Skocz do zawartości

[F01] V12 w F01, czyli nowe 760i


Zodiac

Rekomendowane odpowiedzi

Już patrząc na ten silnik widać, że będzie to potwór.

 

544 KM. Moment 750Nm od 1750 obrotów, do ilu nie pamietam, cos kolo 4000 pewnie. 0-100km/h w 4.6 sekundy.

 

Aż żal teraz kupowac 760i E65, bo przeciez to taki *słaby* motor :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że w zupełności wystarcza te 460KM w E65. Cały ten "plankton" poruszający się na naszych drogach jest bez szans. A w nowym 760I jest już 544KM. Z tym już się wkracza w obszary rasowych pojazdów sportowych.

Jedno jest pewne: "PRAWDZIWE ŻYCIE ZACZYNA SIĘ PO TAMTEJ STRONIE 400KM".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już patrząc na ten silnik widać, że będzie to potwór.

 

544 KM. Moment 750Nm od 1750 obrotów, do ilu nie pamietam, cos kolo 4000 pewnie. 0-100km/h w 4.6 sekundy.

 

Aż żal teraz kupowac 760i E65, bo przeciez to taki *słaby* motor :mrgreen:

 

 

fajnie,tylko ciekawe jak te 750 niutonów skrzynia wytrzyma i czy bmw w dokumentacji napisze "olej w skrzyni nie podlega wymianie" :)

fajny ten plastik maskujący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie,tylko ciekawe jak te 750 niutonów skrzynia wytrzyma i czy bmw w dokumentacji napisze "olej w skrzyni nie podlega wymianie" :)

fajny ten plastik maskujący

 

Podejrzewam ze wlasnie (jak zwykle) z tym mają najwiekszy problem. 8 biegowa skrzynia ZF miała być przecież od początku produkcji F01, a wyjdzie dopiero z 760 - pewnie coś tam nie grało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

A ja koledzy powiem wam tak co do serii siedem BMW:

Kiedyś chorowałem na serię 3 a dokładnie model M

Mineło trochę czasu i lat, zachrowałem na serię 5 model e39 (uważam do dziś że to model wzór konspekt) a później wersja M oraz jeszcze później nowy model 5 choć i tak sercem pozostałem przy e39..

Mineło kolejne kilka ładnych lat i doszedłem do prostego wniosku że...jednak seria siedem jaka by nie była pomijając model tuż po seri e38 - że siedem to to jest to czym chciałbym kiedyś się poruszać...i nie ważne że to jest duże i nie praktyczne w parkowaniu na mieście w ciasnych uliczkach, to nie wazne ze cięzko się tym manewruje na parkingach w śród innych "pojazdów", to nie ważne że drogie w utrzymaniu...ale powiem jedno, widząc serie siedem na drodze, bez względu jaki by to nie był model, zawsze mam szacun do tych aut. A nowy model w wersi L jest rewelacyjny. No i jak by nie patrzeć wersja 760Li powaliła mnie na kolana - żadne M już nie jest mi w głowie...

Axel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
Łe fajnie ma dwie turbinki :lol: ciekawe co teraz powiedzą zwolennicy benzyny co głośno krzyczą na tym forum jakie to drogie są w utrzymaniu diesle V8.

 

A co maja powiedziec? Zarowno diesle V8, jak i benzyny V8 i V12 (od pewnego czasu rowniez turbodoladowane) sa drogie w utrzymaniu i prawidlowym serwisowaniu. Tych samochodow nie kupuje sie po to, zeby bylo tanio, tylko zeby bylo wygodnie i prestizowo, a ze od wynalezienia common-raila zapanowala moda na diesle, to ci, ktorzy lubia patrzec na niskie wyniki spalania, moga sobie kupic wielocylindrowego diesla. W przypadku powazniejszej awarii tak skomplikowanych jednostek napedowych niezaleznie od rodzaju paliwa trzeba bedzie wydac worek pieniedzy.

A jak ktos chce miec tanio, niech kupi E90 z czterocylindrowym silnikiem benzynowym i zalozy dobra instalacje sekwencyjna LPG, ewentualnie 320d.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Łe fajnie ma dwie turbinki :lol: ciekawe co teraz powiedzą zwolennicy benzyny co głośno krzyczą na tym forum jakie to drogie są w utrzymaniu diesle V8.

Nic nie powiedzą, bo właściciele benzyn w nowych beemkach to nie centusie liczący każdy grosz jak jacyś nie przymierzając Szkoci i tankujący za 50zł gnojówki lub cylkonu. Włąściciel nowej benzynowej beemy, jak mu padnie turbosprężarka, to dostanie ją albo w ramach gwarancji, albo wyjmie kartę i zapałaci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.