Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, Czy to normalne że po jeździe w korkach jak jest ciepło mam bardzo twardy wąż od chłodnicy? ten gruby główny wąż;/ silnik sie nie grzeje a wąż jest aż spuchnięty

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Wg mnie jest to peknieta uszczelka pod glowica. Mialem kilka lat temu e30 z silniczkiem M40 i byl dokladnie ten sam objaw. Weze byly tak twarde i napuchniete ze az zaczal plyn chlodniczy wyciekac spod opasek zaciskowych. Czasami nawet ciagnela sie za mna chmura bialego dymu i po wizycie u mechanika okazalo sie ze to poszla uszczelka przy 4 cylindrze i plyn chlodniczy dostawal sie czasami do cylindra (dymilo) a przewody byly nabrzmiale od tego ze przy suwie sprezania wpychalo mieszanke do ukladu chlodniczego przez to pekniecie w uszczelce miedzy cylindrem a kanalem chlodzacym. Zdjeli glowice, wlozyli nowa uszczelke, zmienili plyn chlodniczy i tyle. Dalej przewody byly takie jak byc powinny. Taka jest moja opinia by wiem z autopsji ze to moze byc jedna z przyczyn.
Opublikowano
Czy tylko taka sceptyczna wersja? mi auto nie dymi. ostatnio mialem problemy ze wyciekał mi płyn bo opaska za silnikiem na węzy słabo trzymała. Problem usunięty ale teraz pojawiło sie to.. a moze to wina źle odpowietrzonego układu??;/

MaCkoS

Kocham 3jeczki:)

Nastepne bedzie M3!

Opublikowano
Tez moze byc - dlaczego nie. Proponuje wyeliminowac wszystkie "pierdółki" i inne usterki co moga miec na to wplyw a dopiero pozniej zabierac sie za "grubsze rzeczy". Pojedz moze do jakiegos mechanika - niech CI powie czy masz zapowietrzony układ, moze pomoze i szybko sprawe zalatwi a jak postawi diagnoze taka jak napisalem powyzej to troszke kasiorki trzeba wylozyc:/ Pozdrawiam
Opublikowano
Moj ojciec mial taki problrm w e 34 okazalo sie ze korek w zbiorniczku wyrownawczym(czy w chlodnicy,nie pamietam dawno temu to bylo) ma tez odpowietrznik,ktory nie dzialal i puchly weze jak cholera
Opublikowano
Kolego z uszkodzeniem uszczelki / głowicy długo byś nie pojeździł więc jeżeli masz tak już długo to nie panikuj. Nie wiem czy odpowiednie odpowietrzenie układu nie ma na to wpływu. Ja jak sam np coś robię i odpowietrzam to są twardsze potem, pomimo że w teorii jest odpowietrzony 'książkowo'. Natomiast jak robi mi coś znajomy mechanik, duży 'spec' od bm`ek to skubaniec tak odpowietrzy, ze są miękkie caly czas. Pewnie ktos napisze, ze nawet jakby bylo wiecej powietrza to by ucieklo, ale tak jak kolega wyzej napisal- spust jest powyzej 2 barów. :)
Opublikowano
Ja w swoim aucie tez mam bardzo twardy wąż chodnicy a wręcz nawet jakby napuchnięty, a jak odkrecic korek wlewu to płyn wypływa. Miałem też obawy ze to uszczelka lub co jeszcze innego. Ale kolega mowi zebym niepanikował bo tam zekomo jest ciśnienie i dlatego tak wywala i twardnieją węże, a jakby cisnienie było dużo zaduże to by korek puścił. Zrobiłem juz ponad 10k km więc jakby uszczelka by była walnieta to bym chyba tyle nieprzejeździł. A ciśnienie na tłokach to 14 bar na 1i2, oraz 12 bar na 3i4 trochę różnicy ale podobno w normie. Wiec puki co jeżdzę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.