Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem z BMW E32 3.0 188KM

Jak przełaczam go z benzyna na gaz to mi strzela. Jak zapalam na gazie to chodzi fajnie. Co sprawdzić w pierwszej kolejności?

Opublikowano
a nie strzela wcale jak jezdzisz na lpg??Jak jej przysadzisz pedal do podlogi??Jesli tak to Ciezko bedzie Ci usunac ten problem.Swiece,kable,kopulka,palec itd itd....
Opublikowano
Mam taki problem z BMW E32 3.0 188KM

Jak przełaczam go z benzyna na gaz to mi strzela. Jak zapalam na gazie to chodzi fajnie. Co sprawdzić w pierwszej kolejności?

 

 

przedewszystkim kolego jaka posiadasz instalacje bo przyczyn strzelania moze być bardzo wiele a łatwiej bedzie ocenić jak dowiemy śie co za instalacja siedzi w twojej bawarce

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
hmmm jak strzela to pewnie cudowna druga generacja czyli śruba czyli morderca silników BMW :) przerób na sekwencje i przypomnij sobie że masz te 188KM :)
Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
hmmm jak strzela to pewnie cudowna druga generacja czyli śruba

Druga generacja posiada silnik krokowy, "śruba" to pierwsza generacja.

Opublikowano

ja to nazywam potocznie śruba bo nie jest to instalka, która nadaje sie do montażu w autach BMW :)

 

Wiekszość oszczędności w tych instalkach kończy sie przy pierwszym strzale :) A silnik krokowy do działania M30B30 to za mało :)

 

Te silniki sa piekne póki sa na PB lub na sekwencji potem traca ducha :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

kuczor, może zacznijmy od początku, sprawdż stan całego układu zapłonowego.

 

Co byś nie zrobił to koledzy maja rację, w tej chwili bez wzgledu na to czy jedziesz na benzynie czy na gazie, Twoja mocjest obcięta do jakichś 130KM. W BMW tylko sekwencja, taka prawda, jak kilka razy Ci już strzeliła to przepływkę masz już do wymiany, bo nie da sięjej naprawić.

Opublikowano

ja zawsze uważałem i uważam nadal że tylko sekwencja a mechanik salonu BMW (nie będę wymieniał jakiego ) powiedział mi z kolei że do M30 montować najprostszą instalacje i to musi chodzić jak ktoś to zrobi dobrze

czy tak jest nie mam pojęcia ... napisałem tylko to co usłyszałem od człowieka który żyje z naprawy tych aut

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

powiedział mi z kolei że do M30 montować najprostszą instalacje i to musi chodzić jak ktoś to zrobi dobrze

 

z instalacja gazowa jest prosta zasada jak jest dobże załozona od poczatku i regularnie serwisowana ,dba sie o wymiany filtrów swiec i dobra kondycje kabli wysokiego napiecia to niebedzie zadnych niemiłych niespodzianek

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak już masz instalację lpg zwykłą to wymień przewody wysokiego napięcia oraz świece to gwarantuję Tobie że problem zniknie na 20tys przy założeniu że kupisz przewody zbliżone do oryginalnych. A jak kochasz ten samochód to zmień instalację na sekwencje pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.