC_53 dazu

//**********************************************************************

 

[ROOT]

DESCRIPTION=E83 V1.05

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Silnik

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 dla M47 nowy,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 dla M57 nowy,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 dla N45 / N46,

ENTRY=,,

ENTRY= MS450,MS 45.0 dla M56,

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 dla N52KP (NG6),

ENTRY=,,

ENTRY= EKP_DS2,Pompa paliwa EKP,

 

[ROOT_GETRIEBE]

DESCRIPTION=Skrzynia biegów

ENTRY= gsds2,GS8.xx / GS 20,

ENTRY= vgsg83,DXC Skrzynia VGSG,

 

[ROOT_FAHRWERK]

DESCRIPTION=Podwozie

ENTRY= dxc8,DXC8,

ENTRY= dxc_83,DXC8 Plus od 09/06,

ENTRY= lws5,Czujnik położenia kierownicy,

ENTRY= RDC_53,Monitorowanie ciśnienia w oponach,

ENTRY= svt_83,Servotronic,

 

[ROOT_KAROSSERIE]

DESCRIPTION=Nadwozie

ENTRY= airbag,Poduszki powietrzne,

ENTRY= OC3,Mata zajęcia miejsca pasażera pojazd US OC3,

ENTRY= ews,Immobilizer EWS,

ENTRY=klima_5B,KLimatyzacja IHKA,

ENTRY= kombi,Licznik,

ENTRY= lsz,Moduł świateł LSZ,

ENTRY= ALC_DS2,Moduł świateł skrętnych,

ENTRY= mfl,Kierownica multifunkcyjna MFL,

ENTRY= pdc,System wspomagania parkowania PDC,

ENTRY= shd_mds,Dach otwierany SHD,

ENTRY= sm46,Pamięć siedzenia M46,

ENTRY= spmft,Pamięć lusterka kierowcy,

ENTRY= spmbt,Pamięć lusterka pasażera,

ENTRY= rls_ds2,Czujnik deszczu i zmierzchu RLS,

ENTRY= RDC_53,Kontrola ciśnienia w oponach,

ENTRY= szm,Przełączniki konsoli środkowej,

ENTRY= gr2,Tempomat GR2,

ENTRY= xenon_l,Światła ksenonowe lewe,

ENTRY= xenon_r,Światła ksenonowe prawe,

ENTRY= zke5,Zamek centralny ZKE5,

 

[ROOT_KOMMUNIKATION]

DESCRIPTION=Systemy komunikacyjne

ENTRY=bmbt46tn,Monitor pokładowy nawigacji kolorowej,

ENTRY=bmbt46rn,Monitor pokładowy radionawigacji,

ENTRY=bmbt_mir,Panel sterujący MIR,

ENTRY= bm_wide,Wyświetlacz panoramiczny,

ENTRY= CDC,Zmieniarka CD,

ENTRY= navi,Czytnik nawigacji,

ENTRY= nav_jap,Czytnik nawigacji - Japan,

ENTRY= radio,Radio,

ENTRY= ses,System wprowadzania mowy SES,

ENTRY= telefon,Telefon,

ENTRY=videomod,Moduł Video,

szczyrk81 ZDW
Opublikowano

Proszę o pomoc.

Po podłączeniu auta pod INPe działa mi wszystko, jedyny problem to brak możliwości połączenia z DDE

Przy próbie połączenia wyskakuje taki błąd

http://imageshack.com/a/img839/8286/8816.jpg

INPA 3.01 działająca przez VMware na win 7

Auto BMW e60 530DA 2004 M57

Co może być przyczyną takiego błędu ?

Opublikowano

Witam :)

 

dopiero zaczynam swoją przygodę z diagnostyką i chciałbym się dowiedzieć, czy mając BMW E34 M50B25 1990r. jest sens instalować IPNA, czy od razu trzeba brać się za DIS?

Wydaje mi się, że posiadam sterownik Bosch, ponieważ jakiś czas temu wyczytałem, że M50B25 niezależnie od tego, czy z Vanosem, czy bez miał wyłącznie osprzęt Bosch'a (sam nie sprawdzałem!).

 

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Taka sytuacja , Inpa 5 00 ediabas 6.4.3 taki kabelek:

http://s28.postimg.org/s6ab37nb1/zdj_cie_3.jpg

 

różne rzeczy działaja , ale nie mogę wejść w dde i diagnozować silnika, taki błąd:

 

http://s28.postimg.org/cj9uycurh/zdj_cie_1.jpg

 

battery on-już po podłączeniu kabelka, inition off- cały czas,

http://s24.postimg.org/twp99ched/zdj_cie_2.jpg

 

zainstalowałem w/g instrukcji już ze 4 razy, port itp, na win XP, bmw e90 320si 2006r...

facet który to sprzedał, napisał mi , że inpa od nerwusa i musi działać...

co zrobić żeby mozna było wejśc w dde?

 

NIE AKTUALNE ZAINTALOWAŁEM INPE FXX STANDARDTOOLS 212 I SP DATEN 50.2 I WSZYSTKO HULA DZIĘKI POMOCY MLODZIKA18 :cool2:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.