Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji-olej,filt,klocki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam widziałem że temat był poruszany ale potrzebuje krok po kroku tylko po polsku bo niemieckiego nie znam, jak by ktoś mógł napisać kasowanie inspekcji do BMW 116i z 2007r. :olej,filtr węglowy-kabinowy i czy ta sama metoda obejmuje także kasowanie przy wymianie klocków ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

tomciu, temat już był sporo razy poruszany-jakbyś zerknął na forum, metoda prób i błędów ( przynajmniej w moim przypadku) zanim mi wyskoczył trójkąt a potem opcje do zresetowania,.........

od czego się zaczyna:

1 "kluczyk" wkładasz do dziury ( wiadomo jakiej :twisted2: )

2 potem wciskasz przycisk "start/stop" engine( bez sprzęgła/hamulca-nie bój się nie zapali ), mniej wiecej po ~1 sekundzie wciskasz przycisk do kasowania dziennego przebiegu, trzymasz go mniej więcej przez 4-5 sekund, puszczasz na ułamek sekundy i trzymasz znowu do momentu pojawiania się trójkąta ostrzegawczego, po trójkącie możesz już zwolnić przycisk, poruszasz się logicznie góra/dół suwakiem potwierdzasz przyciskiem BC (tak na zdrowy rozum :wink: ) u mnie to się sprawdziło :lol: (ale na początku się trochę męczyłem żeby znaleźć tę opcję :mad2: )

w sumie klocków nie wymieniałem/resetowałem jeszcze ale pewnie też się da :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wymieniłem tylne klocki. Mechanik (nie z BMW) stwierdził, że czujniki są OK więc je zostawił. Nie mógł przez to skasować błędu, tak długo kasował, że w końcu to zostawił i powiedział, że przy okazji wymiany oleju za 700km założymy nowe czujniki i skasujemy błąd hamulców.

Zrobiłem z 2 tys km na szczęście na miejscu koło domu i mam teraz żółty błąd silnika na dużym wyświetlaczu plus mały zółty silnik, oczywiście bła hamulców i jescze na dużym wyświetlaczu układ DTC z wykrzyknikiem. Silnik jedzie na zmniejszonej mocy, chyba komp go tak ustawia by dojechać do serwisu. Wg isntrukcji jest coś z silnikiem. Mechanik pojechał na wakacje a auto stoi na placu.

Pytanie czy przez to, że hamulce nie do końca są zrobione (czukniki i błąd) komputer po ok. 2 tys zmniejsza moc i do tego jeszcze pokazuje serwis ?

A może jest totalnie źle zaprogramowany ?

A może jednak silnik uszkodzony ? (Auto kupione w BMW, 3 letnie i pewne 46 tys km przebiegu)

  • 8 lat później...
Opublikowano
Witam, niedawno kupilam bmw e87 116,benzyna, niestety pali mi sie inspekcja olejowa, ktorej nie da sie usunac, czy ktos z posiadaczy tego auta spotkal sie z czyms takim? Jak to zlikwidowac, bo braklo mi pomyslow (olej i filtry wymienione,proba kasowania komputerowo przez fachowcow tez,czujnik takze) . Podsylam zdjecie. http://zapisz.net/view.php?filename=657_img_20170810_190124.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

niestety pali mi sie inspekcja olejowa, ktorej nie da sie usunac

Podsylam zdjecie. http://zapisz.net/view.php?filename=657 ... 190124.jpg

 

 

... a kto ci takie bajki naopowiadal ? :duh:

 

 

http://fs5.directupload.net/images/170811/cb7afe6m.png

Motoröldruck! Vorsichtig anhalten

Ciśnienie oleju silnikowego! ostrożnie zatrzymać

 

Motoröldruck zu niedrig. Motorschaden möglich.

Motor abstellen. Weiterfahrt nicht möglich.

Mit nächstem BMW Service in Verbindung setzen.

 

Ciśnienie oleju w silniku jest za niskie. Możliwe uszkodzenie silnika.

Zatrzymać silnik. Dalsza jazda niemożliwa.

Skontaktować się z najbliższym BMW Service.

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
Moze troche glupio zabrzmi, ale.. co powinnam zrobic? Czy moze byc uszkodzony czujnik cisnienia oleju,przez co nie da sie skasowac inspekcji olejowej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

przez co nie da sie skasowac inspekcji olejowej?

 

to nie jest "inspekcja olejowa" ! ! ! - to jest ostrzezenie -

Ciśnienie oleju w silniku jest za niskie. Możliwe uszkodzenie silnika.:cool2:

 

olej i filtry wymienione,proba kasowania komputerowo przez fachowcow tez,czujnik takze
:duh:
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Wydaje mi sie ze jesli byloby cos z cisnieniem,

kontrolka by nie gasla, a ona sie swieci tylko po uruchomieniu zaplonu potem gasnie, nadodatek podczas jazdy NIGDY nie zaswiecila mi sie kontrolka oleju. poza tym na zdjeciu widac date z 2011r. logicznie myslac, przez 6lat, bylby uszkodzony silnik i dalej by dzialal? Nie sadze by ta diagnoza byla wlasciwa..czy ktos ma jakies inne pomysly ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Kasowanie inspekcji serwisowej BMW Serii 1 (E81 E82 E87 E88 reset przegląd serwis)

 

P.S.

olej i filtry wymienione,próba kasowania komputerowo przez fachowców tez,czujnik także

 

Sorry , ale fachowcy .... szkoda slów :duh:

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
Sposob z filmiku znam na pamiec-nie dziala. Jak widac na filmie wyswietla sie tam licznik kilometrow do następnego serwisu. U Mnie niedosc ze nie ma tych km, to jest jeszcze data z przed 6 lat..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

co jeszcze pojawia sie na wyswietlaczu ?

 

W niekturych modelach mozna jeszcze ustawic miesiac w jakim ma byc przeprowydzony TÜV - w niemczech oraz przeprowydzony test spalin :D

 

http://fs5.directupload.net/images/170812/zhxykdw6.png

 

BMW Service Intervall zurücksetzen Tacho zurückstellen Ganz einfach tutorial

https://www.youtube.com/watch?v=82stTXCDtCg

Pozdrawiam Andrzej
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

Wydaje mi sie ze jesli byloby cos z cisnieniem,

kontrolka by nie gasla, a ona sie swieci tylko po uruchomieniu zaplonu potem gasnie,

 

Zapala ci się po odpaleniu auta kontrolka od oleju na kilka sekund a potem gaśnie. Jak tak to masz zepsuty czujnik poziomu oleju, zresztą ten błąd o tym mówi. Standardowa usterka w BMW. Czujnik jest dość drogi, bo za nowy koło 500zł trzeba wydać. Takiego za 100 zł raczej nie kupuj, bo szkoda kasy. Czujnik jest wkręcony w miske, więc podczas wymiany oleju najlepiej go wymienić. Ja wymieniłem nie na ori BMW, tylko na HELLA, od nich BMW je bierze. Był sporo tańszy, działa już ze dwa, trzy lata więc polecam.

 

viewtopic.php?f=86&t=328101

 

:cool2:

Pozdrawiam Andrzej
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Trzeba podlaczyc pod lepszy zestaw diagnostyczny twoj pojazd.

Czasem tak bywa ze inspekcje nie chca sie kasowac jesli wiele lat byly kasowane bez pelnego procesu.

MADE IN PRL
Opublikowano
jestem ciekawy , co dalej....
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Najlepiej byłoby podłączyć pod komp i zobaczyć czy nie ma jakichś błędów na silniku i liczniku. Ta kontrolka w E87/E90 i pochodnych powinna palić się tylko kiedy silnik jest odpalony i zabraknie ciśnienia oleju, bo na zgaszonym to oczywiste, że go nie ma - silnik nie pracuje.
  • 1 rok później...
Opublikowano
bylam w serwisie "Bosh" gosciu pomimo kilku prob nie potrafi tego usunąć, a ja borykam sie z problem dalej. niestety nie jedynym w moim bmw :( :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejdź do kogoś kto ma sprzęt do bmw a nie do odkurzaczy i będzie dobrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.