Skocz do zawartości

Regeneracja Sworzni


bol3k

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba zły pomysł lepiej kupić jakieś markowe wahacze raz je wymienić i temat z bani na kilka lat.Dostepność tych cześci jest ogromna oraz firm wiec jak dla mnie to szkoda kasy na taką operacje.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś wyczytałem że takie regenerowane przez solidną firmę wahacze wytrzymują dłużej niż nowe oryginalne gdyż stosowany jest jakiś bardzo wytrzymały materiał (niestety nie pamiętam jaki).

W Lublinie jest firma BRJ która może Ci to zrobić. Wygląda to tak że zostawiasz swój zużyty wahacz a oni montują swój po regeneracji, z tego co pamiętam to za jedną wymienioną sztukę dopłacasz 100zł (plus robocizna).

Firma ma takie regenerowane wahacze na magazynie więc rozbierają auto i wymieniają co trzeba, samochód jest do odebrania po kilku godzinach. Ja wczoraj byłem umówiony na taką naprawę ale okazało się że przyczyna stuków w zawieszeniu tkwiła gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś jak miałem za łebka audi to miałem ją strasznie zglebowaną

i zawsze wachacze kupowałem orginalne Lemferdera które wytrzymywały

mi max 1 rok.Na wiosnę musiałem kupowac nowy komplet wachaczy.

Jak mi jeden ze znajomych polecił takiego jednego Pana który

własnie regeneruje to po namysleniach zregenerowałem jeden komplet na próbę.

Wachacze orginalne 1 szt kosztowała mnie 250zł,a za regenerację za 2szt zapłaciłem zaledwie 200zł...

Dziś facet już bierze 300zł,ale jego wachacze wytrzymywały mi przynajmniej 2 sezony,a orginalne Lemfiego raptem 1 sezon...

 

Wiec jeżeli ktoś tylko to robi dobrze to uważam,że 100 razy regenerowane są wytrzymalnsze od orginałow :cool2:

KUPIĘ przednie krótkie nadkole do E39 Mpakiet.Dziękuje za każde info
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
[...]W Lublinie jest firma BRJ która może Ci to zrobić. Wygląda to tak że zostawiasz swój zużyty wahacz a oni montują swój po regeneracji, z tego co pamiętam to za jedną wymienioną sztukę dopłacasz 100zł (plus robocizna).

 

Firma BRJ nie regeneruje sama, a jedynie montuje coś co jest już zregenerowane... Regeneruje natomiast inna firma, która się specjalizuje m.in w regenerowaniu elementów zawieszenia i układów kierowniczych (nie wiem, czy przypaskiem nie jest to TEN-CAR w Ciecierzynie)...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też słyszałem ,że regenerowane są dłużej od lemford., gdzieś w katowicach robi gościu od 50 pln takie rzeczy,jakby ktoś na siłę chciał to moge się dowiedziec.sam nie wierzyłem w to ,ale szwagier ma warsztat i nie jedna z gościem sztukę naprawiał bez reklamacji,coś w tym jest !!!.pzdr.
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
witam podłącze sie pod temat. Przyszedł czas na wymianę wahaczy w mojej buni. Poczytałem trochę opinii czy wymieniać na nowy czy regenerować, i chyba bardziej jestem sklony na regeneracje starych. Mozecie mi polecić jakiś dobra firme która sie tym zajmuje?? Myślałem o tej firm z lublina BRJ ale trochę poczytałem komentarzy na jej temat i juz nie jestem do niej przekonany. Chodzi mi głownie o regeneracje bez wymiany ich. to moge zrobić sam. dzieki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam, jak w BMW objawia się zużycie sworzni? Zaczyna klepać i stukać czy raczej nie daje znaków i pewnego pięknego dnia podczas parkowania gdy skręcimy koła na max robi bym i sworzeń się rozpada? Zdarzają się takie rozpadnięcia sworznia w BMW?

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam, jak w BMW objawia się zużycie sworzni? Zaczyna klepać i stukać czy raczej nie daje znaków i pewnego pięknego dnia podczas parkowania gdy skręcimy koła na max robi bym i sworzeń się rozpada? Zdarzają się takie rozpadnięcia sworznia w BMW?

 

 

Według mnie może tak być bo nic nie wytrzyma wietrznie :) ale to tak stuka i trzeba to od razu wymienić. Mnie osobiście wkurza jakiekolwiek pukanie i od razu muszę wiedzieć co do wymiany w zawieszeniu i to wymienić

 

Ja tam nigdy się nie bawiłem w regeneracje bo szkoda mi było na to czasu, prościej było kupić nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też od razu wymieniam i się nie pierdzielę w półśrodki bo to drożej wychodzi później.

Tylko w moim poprzednim aucie niestety sworznie były tak zrobione że nie pukały nawet jak były zużyte do końca tylko pewnego dnia przy maks skręcie kół po prostu wyskoczył mi sworzeń.

 

I była to częsta przypadłość w tym modelu bo sworznie właśnie nie pukały i nie dawały znaków, że coś z nimi nie tak, po prostu j*b i po zabawie :P

Dlatego pytam jak to w BMW wygląda, ale jeśli puka to dobrze bo będzie wiadomo od razu, a jeżdżąc po ulicy przy której mieszkam nie ma bata, żeby w zawieszeniu stuki nie wyszły bo ta ulica jest lepsza od szarpaków :P

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No tylko kolega ma 540 a tu przeważnie pisali posiadacze "cywilnych" wersji które maja inne zawieszenie.

Nie wiem czy W tym zawieszeniu też będzie pukało?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też od razu wymieniam i się nie pierdzielę w półśrodki bo to drożej wychodzi później.

Tylko w moim poprzednim aucie niestety sworznie były tak zrobione że nie pukały nawet jak były zużyte do końca tylko pewnego dnia przy maks skręcie kół po prostu wyskoczył mi sworzeń.

 

I była to częsta przypadłość w tym modelu bo sworznie właśnie nie pukały i nie dawały znaków, że coś z nimi nie tak, po prostu j*b i po zabawie :P

Dlatego pytam jak to w BMW wygląda, ale jeśli puka to dobrze bo będzie wiadomo od razu, a jeżdżąc po ulicy przy której mieszkam nie ma bata, żeby w zawieszeniu stuki nie wyszły bo ta ulica jest lepsza od szarpaków :P

 

Ja jak się przejadę na kostce brukowej to od razu słyszę w którym kole coś puka

 

W sumie dyzio ma racje v8 mają inne zawieszenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.